Skocz do zawartości

e32 740 zerknijcie!


arval

Rekomendowane odpowiedzi

za 4 tys euro to juz mozna zaczac szukac e38, takie z 95 roku z malym silnikiem i podstawowo wyposazone bez bajerow. i wcale nie musi byc zajezdzone. naprawde mozna cos trafic. w standardzie jest juz pare ciekawych rzeczy, sa inne rozwiazania zastosowane niz w e32.

jestem zdania ze biedne e38 bedzie lepsze od wypasionegoo e32 i nawet zlote klamki tu nie pomoga. wystarczy postawic obok siebie te auta i popatrzec. e32 to sa juz calkiem auta nie z tej epoki. wstyd juz tym jezdzic. jak ktos ma sentyment do tego modelu to jeszcze go trzyma na pamiatke. pewnie niezle wkurzylem co poniektorych :roll2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 4 tys euro to juz mozna zaczac szukac e38, takie z 95 roku z malym silnikiem i podstawowo wyposazone bez bajerow. i wcale nie musi byc zajezdzone. naprawde mozna cos trafic. w standardzie jest juz pare ciekawych rzeczy, sa inne rozwiazania zastosowane niz w e32.

jestem zdania ze biedne e38

bedzie lepsze od wypasionegoo e32 i nawet zlote klamki tu nie pomoga. wystarczy postawic obok siebie te auta i popatrzec.

e32 to sa juz calkiem auta nie z tej epoki. wstyd juz tym jezdzic. jak ktos ma sentyment do tego modelu to jeszcze go trzyma na pamiatke. pewnie niezle wkurzylem co poniektorych :roll2:

 

Za 4 tys euro to kup sobie ćwiartkę z E65, będziesz miał E65 to jest dopiero szpan,a nie jakieś przestarzałem E38, czy o zgrozo E32, co to wogóle jest E32, ktoś wie, bo ja takiego modelu nie pamietam tak to dawno było :lol:

A żeby jeździc maszyną parową o nawie E23 to dopiero trzeba być przestarzałym i wogóle nie trendy :worried:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baru patrzylem na e38 i poniezej 5 tys nic nie widzialem! moze zle szukam jak cos widziesz fajnego wrzuc ocenimy:-)

 

a co to tego co mowisz to niezgodze sie.. wole wypieszczone e32 od kiepskiego e38 chociaz prawda jest taka ze e38 to moje marzenie...

 

nie teraz to pozniej teraz bede mial kase raczej na e32 niz pod e38 :D

 

a co tego linka... widzialem ta betke, ogladalem zdjecia, wszystko fajnie tylko ta skora....

 

jak mozecie mo pomoc szukac czegos na niemieckich stornkach to prosze wrzucajcie linki...

 

dziekie wielkie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 4 tys euro to juz mozna zaczac szukac e38, takie z 95 roku z malym silnikiem i podstawowo wyposazone bez bajerow. i wcale nie musi byc zajezdzone. naprawde mozna cos trafic. w standardzie jest juz pare ciekawych rzeczy, sa inne rozwiazania zastosowane niz w e32.

jestem zdania ze biedne e38 bedzie lepsze od wypasionegoo e32 i nawet zlote klamki tu nie pomoga. wystarczy postawic obok siebie te auta i popatrzec. e32 to sa juz calkiem auta nie z tej epoki. wstyd juz tym jezdzic. jak ktos ma sentyment do tego modelu to jeszcze go trzyma na pamiatke. pewnie niezle wkurzylem co poniektorych :roll2:

 

 

dobrze gada...wodki ci dac!!!

tp ty nie wiedziales ze wszystkie e32 na tym forum kosztowaly po 10000E????

i sa serwisowane w aso???????

taka jest prawda ze za 4 tys euro kupi sie e38 w benzynie, bo na dzien dziejszy mozliwosc odsprzedazy auta co ma 13 albo 14 lat i 4 albo 5 litrow w benzynie pod maska jest ZEROWA!!!!

sa i tansze, e38 4,0 i 5,0 jest w niemczech na peczki i to od 2200E

cale ladne jezdzace

 

a dla informacji-cwiara do e65 kosztuje 500e

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nie ma samochodu, ktorym 'wstyd jezdzic'.

