Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem jest następujący jak odpalam auto to czasem chodzi mi na obr. ok 700-800 wtedy mocno b.drga tłumik końcowy natomiast jak odpale innym razem i zlapie obroty 850-900 tlumik koncowy jest praktycznie nieruchomy . Czy jest mozliwośc samemu podnieść obroty czy tylko pod kompa? a może jest inna przyczyna? (E46 320 D )
Opublikowano
mozesz miec wywalone poduszki pod silnikiem i cala byda wtedy chodzi, ja mam taki problem ze samochod jak jest zimny to na wolnych obrotach sam dodaje troche gazy tak o jakies 50rpm i po chwili znowu spadaja jest tak az do nagrzania samochodu wie ktos co to takiego :roll2:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
hmm dziwne, ja jak odpalam w mrozy to mam 1 tys obrotow, z chwila zlapania temp spada do nominalnych wartosci

Xdrive

Koder

Opublikowano
wlasnie ja mam na wolnych chyba 800 jak jest rozgrzany ale jak zimny to jakies 900 z tym ze skaka 850 a po chwili 900 i na odwrot az do nagrzania mi to az tak nie przeszkadza ale moze ktos wie jak t latwo naprawic, po mojemu cos ze ssaniem moze jak wogole jest takie cos w dieslu

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

wszytsko zwiazane ze sterowaniem silnika na biegu jalowym-czyli odwieczny klopt tego ze bmw lubi nie trzymac obrotow na luzie. Zasadniczo silnik krokowy. druga sprawa to moze byc to wywolane bledami w DME( czasem sie pojawiaja z kosmosu-tak jak w Lagunie czasem sie zapala wszystkie kontrolki , trzeba zresetowac i jest OK :cool2: ) Dalej przeplywomierz, sondy.

Stawiamy na przybrudzony krokowy( odpiac kostke przeczyscic styk) lub go calego przeczyszczyc

Opublikowano
troch sobie strzele czy twoje objawy dotycza tylko jalowych obrotow . ajak schodzi samochod z obrotow np. jade na 3 biegu 140 i mam na szfie 5000 obrot odpuszczam gaz predkosc spada chamujemy silnikiem . czy wtedy zadne drgania sie nie wzbudzaja ? BO jezel tak to podejzanym moze byc kolo dwumasowe . niestety czeste przyczyny w dislach .
Opublikowano
jesli chodzi o moj przypadek to mam tak tylko na luzie wolne obroty, skakaja na zimny po rozgrzaniu jest ok wie ktos co to bo powoli zaczyna mnie to draznic :mad2:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Krokowy w dieslu... Koledzy czytać dokładnie.

 

U mnie łąpie lekko wyższe obroty na zimnym ale i tak drgania są i czasem nawet niektóre elementy wpadną w rezonans dopuki się ładnie nie rozgrzeje.

 

Muszę się przyjrzeć ile u mnie dokłądnie łąpie na zimnym a ciepłym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.