Skocz do zawartości

BMW INTERFEJS SOFT - CKM-EDIABAS-GT1-DIS-SSS i INNE


rOBSOnX

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem już jakiś czas temu to wszystko zainstalowane i działało pięknie, niestety konieczna była reinstalacja windowsa i wszystkiego zwiazanego z GT1.

W sumie się udało ale za każdym zamknięciem GT1 już nie wstaje. Próbowałem zamykać z shella przez init 0 oraz z menu uktytego pod kalibracją. Co jest grane? Nie mogę do końca przprowadzić konfiguracji, jak tylko zacznę grzebać coś z kartami sieciowymi to znika GT1 i mam czarny ekran. Czy ktoś się spotkał z takimi objawami. Windows jest uaktualniony, VM 6.03

 

Pomocy ! :modlitwa:

Masz zrobione snapshooty w VM? Ja zawsze uruchamiam DISa przywracając odpowiedni obraz, trwa to 10s, a normalny start DISa kilka minut. Nieważne jak wyłączam DISa, po wczytaniu obrazu zawsze hula :) Może spróbuj tej metody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

 

Ostatnie kilka dni spędziłem z SSS/Progmanem w wersji v32.

Udało mi się przerobić changes.iso tak aby można było w pełni wykorzystać możliwości tej wersji Progmana w tym upload DME oraz EGS, która bez głowicy możliwa była tylko do wersji V27.2. Teraz powinno być to możliwe również w najnowszej wersji, a także w wersjach v28 i v29.

 

Oto ten obraz: http://www.megaupload.com/?d=XX6LSRBI

 

Drugą ciekawostką nad którą siedziałem to możliwość podłączenia do Progmana, bez głowicy (MOST) modelu e60 poprzez samo OBD. Niestety nie mogłem tej konfiguracji sprawdzić bo nie mam dostępu do E60. Liczę jednak, że ktoś z was to sprawdzi. Powinno działać, na ecubb oględnie ten sposób był opisywany i miało to działać. Nikt jednak nie podawał szczegółowego opisu jak to zrobić.

 

Potrzebny będzie jakiś edytor do bazy oracle.

Można wykorzystać ten w wersji trial: http://odsiebie.com/pokaz/2834025---c025.html

 

Jest to obraz, a więc montujemy go daemonem i już mamy do niego dostęp w sss pod vmware. Oczywiście wcześniej w shellu dajemy explorer.exe aby wejśc do XP. Każdy kto instalował sam sss wie o co chodzi.

 

Instalujemy pod vmware ten edytor. Następnie odnajdujemy na dysku c:\oracle\ora90\BIN\TNSLSNR.EXE i odpalamy go.

 

http://images40.fotosik.pl/120/a32257e8651e545b.jpg

 

Teraz logujemy się do bazy danych:

 

Username: SYSTEM

Password: MANAGER

Database: CIPDB

 

http://images41.fotosik.pl/120/5c2771ecc85eb113.jpg

 

Następnie wchodzimy w tablice, później CIPB.TOOLKETTEMOST, następnie w kolumnę TKMOSTREQUIREMENT_FK, na niej wciskamy prawy przycisk myszy i wybieramy Edit. Po tym zobaczymy mniej więcej coś takiego:

 

http://images45.fotosik.pl/124/9ff99374720db24a.jpg

 

Na dole w prawym oknie wciskamy Query... po czym pokaże się nam właściwa tablica:

 

http://images47.fotosik.pl/124/d8faa9b98416b212.jpg

 

Tu w trzeciej kolumnie mamy ciąg jedynek, a na końcu trzy trójki. Stąd SSS pobiera dane o rodzaju głowic jakie powinien wykrywać w danym aucie. Jeżeli danej nie ma to wyświetla stosowny komunikat i przerywa lub kontynuuje pracę - mówiąc w atakim dużym uproszczeniu.

Liczba 3 oznacza wymaganą, liczba 2 opcjonalną, liczba 1 nas nie obchodzi.

 

Po kliknięciu na każdą z trójek pokaże się nam menu z trzema wariantami. Wówczas wybieramy erlaubt i pokazuje się nam w tablicy oczekiwana liczba 2.

Wychodzimy z edytora, oczywiście wcześniej zapisując zmiany (zapyta o zapisanie przy wychodzeniu).

Montujemy ponownie changes.iso i uruchamiamy aby przywrócić pożądany wpis w shellu.

