Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a czy jest jakies zrodelko, gdzie plywa sobie NCS i mozna go wylowic?

 

NCS jest w pełnej wersji EDIABAS'a - osobno nie widziałem.

 

Znalazłem NCS - katalog NCS daj do głównego - potestuj czy idzie.

NCS

h##p://rapidshare.com/files/101684576/NCS.rar.html

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzięki działa, i oto chodziło :cool2: . Teraz pytanie techniczne, wiem że jest możliwe wyłączenie funkcji dzwonka nie zapiętych pasów w e60. Czy robi się to poprzez jakiś login i adaptację, czy wystarczy zmiana kodowania lub bardziej skomplikowanie np. w trakcie programowania sterownika.
Opublikowano
a jak uruchomic tego ncs'a, bo nie widze pliku wykonalnego w tym katalogu.

 

Przed instalacją wgraj katalog NCS do głównego (instalacyjnego) i zainstaluj

Max77 pisał że chodzi - ja nie testowałem.

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Dzięki działa, i oto chodziło :cool2: . Teraz pytanie techniczne, wiem że jest możliwe wyłączenie funkcji dzwonka nie zapiętych pasów w e60. Czy robi się to poprzez jakiś login i adaptację, czy wystarczy zmiana kodowania lub bardziej skomplikowanie np. w trakcie programowania sterownika.

 

Max77 - sorry ale nie wiem nic o E60 - mam E39

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

No ja jakoś interfejsu inpy i jej możliwości nie umie ogarnąć. Vag-com jest dużo prostszy w codziennym użytkowaniu jakoś wszystko jest tam pod ręką.

Ja mam NCS-a zainstalowanego razem z inpa pewnie dla tego działa. rOBSOnX rozumie, chciałem cos pogrzebać w ustawieniach auta ale jakoś brak mi odwagi bo E60 łatwo unieruchomić na dobre. Jednak przy takim grzebaniu grupa VAG jest nie do pobicia jeśli chodzi o software i suport.

Opublikowano
Czy mógłby ktoś wrzucić sprawdzony schemat interfejsu ADS ?
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Opublikowano
Czy mógłby ktoś wrzucić sprawdzony schemat interfejsu ADS ?

 

ORIGINAL BMW ADS

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Juz kilka osob pytala o schemat ADS w tym oraz w GT1 watku. Wiec dodam od siebie ze chetnie podziele sie efektami mojej pracy z osobami ktore by chcialyby pomoc mi przy testach.

Dalsze informacje w watku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=566636#566636

Opublikowano
Juz kilka osob pytala o schemat ADS w tym oraz w GT1 watku. Wiec dodam od siebie ze chetnie podziele sie efektami mojej pracy z osobami ktore by chcialyby pomoc mi przy testach.

Dalsze informacje w watku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=566636#566636

 

 

O JA PIERDOLĘ !!!

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Juz kilka osob pytala o schemat ADS w tym oraz w GT1 watku. Wiec dodam od siebie ze chetnie podziele sie efektami mojej pracy z osobami ktore by chcialyby pomoc mi przy testach.

Dalsze informacje w watku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=566636#566636

 

 

O JA [bAD]Ę !!!

 

Czyzby jakas ironia? Nie kazdy ma ochote wydac 500zl-100zl na gotowca.

Opublikowano
Juz kilka osob pytala o schemat ADS w tym oraz w GT1 watku. Wiec dodam od siebie ze chetnie podziele sie efektami mojej pracy z osobami ktore by chcialyby pomoc mi przy testach.

Dalsze informacje w watku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=566636#566636

 

 

O JA [bAD]Ę !!!

 

Czyzby jakas ironia? Nie kazdy ma ochote wydac 500zl-100zl na gotowca.

 

NIE żadna ironia - tylko teraz się zacznie naprawdę fajna zabawa !!!

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie i nie sfajcze auta ;)
Opublikowano
Mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie i nie sfajcze auta ;)

 

:modlitwa:

Ostrożnie

:modlitwa:

Spoko - jak coś zdziałasz oczywiście napisz

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

witajcie panowie,

 

posiadam bmw, model e60 z 2004r. Odpalilem Inpe, podlaczylem i odczytalem bledy:

 

DME/DDE 41A2 04

4262 24

razem dwa bledy!

 

dalej:

DSC 5F56 A0

5F15 A0

takze dwie sztuki!

