Zasłużeni forumowicze hunter Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 21 Stycznia 2009 Kolego czujnik wału sporadyczny error - pewnie trzeba go wymienic jeśli błąd będzie się powtarzałLambda ststyczny error - do wymianyNiech inni też się wypowiedzą może coś dokładniej będziesz wtedy wiedział Pozdrawiam
adrek88 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Dziękuje bardzo tak też myślałem dobrze że się potwierdziły moje przypuszczenia bo już sam nie wiedziałem co jest bez tej INPY. Ok poczekamy jeszcze na inne odpowiedzi i będzie wiadomo. Pozdrawiam adrek.
sanders20 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam, koledzy poradźcie gdyż od dwóch dni mam dopiero połączenie z moją e39 M57 poprzez INPA. Nie znam tego programu i niestety uczę się na błędach.Zacząłem bawić się funkcjami aktiv w ABS tj:%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images27.fotosik.pl/315/58a6198a119ff83c.jpg Powiem szczeże że nie pamiętam co włąćzyłem ale pojawiły mi sie 3 żólte kontrolki od abs i trakcji - wiec wykosawem błedy. Ale od tego dnia błąd wraca - wraca mianowicie ten błąd 31 whell speed sensor rear right open circuit Wczoraj np włączył się jak dość szybko jadąc wpadłem w dziure - błąd pojawił sie (3 żółte kontroli) i rano zniknął lecz w kompie pozostał- wiec go z czytałem. Druga rzecz z innej beczki - sporadycznie występuje bład21 glow device Czy ktoś z kolegów mi może pomóc?? www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
Zasłużeni forumowicze nerwus Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 22 Stycznia 2009 Sprawdz polaczenia tego czujnika tj. tylny prawy czujnik kola.
szymon 520 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 panowie a co sądzicie o takim zestawiehttp://www.allegro.pl/item536310397_opel_bmw_grupa_vw_koretka_licznika_f_vat.htmlczy pójdzie z inpą i czy obsłuży moje E34
Zasłużeni forumowicze nerwus Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 23 Stycznia 2009 Nie i jeszcze raz nie. Tylko ADS do twojego auta.
Zasłużeni forumowicze Zodiac Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Stycznia 2009 Panowie, zakochalem sie w INPIE i jestem wlasnie po testach (test dynamic drive szczegolnie mi sie spodobal :D ). Mam tylko jedno pytanie: jakie powinny byc wartosci sond lambda w N62 V8? Nie moge nigdzie znaleźć tej informacji.
Zasłużeni forumowicze nerwus Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Stycznia 2009 Patrz do Tis'a
Zasłużeni forumowicze Zodiac Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Stycznia 2009 Patrz do Tis'a Gdbym go mial, nie zadawalbym prostych pytan :wink:
Zasłużeni forumowicze nerwus Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jest na serwerze ftp ktory byl juz tutaj omawiany :wink:
Zasłużeni forumowicze Zodiac Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jest na serwerze ftp ktory byl juz tutaj omawiany :wink: Predzej czy później go dostane w swoje rece, ale chcialbym sie dowiedziec konkretów zanim dostane palpitacji serca :wink:
robiola1 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 jakas roznica miedzy inpa 5.0 a 4.4.7?
Zasłużeni forumowicze nerwus Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Stycznia 2009 W samej inpie w dzialaniu nie ma roznicy. Poczytaj sobie realse info to zobaczysz jakie bledy sa zalatane.Ogolnie pelny instalator z tego co po sobie widze robi wiekszy wachlarz aut (ta od 4.4.7).Caly pakiet rozni sie potrochu. Polecam instalacje starszej wersji a pozniej upgrade reczny skryptow zamieniajac tylko na nowsze.Uwaga nie ktore sterowniki nie sa widoczne w tej nowszej. Ale skrypty mozna edytowac.
Członkowie klubu voshon Opublikowano 24 Stycznia 2009 Członkowie klubu Opublikowano 24 Stycznia 2009 Druga rzecz z innej beczki - sporadycznie występuje bład21 glow device Któraś ze świec żarowych :8) Czarna locha pali średnio: http://images.spritmonitor.de/398798.png
sanders20 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Dzieki VOSHON!!!!!!!!!!! www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
Zasłużeni forumowicze Zodiac Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Stycznia 2009 Poniżej moje wartosci lambdy, stawiam piwo za wyjasnienie o co chodzi. Test zrobiony po dluzszej jeździe, wczoraj na sucho wartosci byly inne (m.in. drugi rzad mial 0.70 i 0.71). Czy to jest dobrze, źle, powinienem auto zezlomowac czy jeszcze pojeździ kilka dni? %5B640%3A458%5Dhttp%3A//f3g.home.pl/bmw/sondy.jpg
rOBSOnX Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Poniżej moje wartosci lambdy, stawiam piwo za wyjasnienie o co chodzi. Test zrobiony po dluzszej jeździe, wczoraj na sucho wartosci byly inne (m.in. drugi rzad mial 0.70 i 0.71). Czy to jest dobrze, źle, powinienem auto zezlomowac czy jeszcze pojeździ kilka dni? %5B640%3A458%5Dhttp%3A//f3g.home.pl/bmw/sondy.jpg :cool2: :mrgreen: :cool2: BMW KLUB PRZEMYŚL1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.