 

Od teraz przy łączeniu z e60, (podobno również z E92) Progman poinformuje nas, że dla tego auta lepiej byłoby korzystać z MOSTa jednak nie przerwie połączenia jak było do tej pory tylko przejdzie dalej. Zaznaczyliśmy mu bowiem, że MOST nie jest głowicą wymaganą lecz już tylko opcjonalną. Programowanie w SSS powinno być w pełni funkcjonalne.

 

Jeżeli ktoś tą konfigurację potestuje proszę o tym napisać. Ja niestety nie mam e60 aby to zrobić.

 

Pozdrawiam.

 

Ps: Do pracy z SSS i E60 powinien teraz wystarczyć przerobiony VAG.

Edytowane przez roney
jak suka nie da to pies nie weźmie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Zmieniłem ale dalej nic,a czy w pozostałych ustawieniach (maszyny itd.) też mam pozmieniać tą jedynkę na 30? Zaznaczam, iż cały czas próbuje się połączyć bez podłączonego do komputera interfejsu (chyba nie jest on konieczny aby dis wykrył tą głowicę?).

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=774300#774300

 

Sciagnij sobie filmik z instalacji i postepuj zgodnie z nim.

 

Sprobuj jeszcze zrobic taki trick zeby wejsc do ukrytego menu i tam do konifguracji procesow. Wylacz je wszystkie pozniej zastosuj konfiguracje i daj je na on i znowu zastosuj konfiugracje.

 

Miałem już jakiś czas temu to wszystko zainstalowane i działało pięknie, niestety konieczna była reinstalacja windowsa i wszystkiego zwiazanego z GT1.

W sumie się udało ale za każdym zamknięciem GT1 już nie wstaje. Próbowałem zamykać z shella przez init 0 oraz z menu uktytego pod kalibracją. Co jest grane? Nie mogę do końca przprowadzić konfiguracji, jak tylko zacznę grzebać coś z kartami sieciowymi to znika GT1 i mam czarny ekran. Czy ktoś się spotkał z takimi objawami. Windows jest uaktualniony, VM 6.03

 

Pomocy ! :modlitwa:

 

Nie ma potrzeby ruszania kart. Po wybraniu przekompilowania jadro DIS w 99% juz nie wstaje. Wiec czytaj co robisz :cool2:

Sprobuj to samo co na gorze napisalem.

 

Miałem już jakiś czas temu to wszystko zainstalowane i działało pięknie, niestety konieczna była reinstalacja windowsa i wszystkiego zwiazanego z GT1.

W sumie się udało ale za każdym zamknięciem GT1 już nie wstaje. Próbowałem zamykać z shella przez init 0 oraz z menu uktytego pod kalibracją. Co jest grane? Nie mogę do końca przprowadzić konfiguracji, jak tylko zacznę grzebać coś z kartami sieciowymi to znika GT1 i mam czarny ekran. Czy ktoś się spotkał z takimi objawami. Windows jest uaktualniony, VM 6.03

 

Pomocy ! :modlitwa:

Masz zrobione snapshooty w VM? Ja zawsze uruchamiam DISa przywracając odpowiedni obraz, trwa to 10s, a normalny start DISa kilka minut. Nieważne jak wyłączam DISa, po wczytaniu obrazu zawsze hula :) Może spróbuj tej metody...

 

DIS swietnie zamyka sie z ukrytego menu. Wybieramy 0 shutdown dis i czekamy az maszyna wirtualna sie zamknie. Umnie DIS jest w stalym uzyciu od 3 miechow i nie mam problemu.

 

Witam

 

Ostatnie kilka dni spędziłem z SSS/Progmanem w wersji v32.

Udało mi się przerobić changes.iso tak aby można było w pełni wykorzystać możliwości tej wersji Progmana w tym upload DME oraz EGS, która bez głowicy możliwa była tylko do wersji V27.2. Teraz powinno być to możliwe również w najnowszej wersji.

 

Oto ten obraz: http://odsiebie.com/pokaz/2834090---bb3c.html

 

Drugą ciekawostką nad którą siedziałem to możliwość podłączenia do Progmana, bez głowicy (MOST) modelu e60 poprzez samo OBD. Niestety nie mogłem tej konfiguracji sprawdzić bo nie mam dostępu do E60. Liczę jednak, że ktoś z was to sprawdzi. Powinno działać, na ecubb oględnie ten sposób był opisywany i miało to działać. Nikt jednak nie podawał szczegółowego opisu jak to zrobić.

 

Potrzebny będzie jakiś edytor do bazy oracle.

