Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chcem kupic bmw e34 z silnikiem m30 3,5L no ale tu takie pytania na co zwrocic uwage kupujac auto z takim silnikiem ? Jakie usterki szukac w silniku na sluch itd Co bede pisal czekam na wypowiedz ludzi co sa obcykani ;] Pozdrawiam :norty:
Opublikowano
Słuchaj góry silnika,zaworki są regulowane ręcznie i powinno chdzić jak zegareczek-jest to super silnik.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano (edytowane)

Mam takiego m30 ale 3.0 fajny silnik cyka sobie ładnie.

 

chce sprzedac ja za 4,5 tys (wersja angielska)

 

dostała mnóstwo nowych czesci za ogromna kase.

 

Sprawdz szczelnosc ukladu chlodzenia ja mialem z tym, problemy.

zawieszenie z tyłu, cała z tylu taka czesc jakby belka jest na 2 wielkich metalowo-gumowych tulejach, ja mialem ja wybitą, przy ruszaniu delikatnie pukało.

Edytowane przez Bulkake
Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano

Takim sposobem komuś kto pyta o 518 można zaproponować 520 potem 525 i tak do usranej śmierci ;) .

Jak kolega jest zdecydowany to nie ma sensu przekonywać bo w końcu dojdzie do M5. M30 jest super silnikiem,mało awaryjnym wytrzymującym duże przebiegi.Automat bardzo dobrze współpracuje z tym silnikiem.Jaka skrzynia Cie interesuje?

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
głowica tak jak pisza koledzy podstawa ,druga sprawa jak kreci czy nie ma gdzies przedmuchow mozesz sprawdzic zbiorniczek wyrownawczy czy woda nie jest tlusta korek wlewu oleju czy biale sie nie pokazuje czesto padaja uszczelki w 3.5 ale jak zadbany motor to bedzie ci sluzyl lataaaa
Opublikowano

Sprawdz jak jedzie......

Przed kupnem swojej ogladnalem okolo 8 egz i wszystkie jechaly bardzo slabo....... Auta te byly zarejestrowane czesc z gazem czesc nie......efekt byl taki ze kupilem auto z niemiec bez gazu do rej ale jezdzi jak 535 powinno.....

A co do osiagow miedzy 540 a 535 jest przepasc

pozdrawiam

Opublikowano
Każde auto ogląda się tak samo, bracharka, mechanika i zawieszenie. Co do silnika u mnie na zegarach jest 450 000 tyś km ( a ile zdjęte z licznika tego nie wiem :wink: ) a silnik nie bierze oleju i nie kopci także silniki M30 są wieczne przy prawidłowej obsłudze :mrgreen:

90r E30 316 i coupe sprzedany

92r E36 318 is coupe sprzedany

91r E32 750 IL sprzedany

88r E32 735 IL sprzedany

92r E32 735 IL sprzedany

93r E34 530 V8 sprzedany

92r E34 525 tds sprzedany

90r E34 535 i obecnie

Opublikowano
Jak sie nie znasz to lepiej jedz na warsztat.Tam sprawdzisz najlepiej albo zrobią to inni za ciebie za pare groszy i będzie pewniej niż samemu bez wiedzy osłuchiwac silnik.Albo zdac sie na siebie i zaryzykowac ale to może kosztowac wywaleniem kasy w błoto. Pozdrawiam
BMW M-Power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takim sposobem komuś kto pyta o 518 można zaproponować 520 potem 525 i tak do usranej śmierci ;) .

Jak kolega jest zdecydowany to nie ma sensu przekonywać bo w końcu dojdzie do M5. M30 jest super silnikiem,mało awaryjnym wytrzymującym duże przebiegi.[...]

 

Spokojnie, spokojnie. Jak kolega napisał, jego jedynym plusem tego auta jest to, że jest w dobrej cenie. Jak piszesz, M30 jest dobrym silnikiem, nie zaprzeczam, ale... jednak już wiekowym. Ponadto M30B35 jest chyba (poza M5) najbardziej paliwożernym silnikiem i wcale nie takim supermocnym w porównaniu z ekonomiczniejszym M60B30, czy nawet M60B40. Ponadto warto odpuścić sobie przewody zapłonowe, regulację zaworów i parę innych rzeczy w porównaniu z M60 czy M50...

 

Jeżeli wyboru nie ma, to już koledzy napisali, na co zwrócić uwagę.

Kai
Opublikowano

Zmierz także kompresję, powinna wynosić około 12-13 Bar (zależy także od przyrządu) ale co najwazniejsze różniece między cylindrami nie mogą przekraczac 10% :!:

Poza tym m30 na dobrym oleju i prawidłowo eksplatowany dobija bez problemu do miliona.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ponadto warto odpuścić sobie przewody zapłonowe, regulację zaworów i parę innych rzeczy.

Czemu piszecie żeby odpuścić sobie ze względu na w/w argumenty. Tak często sie wymienia czy są takie drogie?? np przewody zapłonowe??

Opublikowano
Ponadto warto odpuścić sobie przewody zapłonowe, regulację zaworów i parę innych rzeczy w porównaniu z M60 czy M50...

 

Odpuszczenie polega na tym jak Ci Kai napisał żebyś zamiast M30 kupił M60 M50. Tam nie ma kabli zapłonowych wysokiego napięcia tylko nad świecami montuje sie cewki dla każdej z nich. Ponadto nie ma ręcznego regulowania luzu zaworowego tylko są hydrauliczne popychacze, które same regulują luz. Wymiana ich też nie jest taka tania jak się w końcu zużyją, a M60 czy M50 to już stare trupy więc wszystko się może zdarzyć.

Opublikowano

M50 weszło do sprzedaży '89. Tego ile zrobiły już kilometrów to nikt nie wie. V8 mają 13-16lat. tak uważam że to stare trupy. 3.0 V8 to lekka porażka wszystko jak 4.0 oprócz osiągów a jeździ jak zdezelowane M30. 4.0 fajny silnik ale problemy też się z nim zdążają a już na pewno z jego automatem który ma już swoje lata, nie wiadomo czy komuś by pasował automat bo manula kupić to jak w totka szóstkę. Nie którzy twierdzą że osiągi M50 są takie jak M30 troszkę śmiem wątpić. Każdy kupi co uważa a moje opinie są wyłącznie moimi i nie trzeba się z nimi zgadzać.

 

M60 i M50 to stare trupy?? :) to uwazasz ze m30 to nowszy trup?? :)

 

Chodziło mi o stan techniczny większości tych aut, nie o rozwiązania techniczne bo wiadomo M30 to dinozaur.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.