Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolego Pawlosaileci pali w miescie na sto ?dziwne bo ja tez mam wymieniany olej jakis czas temu a jego kolor jest wyraznie brudniejszy,mi jednak oleju nie łyka,co to moze byc?
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kolego Pawlosaileci pali w miescie na sto ?dziwne bo ja tez mam wymieniany olej jakis czas temu a jego kolor jest wyraznie brudniejszy,mi jednak oleju nie łyka,co to moze byc?

 

Pali za duzo, miasto ok 11-12l, trasa 9

Opublikowano
to widze za pali tak jak moj,11 -11,5 ,mam wymienione wszystko chyba co sie da,na kompie zero błedów,nie wiem ale chyba tym autem juz nigdy nie zejde do 10l/100 a remont mi sie nie opłaca
Opublikowano
a katalizator masz ? a zawor wolnych nowy ? a kable nowe orginalne ? a sada orginal nowa zakopiona w BMW aso czy uniwersalna ? a olej 5/w 40 . a kola 205 . a cyrkolacja oparow dziala ? a Zawor cisnienia na listwie nowy ? a wtryski wyczyszczone ? jak gdzies postawisz nie to bedziesz wiedzial co zrobic .
Opublikowano
to widze za pali tak jak moj,11 -11,5 ,mam wymienione wszystko chyba co sie da,na kompie zero błedów,nie wiem ale chyba tym autem juz nigdy nie zejde do 10l/100 a remont mi sie nie opłaca

 

11-12 po mieście to jeszcze nie dramat jak na is-a. Koło 13-14 zaczął bym się martwić...

Opublikowano
kat jest od nowosci,nic w nim nie dzwoni wiec jest ok chyba,zawór wolnych czyli krokowy?jesli to o tym piszesz to czyszczony i trzyma idealnie obroty,w sumie nie iwem czy on moze mieć wpływ na podwyższone spalanie,kable orginały od nowosci żadnych przebić ,sonda ngk zaminnik ale pracuje bo wczesnej spalanie miałem 15-17l na sto gdy stara padła,cyrkulacja oparów ??/?????.....zawor cisnienia rowniez pracuje ,po zdjeciu wężyka podcisnienie jest wytwarzane,chociaz tego nie wymieniałem,wtryski czyszczone dodatkami do paliw od jakegos czasu,z gory i tak dzieki za podpowiedzi
Opublikowano
a i jeszcze jedno do kolegi znawcy tematu,zapomniałem o czujniku stukowym ,komp wykazał taki błąd,próbowałem sie do niego dostac,do samego czujnika jako tako ale do wtyczki ni ma jak ,chyba to zostawie bo jednak mi powiedziano ze to wpływu na zawyżone spalanie nie ma....
Opublikowano
sade mozna do smieci chyba ze poruwnasz wykresy jej z wykresami pelnego orginalu moga sie niestety roznic i wtedy jezeli bedzie za ubogo moze wyskoczyc blad czujnika stukowego . ale narazie przeczysc wtyk , nalerzy sie temu przyjrzec czy sie to powtarza . nastepnie krokowy nowy inaczej pracuje niz 10 letni bardziej stabilnie plynniej . nawet wyczyszczony nie jes ok bo chodi o opornosci w srodku a nie o sama blaszke .czyszczenie pomaga w skrajnych zapacianych starych rumplach . gdy jes za ubogo niestety wtedy wiecej pali auto bo go poprostu cisniesz . aby pojechalo . stukowy narazie nie wymieniaj tylko przeczycs wtyk jak sie zalancza czesto to cowa zaplon i zwiekrza dawke i znow wiecej pali .
Opublikowano

""troche malo 1500 to moze razem z pierscieniami to bylo by ok pierscienie orginaly zadne podruby produkuje to angielska firma trzema dobrac po zmierzyniu srednicowka on napewno chce zalorzyc jakies badziewie te pierscienie sa jakies inne twarde ukladaja sie dosyc dlugo ok 20 tys km trzeba machnac aby sie ulozyly na git aleefekt super oczywiscie otem jezdzimy na syntetyku . uszczelniacze tez wymien uszczelke dobiera sie po ilosci scietej glowicy trzema pomierzyc aby dobrac grubosc jest nominal i plus 0.3 getza orginal plus wrzystkie uszczelki . wyczysc krokowca i sprawdz kable czy nie popekane wrazie czego wymienisz na nowe ok 3 tysiace ci wypadna ale wart dobrze zrobiony is daje satyswakcje . malo pali i wsumie nawet jedzie ."

 

kolego widząc twoje posty to mam wrażenie ze nie masz za dużo pojęcia i twoje porady sa w stylu nic nie wiadomo najlepiej wymienic caly silnik bardzo prosze mozna w niemczech kupic is za 18 tys pln fabrycznie nowy sam silnik!!! Pozatym rozpier... mnie jak ktos pisze ze is nawet jedzie a Ty co masz 1000ps? zeby tak pisac ta Twoja dresiara to tez nic specjalnego tak sie sklada ze jezdzilem 525 z 2000r. no sportowy samochod to to to nie jest tak jak opisuje witos :twisted2: :duh: i nie mow nic o kulturze kulture to ma V8 w zwyż jak nie jezdziles to sie nie wypowiadaj bo to pachnie forum posiadaczy fiata 126p ktorzy mowia: "ze moj to niezle ciagnie". i przestan pierdolic o oleju ze 10w/40 to smola bo nie masz pojecia to sie niewypowiadaj

Opublikowano
prosze o weryfikacje postu Emilla1 . I przeprosiny albo usuniecie
Zignoruj go :duh: skoro 2.5 litra w to dla niego za mało to chyba nie ma co sie rzucać.
Opublikowano
i nie mow nic o kulturze kulture to ma V8 w zwyż

No być może ale twoja kultura to rzeczywiście na poziomie nierozgrzanego malucha.