Można wykorzystać ten w wersji trial: http://odsiebie.com/pokaz/2834025---c025.html

 

Jest to obraz, a więc montujemy go daemonem i już mamy do niego dostęp w sss pod vmware. Oczywiście wcześniej w shellu dajemy explorer.exe aby wejśc do XP. Każdy kto instalował sam sss wie o co chodzi.

 

Instalujemy pod vmware ten edytor. Następnie odnajdujemy na dysku c:\oracle\ora90\BIN\TNSLSNR.EXE i odpalamy go.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images40.fotosik.pl/120/a32257e8651e545b.jpg

 

Teraz logujemy się do bazy danych:

 

Username: SYSTEM

Password: MANAGER

Database: CIPDB

 

 

Następnie wchodzimy w tablice, później CIPB.TOOLKETTEMOST, następnie w kolumnę TKMOSTREQUIREMENT_FK, na niej wciskamy prawy przycisk myszy i wybieramy Edit. Po tym zobaczymy mniej więcej coś takiego:

 

Na dole w prawym oknie wciskamy Query... po czym pokaże się nam właściwa tablica:

 

Tu w trzeciej kolumnie mamy ciąg jedynek, a na końcu trzy trójki. Stąd SSS pobiera dane o rodzaju głowic jakie powinien wykrywać w danym aucie. Jeżeli danej nie ma to wyświetla stosowny komunikat i przerywa lub kontynuuje pracę - mówiąc w atakim dużym uproszczeniu.

Liczba 3 oznacza wymaganą, liczba 2 opcjonalną, liczba 1 nas nie obchodzi.

 

Po kliknięciu na każdą z trójek pokaże się nam menu z trzema wariantami. Wówczas wybieramy erlaubt i pokazuje się nam w tablicy oczekiwana liczba 2.

Wychodzimy z edytora, oczywiście wcześniej zapisując zmiany (zapyta o zapisanie przy wychodzeniu).

Montujemy ponownie changes.iso i uruchamiamy aby przywrócić pożądany wpis w shellu.

 

Od teraz przy łączeniu z e60, (podobno również z E92) Progman poinformuje nas, że dla tego auta lepiej byłoby korzystać z MOSTa jednak nie przerwie połączenia jak było do tej pory tylko przejdzie dalej. Zaznaczyliśmy mu bowiem, że MOST nie jest głowicą wymaganą lecz już tylko opcjonalną. Programowanie w SSS powinno być w pełni funkcjonalne.

 

Jeżeli ktoś tą konfigurację potestuje proszę o tym napisać. Ja niestety nie mam e60 aby to zrobić.

 

Pozdrawiam.

 

Co do wersji krazacej po sieci to niestety ten SSS v32 nie dziala za dobrze. Po malej zabawie poprostu widzialem ze nie wszystko idzie a na orginale wsio jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Miałem już jakiś czas temu to wszystko zainstalowane i działało pięknie, niestety konieczna była reinstalacja windowsa i wszystkiego zwiazanego z GT1.

W sumie się udało ale za każdym zamknięciem GT1 już nie wstaje. Próbowałem zamykać z shella przez init 0 oraz z menu uktytego pod kalibracją. Co jest grane? Nie mogę do końca przprowadzić konfiguracji, jak tylko zacznę grzebać coś z kartami sieciowymi to znika GT1 i mam czarny ekran. Czy ktoś się spotkał z takimi objawami. Windows jest uaktualniony, VM 6.03

 

Pomocy ! :modlitwa:

 

Nie ma potrzeby ruszania kart. Po wybraniu przekompilowania jadro DIS w 99% juz nie wstaje. Wiec czytaj co robisz :cool2:

Sprobuj to samo co na gorze napisalem.

 

Miałem działającego DIS'a pona pół roku. Uruchamiał się i zamykał prawidłowo chociaż tez grzebalem wtedy przy kartach. Musiałem usunąc i dodać jeszcze raz bo nie działała coś sieć. Dpiero po tej operacji wszystko śmigało.

Być może faktycznie coś przeoczyłem przy tych komunikatach, bo byłem już padnięty.

 

Spróbuje jeszcze raz, twardym trzeba być :)

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ostatnie kilka dni spędziłem z SSS/Progmanem w wersji v32.

Udało mi się przerobić changes.iso tak aby można było w pełni wykorzystać możliwości tej wersji Progmana w tym upload DME oraz EGS, która bez głowicy możliwa była tylko do wersji V27.2. Teraz powinno być to możliwe również w najnowszej wersji, a także w wersjach v28 i v29.

