Skocz do zawartości

Strzały w dolot


kowi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze sztrzalami na LPG, wyglada to tak ze na zimnym siliku wystarczy przygazowac do czerwonego pola i strzela, wtedy trzeba podniesc mache i wlozyc taki gumowy wezyk bo wylatuje przez ten strzal. Na cieplym silniku problem wystepuje tylko przy jezdzie na wysokich obrotach np zauwazylem ze wystarczy na trojce rozpedzic sie do 110Km/h czuc od tego momentu ze slabiej idzie i zaraz buch pod maska i auto gasnie, na innych biegach tego problemu na cieplym silniku nie stwierdzilem, prosze o jakies sugestie bo problem mnie niepokoi, silnik 1.6 M40. Edytowane przez kowi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem ze szczalami na LPG, wyglada to tak ze na zimnym siliku wystarczy przygazowac do czerwonego pola i szczela, wtedy trzeba podniesc mache i wlozyc taki gumowy wezyk bo wylatuje przez ten szczal. Na cieplym silniku problem wystepuje tylko przy jezdzie na wysokiach obrotach np zauwazylem ze wystarczy na trojce rozpedzic sie do 110Km/h czuc od tego momentu ze slabiej idzie i zaraz buch pod maska i auto gasnie, na innych biegach tego problemu na cieplym silniku nie stwierdzilem, prosze o jakies sugestie bo problem mnie niepokoi, silnik 1.6 M40.

 

ratuluje pomyslowosci aby na zimnym silniku palowac auto od zera do nieskonczonosci moze kiedys sam silnik odleci.

Pewnie masz instalacje II generacji i to zle wyregulowana lub swiece albo przewody. Chociaz po tylu strzalach ktoz wie co jeszcze.

Jedz do mechanika dobrego niech to zobaczy.

I pamietaj ze auta na zinmno nie kreci sie pod czerowne pole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A moze pozbadz sie tego czym jezdzisz bo z twojego opisu wynika, ze i tak juz autko jakies rozregulowane to jeszcze kolejne baty od ciebie dostaje z rana. Juz dawno powiedziane bylo ze jesli gaz to tylko sekwencja. I do slownika jezyka polskiego zajrzyj od czasu do czasu bo az sie czytac nie chce...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh... Jako, że aktualnie przechodze rzeźnie o kryptonimie "M40-łach" to moge udzielić ci kilka ważnych rad kolego :)

 

1. Nie pisze się szczał tylko strzał... To tak, a żeby się z ciebie nie śmiali :P

 

2. Silnik M40 ma bardzo BARDZO delikatną głowicę, która na 100% przy zimnym silniku nie jest jeszcze zbyt dobrze smarowana... Dlatego zachowanie typu czerwone pole na zimnym silniku na początek może cię kosztować ok 1200zł+robocizna :duh:

 

3. Silnik M40 gazu niestety nie lubi... O ile inne silniki mogą być padające o tyle M40 musi być nie naganny... Najważniejszy w tym przypadku jest układ zapłonowy... czyli: palec rozdzielacza, kopułka zapłonu, przewody WN(wysokieg napięcia czyli :D ) i świece...

 

Aha a do doradców typu: "jedz do mechanika, jedz do aso, jedz do gazownika" itp dziękujemy raczej bo jeśli kolega chce jechać to sobie pojedzie, głupi nie jest i wie, że są mechanicy (mam nadzieję :mrgreen: ) A taka rada to żadna rada... Myśle, że jeśli się nie potrafi pomóc, albo się nie chce gdybać nad problemem to lepiej się wcale nie wypowiadać :nienie:

 

P.S. Poruszanie kwestii "szczałów" usprawiedliwiam :twisted2: Sam miałem z tego pompę :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2:

 

Posty nabijasz?! :evil: który to już wątek w którym klepiesz to samo?? znaczy nic "treściwego?? że też moderator jeszcze tego nie przyłapał.

