jaca78 Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Witam kolego premier. Potwierdzam, moja stara kiera czteroramienna miała jeden nabój, a w tej nowej są dwa, lecz nie miało to wpływu chyba na nic, błedu mi nie pokazuje, i raczej jest wszystko ok. pzdr
superczaro Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 witam,,czy jest ktos z IRLANDII kto by mi pomógł z wymianą kierownicy?? typing.....
Grzbiet Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 Witam. Przeczytałem cały wątek o kierownicy no i stwierdzam że świetna robota :D . Ale no właśnie. Czy całą tą operację da się powtórzyć do silnika 318 (M43)? Czy tylko do tych większych? Ktoś napisał że każdy komp w e46 ma wyjście na tempomat i multifunkcję. To jest prawda? Kolejne pytanie czy kiera trójramienna od Bmw po FL będzie pasować do tej z przed FL? Pozdrawiam
premier Opublikowano 25 Października 2008 Autor Opublikowano 25 Października 2008 wszystkie e46 sa przygotowane pod multi.kiera po LF ma 2 naboje przed 1. Proponuje nie kombinowac
Grzbiet Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 wszystkie e46 sa przygotowane pod multi.kiera po LF ma 2 naboje przed 1. Proponuje nie kombinowac Czyli jeśli chodzi o podłączenie to będzie wyglądać tak jak wg Twojego schematu? (podłączenie pod kompa)
thug82 Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Witam.Dzisiaj założyłem kierownice multifunkcyjno do swojej e46 318i(m43)wszystko elgancko poszło około 1godziny mi to zajeło sterowanie radiem działa, podświetlenie też tylko tempomat mi nie działa na zegarach wogle nie zapala się kontrolka tempomatu zero reakcji. może ktoś wie co może być przyczyno?
Grzbiet Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Witam.Dzisiaj założyłem kierownice multifunkcyjno do swojej e46 318i(m43)wszystko elgancko poszło około 1godziny mi to zajeło sterowanie radiem działa, podświetlenie też tylko tempomat mi nie działa na zegarach wogle nie zapala się kontrolka tempomatu zero reakcji. może ktoś wie co może być przyczyno? Jaką miałeś w oryginale kierownice (czteroramienną)? Zamieniłeś ją na trzyramienną? Auto sprzed FL czy po?
thug82 Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 miałem trzyramienną i na tako samo zmieniłem Auto sprzed FL dokładnie 1998rok
marmic Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 Witam.Dzisiaj założyłem kierownice multifunkcyjno do swojej e46 318i(m43)wszystko elgancko poszło około 1godziny mi to zajeło sterowanie radiem działa, podświetlenie też tylko tempomat mi nie działa na zegarach wogle nie zapala się kontrolka tempomatu zero reakcji. może ktoś wie co może być przyczyno? A wpinales sie w kompa?Tez mnie interesuje podpiecie multi pod M43, ale jesli mam miec tylko sterowanie radia z kierownicy to troche kiepsko. Mariusz
thug82 Opublikowano 27 Października 2008 Opublikowano 27 Października 2008 tak jak w opisie wszystko pasuje ale niestety tempomatu niema u mnie może dlatego że mam naj słabszo wersje e46 nawet niema BC też próbowałem założyć ale niestety brak instalacji
marmic Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Zastanawia mnie czy naprawde kazde E46 jest przygotowane pod tempomat.Do M43 znalazlem cos takiego: http://www.realoem.com/bmw/diagrams/e/g/24.png http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=66_0043&hg=66&fg=20 Mariusz
marmic Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Trocge pogrzebalem i zdaje sie ze E46 z M43 faktycznie nie mialy seryjnie tempomatu. Tak wyglada tempomat do tego silnika: http://mucha.pl/tempomat.jpg Mariusz
El_Pablo Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 koledzy mam nietypowy problem, znalazłem ten post ibardzo sie uciesyłem ponieważ chce zamontować multifunkcje w mojej e46. Po przeczytaniu instrukcji i zgromadzeniu kabli itd zacząłem działać. Kierownice zamontowana, kable od zielonej kostki też ładnie poprowadzone do modułu świateł i... Po rozebraniu kostki od modułu świateł i znalezieniu odp pinów okazuje się że tam już są kabelki!!! Co teraz robić odłączyć tamte i wpiąć te które wyprowadziłem z zielonej kostki pod kolumną? Dodam tylko że moje auto jest z roku 2000 silnik 3,0diesel, wczesniej nie było multifunkcji kierownica była zwykła czteroramienna, wymieniłem taśme i kierownice na wersje trójramienna z multifunkcja - taka jak w tym linku : http://allegro.pl/item440669618_srzynia_biegow_tiptronic_steptronic_bmw_e46_330.html Zielona kostka była pusta poprowadziłem kable a piny przy module świateł są zajęte co robić??? BMW - Nie dla idiotów
premier Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 dobrze ze sa tam kable tak ma byc, delikatnie je obierasz i podlanczas sie do nich, jak w opisie