 

Oto ten obraz: http://odsiebie.com/pokaz/2834090---bb3c.html

 

Drugą ciekawostką nad którą siedziałem to możliwość podłączenia do Progmana, bez głowicy (MOST) modelu e60 poprzez samo OBD. Niestety nie mogłem tej konfiguracji sprawdzić bo nie mam dostępu do E60. Liczę jednak, że ktoś z was to sprawdzi. Powinno działać, na ecubb oględnie ten sposób był opisywany i miało to działać. Nikt jednak nie podawał szczegółowego opisu jak to zrobić.

 

Potrzebny będzie jakiś edytor do bazy oracle.

Można wykorzystać ten w wersji trial: http://odsiebie.com/pokaz/2834025---c025.html

 

Jest to obraz, a więc montujemy go daemonem i już mamy do niego dostęp w sss pod vmware. Oczywiście wcześniej w shellu dajemy explorer.exe aby wejśc do XP. Każdy kto instalował sam sss wie o co chodzi.

 

Instalujemy pod vmware ten edytor. Następnie odnajdujemy na dysku c:\oracle\ora90\BIN\TNSLSNR.EXE i odpalamy go.

 

 

Teraz logujemy się do bazy danych:

 

Username: SYSTEM

Password: MANAGER

Database: CIPDB

 

Następnie wchodzimy w tablice, później CIPB.TOOLKETTEMOST, następnie w kolumnę TKMOSTREQUIREMENT_FK, na niej wciskamy prawy przycisk myszy i wybieramy Edit. Po tym zobaczymy mniej więcej coś takiego:

 

Na dole w prawym oknie wciskamy Query... po czym pokaże się nam właściwa tablica:

 

Tu w trzeciej kolumnie mamy ciąg jedynek, a na końcu trzy trójki. Stąd SSS pobiera dane o rodzaju głowic jakie powinien wykrywać w danym aucie. Jeżeli danej nie ma to wyświetla stosowny komunikat i przerywa lub kontynuuje pracę - mówiąc w atakim dużym uproszczeniu.

Liczba 3 oznacza wymaganą, liczba 2 opcjonalną, liczba 1 nas nie obchodzi.

 

Po kliknięciu na każdą z trójek pokaże się nam menu z trzema wariantami. Wówczas wybieramy erlaubt i pokazuje się nam w tablicy oczekiwana liczba 2.

Wychodzimy z edytora, oczywiście wcześniej zapisując zmiany (zapyta o zapisanie przy wychodzeniu).

Montujemy ponownie changes.iso i uruchamiamy aby przywrócić pożądany wpis w shellu.

 

Od teraz przy łączeniu z e60, (podobno również z E92) Progman poinformuje nas, że dla tego auta lepiej byłoby korzystać z MOSTa jednak nie przerwie połączenia jak było do tej pory tylko przejdzie dalej. Zaznaczyliśmy mu bowiem, że MOST nie jest głowicą wymaganą lecz już tylko opcjonalną. Programowanie w SSS powinno być w pełni funkcjonalne.

 

Jeżeli ktoś tą konfigurację potestuje proszę o tym napisać. Ja niestety nie mam e60 aby to zrobić.

 

Pozdrawiam.

 

Ps: Do pracy z SSS i E60 powinien teraz wystarczyć przerobiony VAG.

 

:clap: :clap: :clap: :cool2: :cool2: :cool2: :dance: :dance: :dance:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mo ktos dlamnie moze link gdzie moge sobie pliki sciongnonc zeby moj SSS z mojim Inpa interfejcem dzialal :modlitwa:

 

http://rapidshare.com/files/166005128/changes.rar

albo od roney'a

http://odsiebie.com/pokaz/2834090---bb3c.html

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nerwus robiłem wszy zgodnie z tym co było na filmikach ząb w ząb nawet na innym komputerze próbowałem i dalej pojawia się ten błąd:

http://www7.picfront.org/picture/TDCUxxxLjq/img/53.jpg

 

Może to być spowodowane tym, że używam wmware w wersji 6.0?

 

Bardzo proszę o pomoc! Tyle nerwów mnie to kosztowało.

 

PS. jutro wrzucę filmik na którym pokaże jak to instaluję może znajdzie ktoś jakiś błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nerwus robiłem wszy zgodnie z tym co było na filmikach ząb w ząb nawet na innym komputerze próbowałem i dalej pojawia się ten błąd:

http://www7.picfront.org/picture/TDCUxxxLjq/img/53.jpg

 

Może to być spowodowane tym, że używam wmware w wersji 6.0?