 

Kowi, jak masz 2 gen, to pędź na kompa na regulację gazu, i ciekawe czy przepływka jeszcze żyje...bo od tych "SZCZAŁÓW" mogła skończyć żywot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź klucz nasadkowy o sumbolu "8" odkręć 3 śruby od kopułki spoglądnij sobie w środek zapytaj na forum ile kopułka i palec, my ci napiszemy zamontujesz i po problemie o :o

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja doskonale wiem ze nie nalezy pilowac zimnego silnika i tez tak nie robie, u mnie strzały na postoju sa nawet jak silnik sie nagrzeje powyzej niebieskiej kreski ponizej tej wartosci unikam deptania. Swiece wymienialem, moze wymiana przewodow WN cos pomoze?? gaz rzeczywiscie mam 2generacji ale poza tymi strzałami zero problemow a przejechełem juz na nim 20tys. Sorki sa te "szczały" ale pisalem w pospiechu i tak wyszlo. Aha i gaz byl regulowany jakies 2000km temu, kopulke i palec rozdzielacza rownierz zmienialem. macie jeszcze jakies pomysły? Edytowane przez kowi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2:

 

Scarb88, dostajesz ostrzezenie za nabijanie sobie postow.

Od tej pory za kazdy taki post bedziesz dostawal nastepne, az do bana.

 

Kowi: po pierwsze, popraw te 'szczely', zeby sie z Ciebie przestali nabijac.

Tytul tematu juz poprawilem.

 

Po drugie: NIGDY nie paluj silnika na zimno, chyba ze chcesz sie postarac o jego szybki koniec.

 

Po trzecie: gdybys poszukal troche na forum, wiedzialbys, ze 90% strzalow w kolektor na LPG bierze sie z niesprawnego ukladu zaplonowego.

Zacznij od wymiany swiec, a jezeli to nie pomoze, to wszystko pozostale po kolei. Nawet jezeli swiece niedawno wymieniales, to wykrec je i zobacz, w jakim sa stanie (czy nie sa np. cale czarne).

Pozostale 10% to zle wyregulowana instalacja LPG (przewaznie zbyt uboga mieszanka).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów

Ja miałem podobne problemy ze strzałami tyle tylko że w 316/m43+gaz. Po jednym takim strzale rozleciała się obudowa filtra.Kupiłem obudowę, wymieniłem świece, przewody i problemy ze strzałami 100% zniknęły.

Niestety teraz w aucie pojawiły się falujące obroty i delikatny spadek mocy na zimnym silniku,po rozgrzaniu problemy z obrotami się minimalizują jednak są widoczne natomiast moc wraca do normy.

Jeżeli ktoś z Panów miałby jakieś sugestie względem tych problemów to proszę o poradę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolege

miałem kiedyś podobny problemz gazem w M40 1.6 i proponował bym ci sprawdzić:

tak jak koledzy pisali - kopułkę z palcem

- świece

i przedwodywysokiego napięcia przemierzyć bo tam są opornicei jak mają zbyt odbiegające parametry to iskra na danej świecy jest zbyt słaba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"

Silnik M40 gazu niestety nie lubi... O ile inne silniki mogą być padające o tyle M40 musi być nie naganny... Najważniejszy w tym przypadku jest układ zapłonowy... czyli: palec rozdzielacza, kopułka zapłonu, przewody WN(wysokieg napięcia czyli :D ) i świece..."

Aha a do doradców typu: "jedz do mechanika, jedz do aso, jedz do gazownika" itp dziękujemy raczej bo jeśli kolega chce jechać to sobie pojedzie, głupi nie jest i wie, że są mechanicy (mam nadzieję :mrgreen: ) A taka rada to żadna rada... Myśle, że jeśli się nie potrafi pomóc, albo się nie chce gdybać nad problemem to lepiej się wcale nie wypowiadać :nienie: [/color]

 

Silnik M40 nie lubi marnych gazowników co sie uczą na twoim autku :jawdrop: A może masz patent jak ustawić samemu instalke gazową bez kompa?Bo z tego co ja wiem to gazownik kosztuje 50-100 pln a strzał w przepływke troszkę więcej i potem pojawiają sie posty typu BMW nie lubi gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.