 

prosze o weryfikacje postu Emilla1 . I przeprosiny albo usuniecie
Zignoruj go :duh: skoro 2.5 litra w to dla niego za mało to chyba nie ma co sie rzucać.
Opublikowano
pozwolilem sobie na obejrzenie postow emmi... no tak nic dodac nic ujac .lecz nadal wczesniejsza prosba jest bardzo aktualna ! 325 anie 525
Opublikowano

Emmila1, dostajesz ostrzezenie - za uzywanie przeklenstw (punkt 4 regulaminu forum) i za wycieczki osobiste kierowane do forumowiczow.

 

Naprawde, tak ciezko PRZED napisaniem jakiegokolwiek postu na forum NAJPIERW przeczytac regulamin?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
DO robo copa , JA pisze w kolo o szkodliwosci 10w40 na klawiature ktora jest skaplikowanym elementem i im szybciej on dochodzi do celu jest lepiej dla klawiatury i calego silnika to tego nie mozesz zrozumiec ? ten olej nadaje sie do 8 zaworowego motoru a nie 16 lub 24 i wyrzej jak masz 8 to mozesz jezdzic ale reszta 16 ,24 .32,Pamietaj iz jedenzawork kosztuje 100 zl wiec wymiana 24 plus robocizna ok 2800 jaki sens jest wydac te kase na to jak mozna bylo tego uniknac . Ofszem stosuje sie 10w 60 ale do jakis M z ktoregos rocznika i przy klawiaturze na plytkach ,no ale mam nadzieje ze zalejesz swoj samochod czyms dobrym nim na wlasnej skorze przekonasz sie ze niestety mam racje . PRzyklad mechanicy na poczatku byli przeciwni gazowi i olejowi 10w 40 i 15w40 ale teraz jak ich sie spytasz to ci powiedza super lej pan . zaklada pan , chodzi oto iz czestrze psucie sie aut to kasa dla nich ,i taksamo jest w aso nikt ci nie powie prawdy , chyba ze znasz ich bardzo dobrze . mnie nauczyli najlepsi mechanicy w Polsce od BMW i najlepsi na 1/4 mili a jest ich niewielu ,przemysl to co napisalem a nie wstawiaj sie za gosciem ktory sam ma mase probleow z wlasnym autem po niezlych mechanikach
Opublikowano

Ale mi chlopaki spama zapodaliscie :jawdrop:

 

 

Do rzeczy: :8)

 

Znajomy zaczal mnie dzis krecic aby pojechac na probe olejowa jeszcze co wy na to?

 

Dodatkowe pytanie? jak powinien wygladac prawidlowy manometr do pomiaru cisnienia, powinien byc wkrecany czy trzymany silna reka zapartego w zwir mlodego mechanika? :?:

Opublikowano
kolego WITAS,widze ż eznasz sie na rzeczy,mozesz mi powiedziec czy jezeli nie ma błedu na kompie przy sondzie typu zamiennik ngk a wczesniej przy padnietym orginale był to czy to znaczy że jest z ta nową ok?dzisaj robiłem test spalania wyszło 12,5-13l w miescie na 100 czyli dalej klapa :duh: ,co mi proponujesz ,kupno orginału bosha za 330zł?a jeżeli to nic ne da,czy np zapchany kat moze powodowac takie spalanie?auto nie muli wiec dziwne,obtory tylko nieraz na rozgzranym zafalują ale to wszystko
Opublikowano

Do rzeczy: Cool

 

Znajomy zaczal mnie dzis krecic aby pojechac na probe olejowa jeszcze co wy na to?

 

Dodatkowe pytanie? jak powinien wygladac prawidlowy manometr do pomiaru cisnienia, powinien byc wkrecany czy trzymany silna reka zapartego w zwir mlodego mechanika? Question

sa dwa rodzaje manometrów!: z gwintem na wkrecenie oraz stozkowe na przyciskanie! takze ten czy ten jest ok!

mozesz takze powietrza dac do cylindrów i obczaic co i jak!

POZDRO!

Opublikowano
gazu nie masz ? co to znaczy zafaluja na rozgrzanym ? nie ma takiego numeru !!! czy podczas rozgrzewania silnik sie nie dusi jadac (przerywa ) a po przekroczeniu niebieskiego pola jest ok ? zapala miekko czy z walnieciem . . Blad stukowego sie pojawil czy nie . Kata zostaw w spokoju nie dotykaj jak masz szyber to jak go wytniesz to nie urzyjesz szybra bo smrod zasysanego smrodu wydlubie ci oczy . is ma niecalkiem ok spalanie dlatego kat jest taki wielki . sade narazie zostaw ! to ze sada pracuje to nic nie znaczy ale to potem narazie odpowiedz na poprzednie pytania to bedzie ciag dalszy . ja juz chyba wiem ale to potem aby cie nie wpakowac w koszty ,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.