kubasta16 Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam, podlaczyłem wszytsk tak jak w Waszym opisie. RAdio da sie sterowac z kierownicy. Ale po wlaczeniu np kierunkowskazu mruga juz caly czas, jak zmienie na dlugie to sie ich nie da wylaczyc. Cały czas mi cos swiruje a wszystko jest podlaczone tak jak pisaliscie. Mam 3 ramienna kierowncie i podlaczam do e46 coupe z 1999r. silnik 2.0 benzyna. Prosze o pomoc :cry2: http://milstal.pl/
El_Pablo Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Dzięki Premier! Kierownica juz się świeci a radyjko da sie sterować za jej pomocą!!! ciesze sie tym jak dziecko:D mam jeszcze problem z tempomatem, poprowadziłem kabel wg schematu do sterownika silnika, ale zadnej reakcji - temp - nieaktywny. Masz jakies koło ratunkowe? BMW - Nie dla idiotów
premier Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 fajnie ze chodzi, co do tempomatu to dziwne ze tak wiele osob ma z tym problemy ale widocznie faktycznie moze czegos brakuje do tej opcji /osoba ktora mi mowila ze kazde bmw to ma, naprawde jest kumata osoba z serwisu -niestety nie mam z nim kontaktu zeby to sprawdzic/. Sprawdzales to urzadzenie ktore pokazal marmic?? Moze to wina kierownicy, ja np wsadzalem juz dwie kierownice, pierwsza zaskoczyla przy pierwszym odpaleniu /chodzi o tempomat/, a druga /model taki sam/ musialem odpalic auto i zgasic /nie pamietam czy jezdzilem czy wystarczylo wlaczyc i wylaczyc/ i zaczelo dzialac
premier Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam, podlaczyłem wszytsk tak jak w Waszym opisie. RAdio da sie sterowac z kierownicy. Ale po wlaczeniu np kierunkowskazu mruga juz caly czas, jak zmienie na dlugie to sie ich nie da wylaczyc. Cały czas mi cos swiruje a wszystko jest podlaczone tak jak pisaliscie. Mam 3 ramienna kierowncie i podlaczam do e46 coupe z 1999r. silnik 2.0 benzyna. Prosze o pomoc :cry2: Jezeli wczesniej chodzilo dobrze to chyba jednak cos zle podlaczyles, zazwyczaj jakies miganie, mruzenie etc.. to slaba masa
kubasta16 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam, mam smutna wiadomość :oops: DME mi sie zjarał:-( nie wiem czemu, sprawdziłem wszystko i jest podłączone wg schematu. Mam komputer DME MS42 o numerze 7 500 255. koncowka mojego VIN jk05737 mam juz nowy komputer ale boje sie go podlaczyc zeby nastepnego nie zjarac http://milstal.pl/
kubasta16 Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Wydaje mi sie jednak, ze nie kazde e46 ma tempomat. Rozkreciłem swój komputer i pin 27 prowadzi do nikad... Konczy sie dziurka na plytce, do której nalezałoby cos wlutowac... ale jest to za male zeby w domowych warunkach cos tam pogrzebac... zobacze w nowym kompie, który jutro zaloze jezeli bedzie to samo to tempomatu nie bede miał... Premier mozesz podac numery ze swojego komputera, moze masz jakis inny i dlatego jest tempomat... Moj ma numer 7 500 255 http://milstal.pl/
botr Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 A ma ktos informacje gdzie wpiać kabelek tempomatu do kompa dla wersji E46 2002r 320D 150KM . Nigdzie nie mogę znaleść takiej informacji , a wiem że kilka osób już to robiło . Kabelki do modułu świateł pewnie sie podlacza tak jak tym opisie , bez zadnych zmian . Ale komp w 320D pewnie jest troche inny ps... Wlasnie załozyłem multifuncje do mojej E46 .. jedyna róznica to podłaczenie do kompa na PIN 37 w 58 PINowej wtyczce .. Jest troche zabawy z tymi konektorami , wiec proponuje faktycznie załatwić sobie kabelek od karty dzwiekowe . Ja wykorzystałem przewody od starej obudowy PCeta , ale troche sie nameczyłem z nimi . Pozdrawiam Bogdan
jrz1977 Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 hej i jak ?dziala?tez sie przymierzam aby to zrobic.mam juz piny z oryginalnej kostki z bmw, ale nie moge kupic przewodu 0,35mm" ,nie wiem czy 0,5 bedzie ok
botr Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Działa super ....Tempomat super sprawa Pewnie jaka to róznica ..nawet 0,5 bedą lepsze ... a miejsca w BMce pełno
kazikm3 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 to 318i maja tempomat czy nie bo juz kupilem kiere i nie wiem czy zakladac :roll: http://img69.imageshack.us/img69/4769/dscf7685kopia.jpg/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
marmic Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 318i przed liftekm nie maja multi, zerknij se na foto ktore wkleilem. Z tego co udalo mi sie wyszukac w necie to tempomat trzeba zalozyc dodatkowo. Natomiast co do tego czy zakladac kierownice to ja bym sie nawet nie zastanawial :) skoro i tak juz ja masz... Mariusz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się