Skocz do zawartości

Jey

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530xd
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Jey

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A ja się z kolegą Dennisek-BMW Klub Polska nie mogę zgodzić. Mam E34 525i 12V M20B25 w manualu z mechaniczna przepustnicą i od 3 tygodni świeci mi się kontrolka EML, wiec jednak jest tam żarówka. Żaden serwis nie wie o co chodzi. Co ciekawsze, kontrolka świeci się cała dobę, nawet przy zamknietym aucie! Samochód rozwija pełną moc, wszystko jest ok. Zmieniłem sondę lambda bo juz padała powoli (sprawność 64%), wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy i nic, świeci dalej. Na komputerze nie wykazuje żadnych błędów. Tak to wygląda jakby jakiś lewy prąd dostawała, bo przy wyłączonym zapłonie i zamkniętym aucie nie powinno sie raczej nic świecić na zegarach. Ma ktoś pomysł co to może być? Bo juz nie mam siły...
  2. Jey

    czy ktoś zna te auto?

    Nie wiem. Więcej tu buractwa niz normalnych ludzi. Zawijam sie z tego forum i więcej nie wracam bo burdel tu jest jak w ruskim czołgu.
  3. Jey

    e32 740 zerknijcie!

    Moim zdaniem nie. Wydając 20 tys na E38 dolicz sobie ubezpieczenie, przegląd i wymiana płynów, filtrów itd po zakupie, ew. rozrząd. Oprócz tego i tak trzeba mieć ze 3-4 tys odłożone "w razie czego", czyli kupujac autoza 20 tys, trzeba by miec w kieszeni z 27. A nie ma sie co czarować, za 20 tys mozna kupic co najwyżej przyzwoite E38. Przyzwoite = że na pewno kilka razy w roku coś mniejszego lub wiekszego sie zepsuje. Dużo bardziej wolałbym wydać z 13 tys na na E32 z końca produkcji w bardzo dobrym stanie ( za ok 15 mozna kupić w stanie praktycznie kolekcjonerskim), dołożyć do auta ze 3-4tys i jeździć najbliższe 2-3 lata A teraz zerknijcie na to: http://www.7-forum.com/modelle/e23/berichte/fish.php I niech mi ktoś powie ze to wstyd jeździc czyms takim.... Dla mnie wstyd jest jeździć: 1. Autem w złym stanie technicznym, z połamanym zawiasem, dziurawą i zżartą blachą itd 2. Autem ze spoilerami zrobionymi z płyty osb itp 3. 3 miesiące nie mytym autem Jeśli auto jest zadbane, sprawne technicznie, ogólnie ładnie utrzymane, to nie ważne czy ma 15 czy 40 lat.
  4. Jey

    BMW X6

    Z tego co mi wiadomo to powinno pojawić się w kwietniu. Będę miał nawet tą przyjemność przetestować ją zaraz jak tylko sie pojawi. Wprawdzie w bordowym kolorze, ale co tam :P
  5. Jey

    prosze o szybka rade

    Wygląda na oryginał. Ale fotki słabe, więc pewności nie mam POPRAWKA: Przyjrzalem sie dokładnie oryginalnym Alpinom i wychodzi na to że gościu podróbe chce opchnąć.
  6. Jey

    prosze o szybka rade

    Link nie działa
  7. Ja jeździłem X5 3.0D po Krakowie przez jakiś czas i przy dynamicznej jeździe było 11l, przy upalaniu 13-14. A co do Touarega, to wiadomo że przy takiej mocy, a zwłaszcza momencie jakie ma V10, to musi zapierniczać jak złoto, ale te 5 litrów trzeba też czymś napoić. Niestety nie ma nic za darmo. A co do pneumatyczego zawieszenia, to wszystko jest fajnie póki sie nie zepsuje. No chyba że ktos sprzedaje auto zaraz jak sie gwarancja skończy, to wtedy można się zastanowić. Co nie zmienia faktu że i tak wybrałbym X5, albo poczekał na X6 (zależy czego kto szuka). W kwietniu będe miał taką na dłuższe testy :8)
  8. Gościu z Białegostoku. Jak mu ten gaz je**ie (<-ostrzezenie) to będzie słychać u mnie w Krakowie Z tych 218 rumaków to po tym szaleństwie z gazem ze 100 zdechło. Autem pewnie nawet nie jeździ tylko czeka na jelenia. Ktoś oglądnie, przejedzie się z 20km, stwierdzi że ok i kupi. A potem bedzie miał strzały z 10 razy na tydzień :/ A facet bedzie to miał w d****, bo auta sie pozbędzie a kasa na konto wpłynie. I lataj potem po sądach przez 5 lat zeby odzyskać swoje... Takimi ludźmi powinna sie na prawde prokuratura zainteresować. Chłop świadomie zajechał silnik, bo włożenie takiej instalki to podpisanie wyroku na motor
  9. Do E38 nic innego poza sekwencją sie nie nadaje. Najlepiej BRC albo Prins (koszt ok 6 tys zł). Ale na takiej instalcji, oczywiscie dobrze założonej (same bebechy to mniej niz połowa sukcesu), można jeździć i jeździć. Znajomi zrobili po 100tys na gazie i koszta ograniczały sie do przeglądów okresowych i raz na czas regulacji, czasem jakąs pierdółke trzeba było wymienić. Fakt że 6-7 tys to niemało, ale jeżdżąc nawet 15 tys rocznie, przy silniku 4.4 koszt instalacji zwróci sie po ok 2 latach, więc dla mnie sie opłaca. Założenie jakiegos gazu "na śrubce" za 1500zl to morderstwo we wszystkich silnikach z E38. Jego dni są policzone. Po prostu wszystko weźmie i pierdyknie. Nie bedzie co zbierać z silnika. A stanie się to baaaardzo szybko. Jak ktoś sie nie zna to sie wpuści w piękny kanał z tym autem. Zakładanie takich instalacji do E38 powinno być zabronione i karalne!!!
  10. Jey

    Instrukcja do E34

    Kupiłem ostatnio 525i e34 M20B25, niestety z niemiecką instrukcją obsługi. I mam problem z rozkminiem niektórych funkcji komputera, a niestety nie mogę nigdzie znaleźć polskiej instrukcji, nawet serwis bmw rozkłada ręce. Gdyby ktoś miał taką instrukcję, lub wiedział gdzie można ją znaleźć w necie to byłbym wdzięczny za informację :)
  11. Dzięki za wykaz wyświetlanych usterek. Własnie kupiłem sobie e34 525 i nie do końca wiem co tam jest wyświetlane. Tak więc bardzo mi sie to przydało. Chciałbym sie jeszcze zapytać, czy wiecie może gdzie można znaleźć w necie polską instrukcje obsługi do tego modelu? Mam tylko wersję niemiecką i nie umiem do końca rozkminić wszystkich funkcji komputera pokładowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.