Skocz do zawartości

FhissT

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Polska PŁN-WSCH

Osiągnięcia FhissT

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. panowie, zacząłem szukać tds'a... mam na niego jakieś 10 plnów i sie chyba rozmyśle czytając posty o tym silniku... na szczęśliwy traf chyba nie ma co liczyć... normalnie wziąć sie i załamać bo koniecznie potrzbny jest mi klekot a na 530d niestety $ za mało. :duh:
  2. jak to czesto bywa w realu wygladać bedzie na pewno lepiej... nie jest źle ale concept wg mnie był lepszy...
  3. brawa za ankiete sam bym lepszej nie wykombinował :cool2:
  4. ja doradzam jednak sekwencje... na zwyjkłych instalkach to ople dobrze jeżdża. różnica w cenie nie taka straszna a jednak nie ma co porownywać II gen do sekwencji...
  5. FhissT

    M5 i...

    ja na tym forum spotkałem sie z opinią że gaz dodatnio wpływa na żywotność silnika! :duh: :duh: :duh: że niby olej nie miesza się z benzyną?? że gaz lepiej schładza układ zasilania?? nie wiem czy jest w tym choć ziarno prawdy... ale byłaby to rewolucja gdyby inżynierowie doszli do takiego wniosku...
  6. naprawde z e34 można zrobić niezłego kozaka ale trzeba mieć umiar i poczucie dobrego smaku bo granica między sztuką a kiczem jest baardzo wąska... szczerze to właśnie e34 obok e30 sprawiły ze pokochałem tą markę! a pare pięknych e30 i e34 dane mi było oglądać i zrboiły na mnie większe wrażenie jak np najnowsza m3... moje osobiste sugestie to: wywalić chromy (broń Borze ich nie dodawać!), zrobić shadowline'a poprostu, fele 18' bbs'y wiecie pewnie jaki wzór, można pokusić sie o swap na 2,5 bo to optymalny silnik, ale jak na 1,8 nie narzekasz to spoko! delikatna gleba, tylne lampy całe czerwone (m'ki sie opatrzyły), z przodu black hella z krzyżem + dymione kierunki i będzie baja! :norty:
  7. co wątek o wyborze BMW to pojawiają sie takie śmieszne stwierdzenie jak przytoczył nam Sendra ktory zajebiście to wszystko ujął: zobaczcie jakie jest dziwne przekonanie, że 1,6 102 KM w BMW to shit ale za to 1,8 90KM w przykładowym golfie III to dobry wybór... śmieszne no nie?? fakt faktem ze w ofercie są świetne 2,5 24V ale co z tego, koleś chce mieć normalny samochód, a nie sprzet do latania bokiem... ani słowa o poronywalnym spalaniu obu jednostek (juz takie brednie słyszałem i czytałem nie raz!)... tym bardziej ze mało jest niezajechanych 325i na naszym rynku... jak trafisz fajny egzemplarz to bierz 1,6 tak jak koledzy wyżej napisali nie ustepuje dla np A4 1,8! ja nie wiem czy każdy musi mieć r6 po macha?? dajcie spokoj 1,6 to tez dobry wybór! ja sie dawno przestałem łudzić ze R6 spali tyle co R4... pzdr!!
  8. FhissT

    525 tds

    no fakt z tds'em jak z jajkiem... kiedyś myślałem ze w nowej budzie poprawili układ chłodzenia 5 i 6 cylindra, poprawili wspomniany układ zasilający (pompe i nastawnik) ale niestety problemy pozostały te same co w e34... :mad2:
  9. co do nadwozia to tak jak napisałem że secrem jestem przy coupe... też sie spotkałem z opinią że tds nie lubia ruskiej wahy (ja ją mam z dobrego źródła także z shitem jako takim nie mam doczynienia wiem na 100% skąd pochodzi i co to za ON), ale zawsze to nie to samo co V-power diesel z shell'a niestety tak zbieram wszystkie info o tds'ie i is'ie i coraz bardziej skłaniam sie ku benzynce... tdsy są juz w wiekszości wyeksploatowane i nie można być pewnym ich przeszłości tak ważej w przypadku tego silnika... sporo głosów jest na "inny (jaki?" ale żadnej propozycji nie ma... oj coś czuje ze troafi na is'a a chciało by sie mieć R6, ale reali są jakie są i m50 2.5 musi puki co poczekać... thx za odp!
  10. ciekawe porównanie no nie? pewnie myślicie że koleś tak naprawde nie wie czego chce hehe ale sprawa wygląda tak ze w gre wchodzi olbo TDS '5' lub '3' albo IS, a to z racji chęci obniżenia do minimum kosztów ekspolatacji t.j wydatków na paliwo (na częsciach i wymianach nie oszczedzma :wink: ) 316i i 318i raczej w gre nie wchodzą bo to muły... :roll2: dodam ze jak padnie na IS'a to z sekwencją... boje sie tds zeby mnie nie zrujnował, na papierze silnik wyglada fajnie ale wiem ze portafi niemiło zaskoczyć... ale paliwko ON bez problemów po 3 zł da sie załątwić :D sercem jestem przy IS'ie bo uwielbiam e36 coupe! dla mnie to razor!! prawdo to ze do coupe są graty droższe typu wahacze, sworznie itd., a także osprzet silnika? nie wiem jak jaki jest stosunek kosztów 1.8 8v do IS'a... ojciec miał e34 525i 24v m50, chciałbym sobie ten silniczek w '3' bądź w '5' ale 14l/100km nie pociągne niestety :mad2: co radzicie panowie dla studenta?
  11. ja sam też już nie wiem! potrzebuje diesla i musi być to BMW no innej marki nie trwaie tak mam i już! ale normalnie boje sie wpakować w tds'a w końcu te historie są autentyczne... kiedyś myślałem że to opel coś schrzanił z tds'em w omedze i stąd sie biora te wszytskie opinie na temat tego silnika... szkoda bo na nowszego diesla common rail narazie mnie, biednego studenta, poprostu nie stać... :mad2:
  12. jak w temcie... co do plastikowych kolektorów dolotowych w 2.0, 2.5 m50 było już sporo i wiadomo czym sie kończą strzały na zwykłych instalacjach... ale jak sie to ma do IS'a? czy da sie normalnie jeździć na zwykłej instalce przy tym silniku? na rynku jest wiele IS'ów właśnie ze zwykłymi instalkami, dlatego pytam czy warto sie w takie coś ładować...
  13. wg mnie siedzi sonda lambda... szkoda że nie masz gazu wtedy łatwo by było zwalić wszystko na instalacje... możliwe ze zasilanie nie chodzi jak trzeba i sie dławi... a nie zauważyłeś ze muli na obotach?
  14. FhissT

    Brewki czy okulary???

    króko: ANI BREWKI ANI OKULARY!! to wiocha wg mnie!! a ta fotka tuningowanej beemy '3' to megadrogi megabadziew!!
  15. zapuszczona niestety :naughty:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.