martin2305
Zarejestrowani-
Postów
124 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia martin2305
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
Majki e46 obserwuje zawartość martin2305
-
Sytuacja wygladała tak ,F31 lci z b47 z DE, płynu nie ubywało ani grama brak podtopien kolektora czy zapachu spalin , auto umówione na sprawdzenie wraz z przegladem auta i wymiana oleju , zadzwonił Pan ze chłodniczka wydaje sie ok jednak w srodku zbyt duzo nagaru przez co nie można stwierdzic do konca w jakim stanie jest rdzeń , zeby nie ryzykowac wymieniaja (nowa chłodniczka znajdowała sie o około 80 km od serwisu ) w magazynie bmw w Słubicach ,na drugi dzień montaz i auto do odbioru ,inne bmw F11 na ich placu 3 tygodnie na chłodniczke ,można powiedziec ze u mnie to fart ze wymienili https://naforum.zapodaj.net/15c88d766a5e.jpg.html
-
Dokładnie warsztaty niewiele moga kazda naprawa gwarancyjna lub akcja musi być poparta zgoda bo malutki warsztat sie nie rozliczy i niewytlumaczy z nieuzasadnionej naprawy dlatego studza zapał uzytkownika danego auta i odwlekają w czasie bo nie mają wyjscia i częsci , w wiekszosci jest tez tak ze centrala online łaczy sie z danych autem w konkretnym warsztacie przy trudniejszych usterkach i dyryguja warsztatem co maja zrobić (doswiadczyłem tego niedawno w marce VW),Wracając do tematu skąd warsztat BMW ma brać graty jeśli nie wyrabia Behr Niemcy (dostawca cześci na OE) z produkcja. Behr to dostawca podobnych elementów układu recyrkulacji i układów chłodzenia do praktycznie wszystiego co jezdzi po swiecie i spełnia normy E5 i E6 , siedze w branży ciężarowej i logistycznej i taka anegdota ,marka Daf w modelu 105xf posiada wadliwe pompy wody i dziwne trzeszczenie z zawieszenia kabiny (niemiecka flota która obsługuje posiada 150 takich dafów ) i to tylka jedna firma !! Wszystkie musza trafic na nieodpłatna wymianę,kazde auto musi byc zamienione zastępczym !! Kilka razy do roku zdarza się ze producent części odkrywa błąd i wadę fabryczną danego podzespołu ,częsci które dystrybuujemy musza wrócic do dostawcy podczas gdy np 100 szt juz sprzedaliśmy nie mając o tym pojęcia . Proszę mi wierzyć pomyłki produkcyjne i wady zdarzają sie we wszystkim co ma koła i sie porusza po drogach.
-
Nawiazując do całej tej sytuacji z brakiem chlodniczek w serwisach i czasem oczekiwania brał ktoś pod uwage oferowane (regenerowane ) chłodniczki Egr ,w moim przypadku numer czesci 8513691 ,link do oferty : https://allegro.pl/oferta/chlodnica-spalin-z-egr-bmw-8513691gwarancja-7855255267 niedługo mam sprawdzenie w serwisie ,jeśli wykryja nieszczelnosść zastanawiam sie nad regenerowana we własnym zakresie jeśli na nowa mam czekac do maja :shock:
-
Witam bardzo proszę o sprawdzenie akcji serwisowej na F31 z B47 Vin: K662249 dziękuje
-
Jak zainstalowac inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss na WIN7
martin2305 odpowiedział(a) na dalisman temat w inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss
Witam bardzo prosze o pomoc ,mam windows 8 64bit podczas pracy na ncs nie moge edytowac zadnego z trzech profili ,po wpisaniu standardowego hasła nie dzieje sie nic ,probuje kodowac w ciemno(bez skutku :cry: ) jednak chcialbym sprawdzic poprawnosc ustawien profilu ,jeszcze raz prosze o podpowiedz ,dziekuje -
VIN - prośba o rozkodowanie
martin2305 odpowiedział(a) na skovroon temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Uprzejmie prosze o rozkodowanie Vin WBAEV33463KL59057 z gory bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam :roll: -
VIN - prośba o rozkodowanie