Zasłużeni forumowicze Zodiac Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Stycznia 2009 :cool2: :mrgreen: :cool2: Mozna prosic jakies szczegoly / objasnienie wartosci, zebym na przyszlosc był mądrzejszy? Strasznie mnie to nurtuje.
sanders20 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) czy wartości wtrysków na poszczególnych cylindrach nie powinny być w miarę równe??%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images33.fotosik.pl/449/091a07474dcea5d5.jpg Jeszcze jedno Date of manufacture to przecież w tłumaczeniu data produkcji czyli wypadł by wrzesień 2001 roku wg INPA a papiery mam z października 2000 roku - teraz gdzie leży prawda?? rok równizy to bardzo dużo :( %5B640%3A480%5Dhttp%3A//images26.fotosik.pl/317/8d94babac3e70013.jpg Edytowane 25 Stycznia 2009 przez sanders20 www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
roney Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) czy wartości wtrysków na poszczególnych cylindrach nie powinny być w miarę równe?? Nawet przy nowych wtryskiwaczach występują różnice. U Ciebie nie jest źle, nie ma się czym martwić. Z tego co pamiętam po sprawdzeniu w DISie dopuszczalne są odchyły nawet od -4 do +4. Jednakże ponoć przy wartościach ok. -3 już należy zastanowić się nad wymianą. Tak zgadza się "Date of manufacture" to data produkcji, w tym przypadku dokładnie data zaprogramowania sterownika silnika i powinna być zgodna z datą produkcji auta. Jednak jeżeli jest inna to nie oznacza nic strasznego, mógł być ten sterownik zmieniany np., przeprogramowywany. (jak to się mówi flaszowany?) Pozdrawiam. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez roney jak suka nie da to pies nie weźmie
sanders20 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 roney - podziękował koledze :) www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
pimposh Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Poniżej moje wartosci lambdy, stawiam piwo za wyjasnienie o co chodzi. Test zrobiony po dluzszej jeździe, wczoraj na sucho wartosci byly inne (m.in. drugi rzad mial 0.70 i 0.71 W przypadku Twojego motorku (nie znam kompletnie) najpewniej jest podpiąć się pod DISa i uruchomić teścik (Diagnosis>Drive>Enigne Management>Oxygen-control>i tu 1 z 4 sond) - ściągawka w teście pokaże czy odczyty są wporządku, ale gdyby nie były zapewne byś już o tym wiedział :) Edytowane 28 Stycznia 2009 przez pimposh
Zasłużeni forumowicze Zodiac Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Stycznia 2009 Poniżej moje wartosci lambdy, stawiam piwo za wyjasnienie o co chodzi. Test zrobiony po dluzszej jeździe, wczoraj na sucho wartosci byly inne (m.in. drugi rzad mial 0.70 i 0.71Sonda Lambda jak każda inna, w zależności od tego jak bardzo uboga/bogata jest mieszanka wskazuje to wartością napięcia (stąd zmiany które widzisz)W przypadku Twojego motorku (nie znam kompletnie) najpewniej jest podpiąć się pod DISa i uruchomić teścik (Diagnosis>Drive>Enigne Management>Oxygen-control>i tu 1 z 4 sond) - ściągawka w teście pokaże czy odczyty są wporządku, ale gdyby nie były zapewne byś już o tym wiedział :) GT1 wlasnie nie chce mi sie odpalic na laptopie 'garażowym'. Nie moge uruchomic vmware, dlatego na poczatek probuje z INPĄ.
fixxxer1 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Przekleję swojego posta z innego tematu:Podpiąłem się pod swój samochód (M54B25 LPG) i INPA pokazała m.in. taki błąd:%5B342%3A480%5Dhttp%3A//img525.imageshack.us/img525/863/silnikko5.jpgWg strony: http://www.my330i.com/odb2a.phpbłąd nr 18 to Exhaust Cam Position Sensor Malfunction.Który to dokładnie czujnik? Czy to nr 5:http://bmwfans.info/original/E39/Lim/525i-M54/ECE/L/M/2000/03/mg-11/ill-11_2170/#7?Nie odczuwam żadnego spadku mocy, falowania obrotów czy innych objawów uszkodzonego czujnika położenia wałka. Zanim wydam kilkaset PLN chciałbym się dowiedzieć czy to ten konkretny czujnik :)
Zasłużeni forumowicze nerwus Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Stycznia 2009 Z jakiego modulu to blad? Exhaust to wydech. W moim e36 mialem blad statyczny braku czujnika wydechowego i okazalo sie ze montuje sie je tylko w wersji amerykanskiej.Sprawdz pod dis'em czy ten blad tez bedzie obecne. Czasami INPA pokazuje wiecej niz trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się