Kazdy jezdzi tym, co lubi i na co go stac. Jedyny wstyd, to jezdzic niesprawnym samochodem, ktory zagraza zdrowiu i zyciu nie tylko wlasciciela, ale i innych uczestnikow ruchu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nie ma samochodu, ktorym 'wstyd jezdzic'.

Kazdy jezdzi tym, co lubi i na co go stac. Jedyny wstyd, to jezdzic niesprawnym samochodem, ktory zagraza zdrowiu i zyciu nie tylko wlasciciela, ale i innych uczestnikow ruchu.

 

Dokładnie tak, tym bardziej że różnica technologiczna nawet między E23 a E65 tak naprawdę duża nie jest. Zauważmy że E23 ma wspólne silniki z E32, E32 z E38, E38 z E65... to wszystko się zaciera. A podstawowe parametry jak np droga hamowania świadcząca rzeczywiście o postępie technologicznym? Jaka różnica? 41 metrów a 38? 5%?

Stylistyka ulega zmianie ale jeżdżenie czymś retro to nie obciach. Choć rzeczywiście są jakieś niewielkie opory "co powiedzą ludzie" :) Ja np na weekend bardzo chętnie zamieniłbym moje E32 na 745i E23... ale na stałe trochę nie miałbym trochę mało odwagi takim jeździć zbyt ekstrawaganckie. Nie chce aż tak zwracać uwagi na siebie i już :)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w Belgii na duze pojemnosci sa olbrzymie podatki i tam chyba najlepiej sie kierowac po zakup auta a nie do Niemiec gdzie z reguly ostatnim wlascicielem byl turek i wozil po 7 osob na raz. Druga sprawa to to ze jak juz decydujemy sie na auto ktroe kiedys stalo w najwyzszym segmencie to po to zeby zaznac luksusu, wiec e38 na welurze w manualu ma sie nijak do e32 w pelnej gali. (oczywiscie mam na mysli porownywalny stan techniczny) pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację Michael zadbane E23 zwraca o wiele wiekszą uwagę niz nie wiadomo jak wypasione E65 :8)

 

Bo E65 to tylko kwestia ilości sałaty, a e23 to już coś więcej...to pasja :mrgreen:

 

Co do rożnic technologicznych to nie da się ukryć są:

Duża jest zwłaszcza pomiędzy E23 a E32, o wiele mniejsza jest między E32 a E38.

Główne bolączki E23 wzgledem E32 to:

Kiepski Cx = 0.38, powyżej 160km/h w kabinie robi się głośno, powyżej 200km/h trzeba rozmawiac podniesionym głosem, a auto traci moc...

Brak stabilizatora z tyłu, przez to przy wysokich prędkościach auto ma tendencje do uciekania tyłem, co daje poczucie mniej pewnego prowadzenia niż w następcach... stabilizator był ale tylko w 745i :|

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie. Wydając 20 tys na E38 dolicz sobie ubezpieczenie, przegląd i wymiana płynów, filtrów itd po zakupie, ew. rozrząd. Oprócz tego i tak trzeba mieć ze 3-4 tys odłożone "w razie czego", czyli kupujac autoza 20 tys, trzeba by miec w kieszeni z 27. A nie ma sie co czarować, za 20 tys mozna kupic co najwyżej przyzwoite E38. Przyzwoite = że na pewno kilka razy w roku coś mniejszego lub wiekszego sie zepsuje. Dużo bardziej wolałbym wydać z 13 tys na na E32 z końca produkcji w bardzo dobrym stanie ( za ok 15 mozna kupić w stanie praktycznie kolekcjonerskim), dołożyć do auta ze 3-4tys i jeździć najbliższe 2-3 lata

 

A teraz zerknijcie na to: http://www.7-forum.com/modelle/e23/berichte/fish.php

 

I niech mi ktoś powie ze to wstyd jeździc czyms takim.... Dla mnie wstyd jest jeździć:

1. Autem w złym stanie technicznym, z połamanym zawiasem, dziurawą i zżartą blachą itd

2. Autem ze spoilerami zrobionymi z płyty osb itp

3. 3 miesiące nie mytym autem

 

Jeśli auto jest zadbane, sprawne technicznie, ogólnie ładnie utrzymane, to nie ważne czy ma 15 czy 40 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.