Skocz do zawartości

problem- szarpanie na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam i zycze wszystkiego dobrego w nowym nadchodzącym 2008 r.

zwracam sie do znawców tematu nam problemik ze swoja E32

mam silnik 3,5l z gazem sekwencja ale nie w tym problem

napiszę jakie są objawy na bezzinu (chcialem sie przekonać czy to wina gazu wiec jeżdzę juz tydzien na pb98)

a mianowicie

odpalam z ranca smierdzi w spalinach benzyna efekt jakby sie zalewal

jakl sie rozgrzeje to mam tak

na obrotach 1000-2800 szarpie nie ma przejscia dusi sie i nie ma mocy

powyzej dostaje takiego kopa jaby mial niewiadomo jaka turbine

to wszystko dzieje sie na pb98

info:

swiece wymienialem kopułke wyczyscilem przeplywomierz wyczyscilem

wiec co jeszcze?????????????????

 

pomóżcie dzieki z góry

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano
Co znaczy przepływomierz wyczyściłem, Jak sie czyści przepływomierz bo nie rozumie.Dla pewniści odłącz jeszcz wtyczke od sondy lambda na chwile i sie przejedż, wtyczka jest koło rozrusznika , okrągła, bez problemu dostaniesz ją ręką od góry.
BMW sie nie psuje
Opublikowano

hey

wyczyściłem hmm to taka przenośnia pewnie ze nie można wyczyścić

a co do sondy to sprawdzę jutro wiem gdzie jest takze nie ma problemu zeby ja odpiac

i co przejechać sie? jak objawy bedą takie same tzn ze sonda do wymiany?

ok jutro napiszę co się zadziało po rozłączeniu

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano
Sekwencję masz od poczatku, czy najpierw motor był gwałcony przez mikserek? Ja mam podobne objawy na rozwalonym przez wybuch przepływomierzu, zatem obstawiałbym ten temat. Co do sondy, to uszkodzona, nie będzie objawiać się tak drastycznie... Ale sprawdź na wszelki wypadek.
Opublikowano

witam

 

no właśnie silnik był niestety gwałcony wcześniej zwykłym gazem

 

i masz rację musiał strzelać bo ma polepioną gumę łączącą filtr z przepływką

wróciłem dopiero i z braku czasu nie sprawdziłem jeszcze sondy

ale jak to przepływka to najlepiej chyba załatwić sobie coś na podmianke

no cóż jutro niedziela ale jazda jest licha wiec jutro cos pomysle

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
identyczny problem mam ja tez podejzewam ze przeplywka walnieta bo na niskich obrotach to strasznie sie dusi musze kupic przeplywke by zalozyc sekwencje
Opublikowano

Pozwólcie, że się podepnę pod temat. Dotyczy także M30B35 tyle że bez gazu. Chodzi mi konkretnie o zachowanie samochodu po wrzuceniu biegu, D lub R. Samochód kuca, szarpie, niecierpliwi się żeby ruszyć, jak puszczę hamulec, to powoli się czai, ale dostanie gazu to od razu idzie, tak mało łagodnie :) Obroty na N lub P są na poziomie 850-900 rpm, jeśli falują to na tyle mało, że nie widać tego na obrotku. Więc gdzie szukać przyczyny, w skrzyni biegów? Dalej zmienia i pracuje super, na wszystkich trybach.

Co do gumy łączącej filtr z przepływką u autora postu w aucie, polecam wymianę, sam to zrobiłem i była spora różnica w kulturze pracy silnika, a koszt oryginalnego w serwisie 84 pln w listopadzie 07.

Padły tu jeszcze propozycje zmiany przepływki, macie jakiś pomysł na zamiennik?

Pzdr Przemek

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano
Padły tu jeszcze propozycje zmiany przepływki, macie jakiś pomysł na zamiennik?

BMW - 3 (E30) - M3 EVO II 2.5

BMW - 5 (E28) - 535 i, M535i

BMW - 5 (E34) - 530 i

BMW - 5 (E34) - 535 i

BMW - 6 (E24) - 635 CSi

BMW - 7 (E23) - 735 i

BMW - 7 (E23) - 735 i

BMW - 7 (E32) - 730 i,iL

BMW - 7 (E32) - 735 i,iL

 

M30B35 sterowany jest motronikiem Boscha M1.3. Narazie na myśl przychodzą mi tylko omegi A 3.0 sterowane motronikiem M1.5 albo ML4.1.

Niewykluczone, że po małej rzeźbie mogłoby to działać.

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano

Z racji, że będę zakładał sekwencję, kupiłem całkiem dziewiczy przepływomierz z anglika. Po próbnym zdjęciu starego oraz wszystkich gazowych dusicieli i założeniu nowej przepływki oraz resecie komputera, wszystkie męczące objawy, łącznie z falowniem obrotów zniknęły...

Gdyby nie fakt, że zginął gdzieś prąd na pompie i paru innych przyległościach, a co za tym idzie, nie mogę uruchomić samochodu - byłbym extremalnie zadowolony :duh:

 

w kwestii modyfikacji związanej z przepływką z opla, widziałem gdzieś na forum takową. Autor był bardzo zadowolony... Niestety nie wiem gdzie to było.

