Skocz do zawartości

Marcin79

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia Marcin79

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wiesz co Marcin ale rozmowy o tym czy kogoś stać czy nie to chyba możemy sobie darować. Mam teraz silnik V6 w inny aucie a w 8 chce mieć V8 i to mi naprawdę wystarczy, zresztą ja cały czas podkreślam, że tylko tylko moja opinia co jest lepsze V8 a V12 i nikomu a zwłaszcza tutaj nie będę argumentował za i przeciw. :cool2: Zresztą co ja mam tutaj do gadania przecież ja nie mam nawet 8mki a najwcześniej będę kupował w przyszłym roku :wink: Bezsensu wdałem sie w dyskusję :doh: Pozdro i do napisania za rok :cool2:
  2. to zależy który silnik porównujesz z którym , ja też chciałem v8 ale ostatnio przejechałem się alpina b12 5,7 e38 to ogłos silnika nie porównywalnie lepszy od m60 czy m62 a jak kogoś stać na osemkę to i stać go na V12 :twisted2: to kupuj droga wolna..
  3. Nie wmówisz mi że "sklejona" V12 jest mniej kosztowna i bardziej przyjazna w serwisie od V8 :cool2: ....wszystko można kupić zjeżdżone od Syreny po Bentleya , grunt to dobrze poszukać :cool2:
  4. Tutaj znowu zaczyna sie rozmowa na temat które lepsze. Ja uważam, że czym coś jest prostsze w konstrukcji to łatwiej będzie to później serwisować . W tym przypadku zwykłe 4 litry biją na głowę 2 silniki w jednym :cool2: dlatego moja będzie 840 na 850 nawet nie patrze, a to tylko moja i wyłącznie moja opinia :cool2:
  5. 850i - 6 biegowa skrzynia manualna ( strzelam)
  6. ale kiedy tutaj cena zakupu sie zbytnio tak nie liczy jak potem koszty utrzymania, wiec pytanie czy masz drugie 30 tyś
  7. Zawsze sam możesz sie porwać i zażądać okupu który pójdzie na 8me, sorry nie moglem sie powstrzymać :cool2:
  8. To są zasłużone modele, które mają już zaklepane miejsce w panteonie BMW :cool2: i przynajmniej moim zdaniem są o wiele bardziej klasyczne niż archaiczne ale to tylko moje zdanie :cool2: Wracając do tematu przynajmniej ja bym wolał jeździć dobrze utrzymanym E34 540 niż nawet dobrze utrzymanym E39 520. Po prostu ta MOC :modlitwa:
  9. E34 bardziej archaiczne :) podasz przykład tego archaizmu ?
  10. Bardzo ryzykowania teoria :cool2: Zaraz wejdzie następca E60 na rynek i "prestiż" E39 spadnie na tzw. glebę a moim skromnym zdaniem E34 jest o wiele bardziej klasyczne od E39 no i omawiany w temacie silnik 4L :roll2:
  11. z tego co słyszałem to podobno 540 ma już niektóre części z zawieszenia od Mki, ale tak jak napisałem to jest zasłyszane
  12. Marcin79

    850 ia

    W Polsce zakup w 90% odpada, sam tez kilka widziałem i były to dokładnie 100% złomy, zresztą czego sie można spodziewać gdy cena jest o wiele niższa od najniższej ceny np. na mobile.de Ja tam mojo kupilem w Polsce i jestem bardzo z niej zadowolony. Nie powiem. Jest troche do robienia, ale to co mnie najbardziej w niej zafascynowalo byla historia. Boja 8emka jest po takich przezycial jak np. stszelanki gangsterskie. :8) :8) :8) To jest specyfika wielu bemek :lol: Miałem E34 i E39 coś o tym wiem, najlepsze były akcje gdy wracało sie z treningów w dresie :cool2:
  13. Marcin79

    850 ia

    W Polsce zakup w 90% odpada, sam tez kilka widziałem i były to dokładnie 100% złomy, zresztą czego sie można spodziewać gdy cena jest o wiele niższa od najniższej ceny np. na mobile.de
  14. Jak mawiaja Amerykanie "if you have to ask, you can't afford it" Czyli-jezeli musisz o to pytasz, to znaczy, ze cie nie stac.. :wink: Masz racje :cool2: :D , a pozostałym dzięki za odp.
  15. Marcin79

    [E34] M5 koszty utrzymania

    Witam, dysponuje ktoś na forum wiedzą na temat przybliżonych kosztów utrzymania eksploatacyjnego oraz ewentualnych napraw silnika, zawieszenia. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.