Skocz do zawartości

540i W E34. PROSZE O OPINIE NA TEMAT TEGO AUTA.


UmbertoLbn

Rekomendowane odpowiedzi

nosze się z zamiarem sprowadzenia e34 z czterolitrówką. nigdy nie jeździłem z takim silnikiem w tym modelu. wiem,że takie V8 obgania z powodzeniem duże X5. powiedzcie co ten motor (automat) potrafi zrobić z e34 ? jak z jego żywotnością i na co zwrócic uwage przy zakupie. czy 286 koni sprawi,że lżej będę oddawał stolec (biegunka?)-skrycie na to licze. pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód "kosa" :twisted2: super osiągi i naprawdę nie duże spalenie.a części??no...to tez osobna sprawa bo wiadome ze będzie droższa w utrzymaniu od 525/535 ipt nie mowie o M5

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e34 4.0 najbardziej problemowy jest właśnie automat. Jest o tym trochę na forum/internecie. Generalnie panuje przekonanie że ta skrzynia nie wytrzymuje momentu silnika i standardowo padają koło 250-300 tyś. Jeśli jesteś na to przygotowany to bierz... w końcu to e34 :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem na tym silniku w E34 ponad 200, a w E32 ponad 300 tys., więc mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że jest to silnik prawie doskonały. Powinieneś szukać takiego autka w manualu i koniecznie z ASC, bo bez to masz rów gwarantowany/ oby bez drzew :lol: /. Manual miał 6 biegów i nazywany był ukrytym M5, bo bardzo niewiele w osiągach te autka różniło. Po sprowadzeniu sprawdź pompę oleju, a podczas zakupu rozgrzej dobrze silnik i zwróć uwagę, żeby nie bujał na wolnych obrotach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem,czy dobrze kombinuje,ale wydaje mi się że z tym silnikiem to nie robi wielkiej różnicy manual,czy automat. według tego co się rozgladałem wyszłoby mi 13tys na gotowo w super stanie z gazem sekwencją. bedzie dobrze? troche sporawo jak na e34 ? co myslicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem,czy dobrze kombinuje,ale wydaje mi się że z tym silnikiem to nie robi wielkiej różnicy manual,czy automat. według tego co się rozgladałem wyszłoby mi 13tys na gotowo w super stanie z gazem sekwencją. bedzie dobrze? troche sporawo jak na e34 ? co myslicie?

 

Źle Ci sie wydaje.

 

Chyba odpuść sobie 540, nawet w automacie.

13 tys + sekwencja (do V8 minimum 4500) to bedzie trup nie samochód.

Za porządny automat musisz dać z 15 tys jak nic.

Do manuala dorzuć jeszcze z 6-7 tys więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem,czy dobrze kombinuje,ale wydaje mi się że z tym silnikiem to nie robi wielkiej różnicy manual,czy automat. według tego co się rozgladałem wyszłoby mi 13tys na gotowo w super stanie z gazem sekwencją. bedzie dobrze? troche sporawo jak na e34 ? co myslicie?

13 tysiecy ale czego ?! jesli dolarow to tak , ale jesli zlotych to gwarantuje ci ze za te pieniadze trudno kupic porzadne 520 czy tym bardziej tds a co dopiero 540!?

The Ultimate Driving Machine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładam,że macie racje. byłem wczoraj u gazownika to powiedział 3,5tys za sekwencje pod ten właśnie motor (ale nic) . wydaje mi się,że jeżeli e34 miałoby mnie wynieść ponad 15tys w zasadzie ze względu na silnik to i tak sobie odpuszcze. za 18-20tys spotyka się na allegro e39 (oczywiście nie 4 litry) ,które jest już zupełnie inną klasą auta. stawiałem na to,że w normalnych pieniądzach będę miał auto średniej wielkości z "odrzutowym "silnikiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 18-20tys spotyka się na allegro e39 (oczywiście nie 4 litry) ,które jest już zupełnie inną klasą auta. stawiałem na to,że w normalnych pieniądzach będę miał auto średniej wielkości z "odrzutowym "silnikiem.

 

 

Bardzo ryzykowania teoria :cool2: Zaraz wejdzie następca E60 na rynek i "prestiż" E39 spadnie na tzw. glebę a moim skromnym zdaniem E34 jest o wiele bardziej klasyczne od E39

 

no i omawiany w temacie silnik 4L :roll2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc tym tropem co ty Marcinie to można stwierdzić że E28 jest

bardziej klasyczna od E34 a E12 od E28 i tak dalej.

Pozdrawiam.

 

To są zasłużone modele, które mają już zaklepane miejsce w panteonie BMW :cool2: i przynajmniej moim zdaniem są o wiele bardziej klasyczne niż archaiczne ale to tylko moje zdanie :cool2:

 

 

Wracając do tematu przynajmniej ja bym wolał jeździć dobrze utrzymanym E34 540 niż nawet dobrze utrzymanym E39 520. Po prostu ta MOC :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie,miałem piękne e34 w kombi z ostatniego wypustu (ale to naprawde klasa!) lecz gdy wsiadłem do e39 to jakbym się przesiadł z mercedesa 126 do 140stki. to zupełnie inne auto. a dlaczego znowu e34?...bo totalnie kręci mnie te 4 litry,a w budzie e39 długo jeszcze nie będę miał (i nie wiem czy chce mieć). nie potrzebuje auta na codzień,bo mam służbowe. chętnie wyskoczyłbym czasem 280 konną V-ósemką żeby naładować się adrenaliną
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4018532

 

touring manual cos ciekawego - wiem wiem korozja na rancie tylnym... ale zainteresowany może obejrzeć

 

 

na innym forum poruszano juz temat tego auta podobno ma 5 biegow zamiast 6......... :mad2:

Edytowane przez remotec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za progi ma to auto ??!!

 

W 1993 roku wyprodukowano tylko 7 sztuk manuala, i raczej nie touringa.... Więc kolejna zdaje sie kombinacja

 

moze SWAP-owany wg http://bmwfans.info/original/E34/tou/540i-M60/ECE/L/M/1993/07/

 

istenieje taki model ale racji nie musze miec

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe wiem że istnieje 540iT,

tyle że kiedy widze manuala z silnikiem 4.0 z 1993 obstawiam na pewniaka że to jakiś szczepan albo przeróbka.

 

Po prostu w 1993 fabryke opuścilo tylko 7 sztuk 540i (z 796 sedana)

Touringi są z 1994,95 i 96 ( 499sztuk)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.