 

Bardzo proszę o pomoc! Tyle nerwów mnie to kosztowało.

 

PS. jutro wrzucę filmik na którym pokaże jak to instaluję może znajdzie ktoś jakiś błąd.

 

Było już opisywane w tym wątku

 

Firewall off w Windowsie

Ustaw tylko 1 kartę w VMWare i DIS'ie

Usuń i zaraz dodaj kartę w DIS'ie z MENU uktytego

Zobacz ustawienia w Windowsie VMware Virtual Ethernet Adapter - ustaw na AUTO

Oczywiście - C:\EDIABAS\Bin\IFHSrv32.exe - to musi być uruchomione

i ... powinno ruszyć

 

Powodzenia - :cool2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie udało mi się rozwiązać problem poprzez zainstalowanie starszej wersji vMware od nerwusa:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=108480

 

dolek1, u mnie mam to samo i robiłem zgodnie z filmami [wersja vmware 6.5]

 

Poitrek zrób tak jak ja i zainstaluj sobie starszą wersję vMware u mnie poskutkowało i działa.

 

Powodzenia!!!

 

:dance: :dance: :dance: :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tradycyjnie pojawia się kolejny problem tym razem przy próbie zdiagnozowania BMW E46 320d przy pomocy tego interfejsu:

http://www.allegro.pl/item627044987_interfejs_bmw_inpa_tester_obd_usb_promocja.html

podpięty jest pod OBD II gdyż nie posiadam wejścia OBD.

 

Pojawiają się następujące komunikaty:

http://www.picfront.org/d/jSeMcTC3hk6/1.PNG

http://www.picfront.org/d/QC9K0GAonf/2.PNG

http://www.picfront.org/d/wXtjspE681g/3.PNG

 

Plik ediabas.ini do wglądu:

http://www.mediafire.com/?xtmxmdgu1w0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tradycyjnie pojawia się kolejny problem tym razem przy próbie zdiagnozowania BMW E46 320d przy pomocy tego interfejsu:

http://www.allegro.pl/item627044987_interfejs_bmw_inpa_tester_obd_usb_promocja.html

podpięty jest pod OBD II gdyż nie posiadam wejścia OBD.

 

Pojawiają się następujące komunikaty:

http://www.picfront.org/d/jSeMcTC3hk6/1.PNG

http://www.picfront.org/d/QC9K0GAonf/2.PNG

http://www.picfront.org/d/wXtjspE681g/3.PNG

 

Plik ediabas.ini do wglądu:

http://www.mediafire.com/?xtmxmdgu1w0

 

Za chwilę interfejsy będą po 1000 zł. jak tak dalej pójdzie !!! :mad2: :mad2: :mad2:

 

Nie widzę problemu - wszystko pokazuje ok

Jak byś miał czerwone napisy to był by problem.

 

Może tylko nie czytać, rozpoznawać samochodu po VIN'ie

Zmień na FISTERA i OFF a potem sprawdź

 

Jak zwykle było to bardzo dokładnie opisane w wątku - PROSZĘ CZYTAĆ a potem pytać

Szkoda kilka razy na to samo odpowiadać (zresztą widzę że niektórym się to znudziło bo nic już nie piszą)

 

Pozdrawiam

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tradycyjnie pojawia się kolejny problem tym razem przy próbie zdiagnozowania BMW E46 320d przy pomocy tego interfejsu:

http://www.allegro.pl/item627044987_interfejs_bmw_inpa_tester_obd_usb_promocja.html

podpięty jest pod OBD II gdyż nie posiadam wejścia OBD.

 

Pojawiają się następujące komunikaty:

http://www.picfront.org/d/jSeMcTC3hk6/1.PNG

http://www.picfront.org/d/QC9K0GAonf/2.PNG

http://www.picfront.org/d/wXtjspE681g/3.PNG

 

Plik ediabas.ini do wglądu:

http://www.mediafire.com/?xtmxmdgu1w0

 

Wygląda jakby nie wykrywał zapłonu.

Inpa działa?

Wrzuć jeszcze obd.ini

jak suka nie da to pies nie weźmie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaktualizuj DDE to odpowiedniego PN i po sprawie, i usuń z VO S843A.

Ok, sprawdzę, dzięki :)

Drugie pytanie:

pisałeś pimposh o wyprowadzeniu AUX z oryginalnego radia. Mam u siebie CD Business z 2000 roku, z tyłu są piny wyprowadzone, ale kabel nie działa. Może to tylko wina oprogramowania radia? Można zrobić update do nowszej wersji i wtedy AUX ruszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.