martin2305 odpowiedział(a) na skovroon temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Witam uprzejmie prosze o rozkodowanie tego Vinu WBAAS71090CH02788 bardzo dziekuje za pomoc -
VIN - prośba o rozkodowanie
martin2305 odpowiedział(a) na skovroon temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Uprzejmie prosze o rozkodowanie,bardzo mi zalezy na czasie ,bardzo bardzo prosze :cry2: WBABV51040JU46276 -
[e46] Wymiana kurtyny bocznej ,problem z kontrolką
martin2305 odpowiedział(a) na martin2305 temat w elektryka/elektronika ogólnie
zalezy od siły dzwona,przy uderzeniu bocznym (u mnie dostało samo koło) wywaliło tylko poduchy boczne a mogło rowniez napinacz i kleme,co do dzwona z przodu nie spotkałem sie by walneły same poduszki,zazwyczaj leci klema i napinacze,kiedys w e36 miałem kolizje z autem gdzies przy 20-30km/h i poduchy nie walneły a tam sensory były jak pamietam ba fartuchach błotników za lampami,w e46 sensor boczny jest pod fotelami a ten przedni ponoc pod lewarkiem,to jak działa kazdy z sensorów mozemy sie tylko domyslac ,inżynierowie ktorzy koduja te moduły wiedza najlepiej. -
[e46] Wymiana kurtyny bocznej ,problem z kontrolką
martin2305 odpowiedział(a) na martin2305 temat w elektryka/elektronika ogólnie
sprawa rozwiazana, :mad2: była wypieta wtyczka od sensora pod dywanem (ktos musiał wczesniej kombinowac,)najwazniejsze ze przy wystrzale bocznych poduszek nie poszedł napinacz i klema, -
[e46] Wymiana kurtyny bocznej ,problem z kontrolką
martin2305 opublikował(a) temat w elektryka/elektronika ogólnie
Witam,po długim czasie po zakupie auta zdecydowałem sie w koncu wymienic kurtyne od kierowcy oraz poduszke boczną, auto sprowadzone z belgi najechało na słupek zeliwny na ulicy lewym kołem ,poszedł wahacz, amortyzator i tylko te poduszki, co zaobserwowałem... przewod pirotechniczny cały z ładunkiem napinacz kierowcy cały nie odpalił odpaliła tylko boczna w drzwiach i kurtyna moje pytanie brzmi... dlaczego po wymianie na nowa kurtyne i poduche kontrolki po kasowaniu disem nie gasną!!! czy wymienic jeszcze sensor uderzeniowy ten pod fotelem kierowcy na łaczeniu dywaników? w czym jest przyczyna? gdzie jest zapisywana crash data ,jest w jakims innym module(pod tylna kanapa jest duzy moduł air bag? od czego zalezy wystrzał klemy i napinacza kierowcy? wydaje mi sie ze kierowca nie miał pasów i dlatego napinacz pasów cały.. czekam na podpowiedzi pozdrawiam -
[E46] Montaż kierownicy multifunkcyjnej (zdjęcia)/ PREMIER
martin2305 odpowiedział(a) na premier temat w Zrób to sam - gotowe recepty
koledzy a czy duzo roboty jest z sama instalacja podswietlenia przycisków + sterowanie radiem...na tempomacie mi nie zalezy chodzi mi o sam efekt na kierownicy ...z gory dzieki za podpowiedz -
Witam,od pewnego czasu pojawia sie u mnie problem stacyjki,po probie przekrecenia kluczyka tj: zapłonu następuje brak reakcji rozrusznika,tzn prad na wyswietlaczach jest ale tak jakby był rozładowany akumulator ,(rozrusznik nawet nie zgrzytnie),po kilku próbach jednak auto zapala rozrusznik kreci i wszystko jest ok,ktos mi powiedział ze kostka stacyjki..teraz moje pytanie jesli to to jest przyczyna co z wymiana jest pracochłonna? i czy kostka ta pasuje od kazdego e46?? z góry dzieki pozdrawiam
-
e46 Po instalacji inpy brak grupy porty (COM i LPT) w ME
martin2305 odpowiedział(a) na martin2305 temat w inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss
niestety mam teraz brak ignition podczas gdy baterry sie swieci a po probie komunikacji z engine wyskakuje IFH-0003 DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED,chyba sprobuje wywalic wszystko lub uruchomic przywracanie systemu i cofnac wszystko instalowałem cokolwiek wspolnego z ediabas , :x :x :x