Opublikowano

ile trzeba dać za taka przepływkę

bo też chyba wymienię

już tylko to mi zostało

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano
Ja trafiłem jak na loterii i kupiłem za 250 pln 10 minut po rozpoczęciu aukcji :norty: Dziwne, bo tan sam chłop życzył sobie za wąską maskę do e32 350, a za zderzak przedni 400 czyli kosmos. Chyba nie kuma bazy. Normalnie ceny przepływek w granicach 400 - 600. Ale jak będziesz polował na allegro, to czasem zdarzają się po 350, tylko znikają expresowo.
Opublikowano
witka!jezeli dusi ci sie na wolnych to najprawdopodobniej sa to sady bo podaja duza dawke paliwa(zalewaja silnik i dlatego sie dusi na wolnych)ja tak mam w e38 V8.najgorzej jest rano jak silnik zimny nawet nie chce jechac.co do przeplywki to naprawde uwarzajcie bo przy czyszczeniu mozna ja uszkodzic ja tak zrobilem i 450 pln w plecy.najlepiej podjechac na kompa i to sprawdzic uwierzcie glupcowi ktory postapil na odwrot a potem musial kupe kasy na naprawe wydac.zrobicie jak uwarzacie!!!pozdro z WRC!!!
moderatorzy dajcie wklejic fotke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano

Kolego life-of-agony, wiem że przepływki z M30B30 i B35 są zamiennikami, bez względu na model auta, ale o M30 to nie wiedziałem. Jednak liczyłem, że ktoś może zastosował z powodzeniem przepływomierz z zupełnie innego auta, może właśnie opel, a może coś zupełnie z masowej produkcji. Bardzo niechętnie podchodzę do wkładania do auta czegokolwiek nieoryginalnego, ale koszt nowego przepływomierza to obłed!! Z używanymi różnie bywa, tak jak z powodem jej sprzedaży... a też tanie nie są.

Dzięki i pozdrawiam

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano

jeszcze tego nie robiłem ale wiem że taki sam przepływomierz Bosch'a był w alfie 164 V6 3,0l, nie mam jeszcze króćca mószę dorobić coś i zobaczymy jak będzie się zachowywał i na marginesie dodam że napewno pasuje kopółka jest identyczna jak do naszych 3,0 i 3,5 a w używka mozna taniej kupić

pozdrawiam

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano

W alfie na pewno nie był taki sam. Różni się przynajmniej mocowaniem. Przepływomierze o numerach takich jak E32 735 występowały TYLKO w autach, które wymieniłem. Oczywiście nie twierdzę, że nie będzie pasował.

Potrzebna jest po prostu przepływka klapkowa Boscha o średnicy takiej jak w M30 (ile to właściwie jest?). Połączenia elektryczne da się wyrzeźbić.

Opel 3.0 (omega A, senator) powinien mieć podobny przepływ.

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano
właśnie napisałem że mószę dorobić króciec bo faktycznie mocowanie było inne ale nie wiem jakij średnicy jest w M30 ale pewnie blisko fi 100 a może więcej
i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano

Sprawdziłem i zarówno w alfie 164 3.0, M30B35 i omedze A3.0 opis przepływki taki sam:

 

Pin 4 - masa

Pin 3 - 5V ze sterownika

Pin 2 - napięcie wyjściowe ok. 0,5-1,5V na wolnych obrotach do 4,5V przy obrotach maksymalnych.

 

 

Średnica dolotu i wylotu to na moje oko 80-85mm.

Trwa ładowanie podpisu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

w kwestii modyfikacji związanej z przepływką z opla, widziałem gdzieś na forum takową. Autor był bardzo zadowolony... Niestety nie wiem gdzie to było.

 

Ja mam przepływke od omegi i hula cacy cacy trzeba tylko przykręcić taką przeczłapkę pozdrawiam

Opublikowano
Ja mam przepływke od omegi i hula cacy cacy trzeba tylko przykręcić taką przeczłapkę pozdrawiam

Bez żadnych modyfikacji (pomijając zamocowanie)? Jaki jest numer tej przepływki?

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano
witka!jezeli dusi ci sie na wolnych to najprawdopodobniej sa to sady bo podaja duza dawke paliwa(zalewaja silnik i dlatego sie dusi na wolnych)ja tak mam w e38 V8.najgorzej jest rano jak silnik zimny nawet nie chce jechac.co do przeplywki to naprawde uwarzajcie bo przy czyszczeniu mozna ja uszkodzic ja tak zrobilem i 450 pln w plecy.najlepiej podjechac na kompa i to sprawdzic uwierzcie glupcowi ktory postapil na odwrot a potem musial kupe kasy na naprawe wydac.zrobicie jak uwarzacie!!!pozdro z WRC!!!

MARO777 czy u ciebie jest tak tylko na gazie? bo u mnie na benzynie jest elegancko a na gazie skacze

Opublikowano
Ja mam przepływke od omegi i hula cacy cacy trzeba tylko przykręcić taką przeczłapkę pozdrawiam

Bez żadnych modyfikacji (pomijając zamocowanie)? Jaki jest numer tej przepływki?

 

numer 0280203032 chyba jak sie nie mylę bo nasz z kołnierzem (na allegro za 25 PLN http://moto.allegro.pl/item307757903_reduktor_przejsciowka_na_przeplywomierz_bmw_opel.html) lub odkrecić ze starego(ja tak zrobiłem) ma numer 0280203027 i koniecznie musi być od 3litrowego silniczka bo jest dużo od 2,0. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.