Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie lub mógłby sprawdzić czy podczas pracy z NCS-em w momencie zmiany/zapisywania ustawień (CarKeyMemory) zapalają się na chwilę kontrolki ABS i ASC (te w liczniku oczywiście). Ja zaobserwowałem to u siebie wczoraj pierwszy raz mimo iż wiele razy korzystałem z NCS/INPA.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Czy ktoś wie lub mógłby sprawdzić czy podczas pracy z NCS-em w momencie zmiany/zapisywania ustawień (CarKeyMemory) zapalają się na chwilę kontrolki ABS i ASC (te w liczniku oczywiście). Ja zaobserwowałem to u siebie wczoraj pierwszy raz mimo iż wiele razy korzystałem z NCS/INPA.

 

U mnie też mam dyskotekę :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Czy ktoś wie lub mógłby sprawdzić czy podczas pracy z NCS-em w momencie zmiany/zapisywania ustawień (CarKeyMemory) zapalają się na chwilę kontrolki ABS i ASC (te w liczniku oczywiście). Ja zaobserwowałem to u siebie wczoraj pierwszy raz mimo iż wiele razy korzystałem z NCS/INPA.

 

U mnie też mam dyskotekę :8)

 

Norma, bez obaw :mrgreen: Ja to miałem lekkiego pietra jak dałem odczyt błędów i z obawą obserwowałem kilkukrotne miganie kontrolki airbag jak diagnozował poduchy :norty: Myślałem wtedy, wywali albo nie wywali :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

zainstalowalem inpa wg instrukcji i podlaczylem przejsciówkę i klops.

 

mam XP home editon i w własciwosciach zaawansowanych portu COM1 nie mam takiego okienka jak w instrukcji tylko cos takiego:

 

jak wlanczam inpa to przy wylaczonym kluczyku jest battery on i ignistion on

jak kluczyk włacze to jest battery on a ignition off

 

jak próbuje sie podlaczyc do jakiegos modulu to wyskakuje bład, i zebym sprawdzil podlaczenie przy komputerze albo przy samochodzie ?

czy to wina XP home editon czy co robie zle

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nerwus napisal:

Jaki interfejs posiadasz i jaki wybrales w trakcie instalacji?

 

Rowniez maly offtopic

 

Wyjadacze beda wiedziec skad to Laughing

 

interfejs jest od Ciebie, moze cos skopalem w trakcie instalacji, ale na drugim lapku z XP proffesional mam takie samo okienko zawansowanych wlasciwosci COM.

nie wiem co robie zle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjadacze beda wiedziec skad to :norty:

 

http://img301.imageshack.us/img301/3397/dsc0501zm1.th.jpg

 

:shock: :clap: :dance: :lol:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
nerwus napisal:

Jaki interfejs posiadasz i jaki wybrales w trakcie instalacji?

 

Rowniez maly offtopic

 

Wyjadacze beda wiedziec skad to Laughing

 

interfejs jest od Ciebie, moze cos skopalem w trakcie instalacji, ale na drugim lapku z XP proffesional mam takie samo okienko zawansowanych wlasciwosci COM.

nie wiem co robie zle.

 

To zachowanie ADS na przejsciowce usb-com jest normalne. Ustaw w obd.ini ze masz hardware=ADS. To tylko powinno poprawic wykrywanie ignition.

Wstaw zawartosc ediabas.ini i obd.ini masz je zgodne z moim opisem w pdf?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

na INPIE wyskoczyl mi sporadyczny blad przeplywki

 

"air mass too low" lub cos w tym stylu

 

mam od roku kupiona oryginalna przeplywke z ASO i troche mnie to dziwi

 

mam sie tym przejmowac i szykowac znowu 1500 pln na przeplywke czy generalnie jest to normalka ?

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok w taki razie pozyjemy zobaczymy z ta przeplywka

 

poniżej podaje blad ktory mi wyskakuje czesto:

 

13573 glov device

error present

Glow system - glow plug - or glow plug relay

rozumiem ze tu moze byc albo przekaznik albo ktoras ze swiec?

 

i jeszcze taki:

1028 egr control

error not present

sporadic error

neg. deviation / air mass too big

 

autko mi rano pali po ok 3 zakreceniach ale potrafi zgasnac na zimnym jak silnik nie zlapie troche temp

 

druga sprawa to w menu activate:

jest funkcja EKP-Rel. do czego to sluzy ktos wie ?

 

z gory dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

na INPIE wyskoczyl mi sporadyczny blad przeplywki

 

"air mass too low" lub cos w tym stylu

 

mam od roku kupiona oryginalna przeplywke z ASO i troche mnie to dziwi

 

mam sie tym przejmowac i szykowac znowu 1500 pln na przeplywke czy generalnie jest to normalka ?

