Skocz do zawartości

Kupno m30 3,5L


mexykan

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takiego m30 ale 3.0 fajny silnik cyka sobie ładnie.

 

chce sprzedac ja za 4,5 tys (wersja angielska)

 

dostała mnóstwo nowych czesci za ogromna kase.

 

Sprawdz szczelnosc ukladu chlodzenia ja mialem z tym, problemy.

zawieszenie z tyłu, cała z tylu taka czesc jakby belka jest na 2 wielkich metalowo-gumowych tulejach, ja mialem ja wybitą, przy ruszaniu delikatnie pukało.

Edytowane przez Bulkake
Pozdrawiam i dziękuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takim sposobem komuś kto pyta o 518 można zaproponować 520 potem 525 i tak do usranej śmierci ;) .

Jak kolega jest zdecydowany to nie ma sensu przekonywać bo w końcu dojdzie do M5. M30 jest super silnikiem,mało awaryjnym wytrzymującym duże przebiegi.Automat bardzo dobrze współpracuje z tym silnikiem.Jaka skrzynia Cie interesuje?

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głowica tak jak pisza koledzy podstawa ,druga sprawa jak kreci czy nie ma gdzies przedmuchow mozesz sprawdzic zbiorniczek wyrownawczy czy woda nie jest tlusta korek wlewu oleju czy biale sie nie pokazuje czesto padaja uszczelki w 3.5 ale jak zadbany motor to bedzie ci sluzyl lataaaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jak jedzie......

Przed kupnem swojej ogladnalem okolo 8 egz i wszystkie jechaly bardzo slabo....... Auta te byly zarejestrowane czesc z gazem czesc nie......efekt byl taki ze kupilem auto z niemiec bez gazu do rej ale jezdzi jak 535 powinno.....

A co do osiagow miedzy 540 a 535 jest przepasc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto ogląda się tak samo, bracharka, mechanika i zawieszenie. Co do silnika u mnie na zegarach jest 450 000 tyś km ( a ile zdjęte z licznika tego nie wiem :wink: ) a silnik nie bierze oleju i nie kopci także silniki M30 są wieczne przy prawidłowej obsłudze :mrgreen:

90r E30 316 i coupe sprzedany

92r E36 318 is coupe sprzedany

91r E32 750 IL sprzedany

88r E32 735 IL sprzedany

92r E32 735 IL sprzedany

93r E34 530 V8 sprzedany

92r E34 525 tds sprzedany

90r E34 535 i obecnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie nie znasz to lepiej jedz na warsztat.Tam sprawdzisz najlepiej albo zrobią to inni za ciebie za pare groszy i będzie pewniej niż samemu bez wiedzy osłuchiwac silnik.Albo zdac sie na siebie i zaryzykowac ale to może kosztowac wywaleniem kasy w błoto. Pozdrawiam
BMW M-Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takim sposobem komuś kto pyta o 518 można zaproponować 520 potem 525 i tak do usranej śmierci ;) .

Jak kolega jest zdecydowany to nie ma sensu przekonywać bo w końcu dojdzie do M5. M30 jest super silnikiem,mało awaryjnym wytrzymującym duże przebiegi.[...]

 

Spokojnie, spokojnie. Jak kolega napisał, jego jedynym plusem tego auta jest to, że jest w dobrej cenie. Jak piszesz, M30 jest dobrym silnikiem, nie zaprzeczam, ale... jednak już wiekowym. Ponadto M30B35 jest chyba (poza M5) najbardziej paliwożernym silnikiem i wcale nie takim supermocnym w porównaniu z ekonomiczniejszym M60B30, czy nawet M60B40. Ponadto warto odpuścić sobie przewody zapłonowe, regulację zaworów i parę innych rzeczy w porównaniu z M60 czy M50...

 

Jeżeli wyboru nie ma, to już koledzy napisali, na co zwrócić uwagę.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz także kompresję, powinna wynosić około 12-13 Bar (zależy także od przyrządu) ale co najwazniejsze różniece między cylindrami nie mogą przekraczac 10% :!:

Poza tym m30 na dobrym oleju i prawidłowo eksplatowany dobija bez problemu do miliona.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Ponadto warto odpuścić sobie przewody zapłonowe, regulację zaworów i parę innych rzeczy w porównaniu z M60 czy M50...

 

Odpuszczenie polega na tym jak Ci Kai napisał żebyś zamiast M30 kupił M60 M50. Tam nie ma kabli zapłonowych wysokiego napięcia tylko nad świecami montuje sie cewki dla każdej z nich. Ponadto nie ma ręcznego regulowania luzu zaworowego tylko są hydrauliczne popychacze, które same regulują luz. Wymiana ich też nie jest taka tania jak się w końcu zużyją, a M60 czy M50 to już stare trupy więc wszystko się może zdarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M50 weszło do sprzedaży '89. Tego ile zrobiły już kilometrów to nikt nie wie. V8 mają 13-16lat. tak uważam że to stare trupy. 3.0 V8 to lekka porażka wszystko jak 4.0 oprócz osiągów a jeździ jak zdezelowane M30. 4.0 fajny silnik ale problemy też się z nim zdążają a już na pewno z jego automatem który ma już swoje lata, nie wiadomo czy komuś by pasował automat bo manula kupić to jak w totka szóstkę. Nie którzy twierdzą że osiągi M50 są takie jak M30 troszkę śmiem wątpić. Każdy kupi co uważa a moje opinie są wyłącznie moimi i nie trzeba się z nimi zgadzać.

 

M60 i M50 to stare trupy?? :) to uwazasz ze m30 to nowszy trup?? :)

 

Chodziło mi o stan techniczny większości tych aut, nie o rozwiązania techniczne bo wiadomo M30 to dinozaur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.