 

i jeszcze:

KOMBI A557 28

 

oraz MMI/CCC ABCA 20

 

 

I teraz pytanie dla fachowcow! Jak albo gdzie znalesc jakas liste w ktorej mozna sobie te kody jakos przetlumaczyc ??? Czy da sie to jakos moze w inpie przestawic azeby bledy wyskakiwaly w postaci tekstu a nie kodu?

 

Co pozatym da sie zrobic ta inpa w bmw e60 ??? Live Data nigdzie nie znalazlem, oprocz wyczytania i skasowania bledow nie znalazlem nic innego... help pliss

Opublikowano

wszystkie sie skasowaly oprocz jednego...

DME/DDE 4262 XX

 

Kasuje, poczym odczytuje ponownie i zawsze wyskakuje DME/DDE 4262 24 lub 44 ???

 

Czy ktos moze pomoc o co chodzi z tym 4262 raz 24 albo 44 ???

Opublikowano
Czy da sie to jakos moze w inpie przestawic azeby bledy wyskakiwaly w postaci tekstu a nie kodu?

Polecam lekturę tego: http://ecubb.bmwecu.org/board/viewtopic.php?p=3702#3702

 

@ wieniu

dziekuje kolego za lekture. Przeczytalem nawet dwa razy i nawet przetlumaczylem z angielskiego na polski.

Nie kumam tego na 100% gdyz cienko u mnie z angielskim...

Czy mozesz aby troszeczke naprowadzic mnie na moj problem ??? Nie oczekuje od Ciebie "gotowca"....tylko naprowadz mnie troche.

 

Kurcze, przeszukalem caly internet o inpie i nikt nie pisze nic o kodach bledow. Zastanawiam sie jak Ci ludzie uzywaja ta Inpe. Przeciez musi byc jakis sposob na to. Czy jest tutaj ktos, kto moze pomoc w moim problemie???

Opublikowano
...Zastanawiam sie jak Ci ludzie uzywaja ta Inpe...

Jeżeli dana wersja INPY jest prawidłowo zainstalowana i obsługuje dany model/serie, to błędy wyświetlane są z opisem:

 

Przykład z wersji niemieckiej INPY:

 

"4152 4152 (1427) Drallklappe

P1427 Drallklappe - Leitungsunterbrechung"

Opublikowano
...Zastanawiam sie jak Ci ludzie uzywaja ta Inpe...

Jeżeli dana wersja INPY jest prawidłowo zainstalowana i obsługuje dany model/serie, to błędy wyświetlane są z opisem:

 

Przykład z wersji niemieckiej INPY:

 

"4152 4152 (1427) Drallklappe

P1427 Drallklappe - Leitungsunterbrechung"

 

dziekuje wieniu, czyli Inpa nie dziala z moim modelem E60! Instalowalem wedlug opisu, Model E60 takze da sie wybrac, no ale niestety bledy wyskakuja bez opisu! No nic, bede probowal innej wersji, moze znajde jakas nowsza....

No i DIS-a takze zaistalowalem, ale ten nie laczy sie z E60! A konfigurowalem razem z kolego Robson. hmm Czy komus dzialaja te Interfajsy razem z modelem E60 ???

Opublikowano

tak to wyglada u mnie. Jak widac sam kod bledu a nie ma opisu do tego!

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.hochladen.info/images/upload10/2iwf5txOrH8LKG7/full.jpg

Opublikowano
tak to wyglada u mnie. Jak widac sam kod bledu a nie ma opisu do tego!

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.hochladen.info/images/upload10/2iwf5txOrH8LKG7/full.jpg

 

INPA jest zdaje sie z 2002r, moze byc troche uboga obsluga e60. Ciekawe co na te pbledy powiedzialby GT1

Xdrive

Koder

Opublikowano

no tak, uboga to jest co do modelu E60, no ale laczy sie i czyta bledy! No i wykasowac takze sie da! Jedynie co to nie ma opisu tekstowego do kodu!

I w tym moj problem....

Opublikowano
Spróbuj nie robić testu automatycznie tylko ręcznie wejdź w "engine" dalej kliknij na typ sterownika który masz w samochodzie i gdy się połączy tam sprawdź błędy. Powinny być z opisem.
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Opublikowano
Czy i w jaki sposób można NCS-em przeprowadzić inicjalizacje fabrycznego pilota w kluczyku. Dodam że kombinacją przycisków w kluczyku się nie da gdyż ostatnia inicjializacja była przeprowadzona przy otwartych drzwiach więc jak podaje instrukcja następna jest możliwa tylko komputerem.
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.