Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :8) Mam pytanko czy ktoś wymieniał SAMODZIELNIE tuleje (sinenbloki) jest to kłopotliwe? czy domowy kanalik do tego wystarczy?

czeka mnie jeszcze wymiana sprężyn (przód tył) oraz mcphersony bo ostatni dudni przy pokonywaniu naszych równych dróg aż serce boli. gdzie mogę sie zaopatrzyc w mcphersony warto kupic używki czy lepiej postapic jak ze sprężynkami - Nowe.

Opublikowano
Nie wiem jak stoisz z mechaniką i narzędziami-jak w miare to dasz rade,w jakim celu chcesz wymieniać całe kolumny-wymień amorki i jak coś nie tak to sprężyny(sprężyny mogą być używki,amorki nówki)
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Ja wymieniałem sam tuleje, spokojnie styknie kanalik. Weź jeszcze zaopatrz się w porządny brzeszczot i imadło ;)
Opublikowano

nooo tylkko jak użyjesz za dużo magicznego narzędzia zwanego młotkiem przy wybijaniu starych to odłoż kase na nowy wachacz..lubią siegiąć..

ja nie polecam samodzielnej wymiany...a jak juz wymieniac to robic tylko ze na prase trzeba by jechac...wtedy tylko odkrecasz , na prase, wracasz, przykrecasz i tyle..a za prase zapłacisz góra flaszke.

Opublikowano

Musisz mieć jeszcze coś do podniesienia auta - musisz wyjąć wahacze, więc podnośnik by się przydał lub dwa stojaki do podparcia auta.

Spokojnie wymienisz sam - uważaj przy wybijaniu tulejki z wahacza - czasami ciężko schodzi.

Podczas montażu zwróć uwagę na położenie strzałek na tulejach.

Należy zwrócić uwagę na prawidłowe osadzenie tulejek tak aby bo dociążeniu auta stały prosto - tzn że tulejka powinna być wstępnie lekko przekręcona aby po postawieniu auta na koła była w prawidłowej pozycji.

Na dwie strony jakieś 3-4 godziny trzeba poświęcić.

Dobre imadło lub najlepiej prasa tez by się przydały.

 

Pzdr.

Opublikowano
a czy jest konieczne wyjecie wahacza bo szczerze powiem ze wczesniej "stolowalem" sie u jednego mech i zmienial bez wyjecia? teraz z powodu przeprowadzki jesli nie mam potrzeby to nie odwiedzam zadnych mech przynajmniej wiem co i jak :mrgreen: :norty: :worried:
Opublikowano
I najpierw wymien GLOWNe gumy na amorach te z lorzyskami co przykrecasz do karoserii bo one czesto wala jak sie uklepia a nie amory i sprerzyny . A na oko wydaja sie ok ale tak nie jest .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.