 

dzieki

 

Skasowac to moim zdaniem nie wystarcza. Warto by bylo zajrzec do filtra powietrza czy nie jest zapchany. U mnie w E60 wyskakuje taki blad raz na rok. Przy wyciagnieciu Filtra powietrza znajduje sie tam kilo lisci po jesieni.

 

Panowie czy u was takze we filtrze powietrza tyle lisci co jakis czas sie zbiera? Za kazdym razem jak odkrecam ten filtr dostaje szoku :shock:

 

 

EDIT:

13573 glov device

error present

Glow system - glow plug - or glow plug relay

tu raczej przakaznik swiec

 

1028 egr control

error not present

sporadic error

neg. deviation / air mass too big

 

czyli:

1028 EGR kontroli

Błąd nie występuje

sporadyczny błąd

neg. odchylenie / masy powietrza zbyt duża

 

tutaj luknij na zawor EGR. Jak chcesz rozkrec, wyczysc z negaru, sprawdz czy szczelny wezyk do EGR ktory steruje zaworem...

 

poczytaj tutaj: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=58715

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Może mi ktoś powiedzieć gdzie w e39 m57 2001. znajduje się przekaźnik świec? Czy to jest któryś z tych dwóch (brązowy i niebieski)w skrzynce z tzw. komputerem?

 

Pozdrawiam.

jak suka nie da to pies nie weźmie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Może mi ktoś powiedzieć gdzie w e39 m57 2001. znajduje się przekaźnik świec? Czy to jest któryś z tych dwóch (brązowy i niebieski)w skrzynce z tzw. komputerem?

 

Pozdrawiam.

 

brązowy to wycieraczki

 

to jest to:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=12_0985&hg=12&fg=15&hl=3

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert wiem, że to jest to tylko nie mogę go fizycznie zlokalizować pod maską :)

 

Szukaj tam gdzie szukałeś tego:

http://tnij.org/cuq8

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Widoczny jest tylko pierwszy zrzut ekranu

 

Outside temp tu masz problem z czujnikiem temperatury.

Co do key # 0 to tez tak mam. Blad lapie w momencie rozruchu auta. Czasami nie zaskakuje za pierwszym razem <1s przy lekko cieplym silniku.

To samo tyczy sie power on reset.

Tu podejrzewam EWS'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Tzone

Coolant temperature heater - zapewne webasto/dogrzewacz, ale tym bym się nie przejmował, albowiem "Error currently not available" - Błąd obecnie nie występuje :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, Dzięki bardzo. Dopiero zaczynam z INPĄ.

 

Powiedzcie mi jeszcze gdzie mogę przetestować wtryski i turbinę?? Wchodziłem w engine - status lesen, tam mam tylko do wyboru Digital, Analog 1 i Analog 2. Nic więcej. Nie mogę się nigdzie doszukać.

 

Dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert wiem, że to jest to tylko nie mogę go fizycznie zlokalizować pod maską :)

 

Szukaj tam gdzie szukałeś tego:

http://tnij.org/cuq8

 

Dzięki Robert, przekaźnik świec żarowych odnaleziony. Na forum pojawiały się różne informację na temat gdzie on jest umieszczony w e39.

Teraz mogę potwierdzić, iż za całą pewnością znajduje się on w skrzynce, w rogu komory silnika po stronie pasażera,- skrzynka pod prawym filtrem kabinowym, zaraz za modułem silnika.(dokładniej tego nie potrafię wytłumaczyć).

 

W sprawdzanym prze mnie przypadku błąd:

 

13573 glov device

error present

Glow system - glow plug - or glow plug relay

 

oznaczał uszkodzenie tego przekaźnika. Po rozebraniu go okazało się, że był zaśniedziały dość mocno i chyba przepalony. (dostała się do niego woda).

 

Pozdrawiam.

jak suka nie da to pies nie weźmie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie poratujcie :modlitwa:

Wracałem dziś do domu, samochód przełączył się z benzyny na LPG i strasznie zaczęło trząść, głównie na niskich obrotach (powyżej 3000 się tego nie czuje). Przełączyłem z powrotem na Pb, przejechałem kilka km (samochód się rozgrzał) i przełączyłem znowu na LPG. Drgania nie ustąpiły, więc wróciłem do domu na benzynie. Podłączyłem przed chwilą INPA, żadnych błędów (poza czujnikiem wałka rozrządu, który zamówiłem kilka dni temu) nie pokazała. Sprawdziłem opcje Live Data i pokazało się coś takiego:

Na Pb:

http://img210.imageshack.us/img210/1018/roughbenzql6.jpg

Na LPG:

http://img3.imageshack.us/img3/7227/roughgazth8.jpg

Co to może być?

 

EDIT:

Wtryskiwacz gazu się skleił i auto nie paliło na jeden cylinder. Wtrysk wymieniony na gwarancji i chodzi jak złoto :D

Edytowane przez fixxxer1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.