Skocz do zawartości

320m52 coupe pomoc w drifcie


kobiol3

Rekomendowane odpowiedzi

kolego wkładasz chipa i masz z 160-170kucy, jakis stozek jeszcze i moze kompletny układ wydechowy jakis sportowy i latasz bokiem jak sie patrzy!:):):)

 

z tymi chipami do m52b20 nie jest tak lekko :/ ja tez chcialem zakladac ale problemem okazal sie immo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh... znam ten ból kolego! ja tez mam auto po 96r (97r dokładnie) i takze mam połaczany immo z chipem i nieda rady podmienic:/!!! to zalezy jaki rok produkcji ma nasz kolega:) jak przed '96r to wkłada i lata bokiem bez problemu:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh... znam ten ból kolego! ja tez mam auto po 96r (97r dokładnie) i takze mam połaczany immo z chipem i nieda rady podmienic:/!!! to zalezy jaki rok produkcji ma nasz kolega:) jak przed '96r to wkłada i lata bokiem bez problemu:D

 

aha czyli tylko modele po 96 roku maja ten problem :/? A szkoda bo przydaloby sie tych pare konikow wiecej :) z reszta sam wiesz jak to jest :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie!no niestety! szczególnie ze buda w e36 jest dosc cieżka dla silników do 2litrów:/ i przydałoby sie przynajmniej z 10kucy wiecej! szczególnie ze kazdy mysli ze masz 140 czy 150 koni to jestes niewiadomo kto.... niestety nie z taka ciezka buda!:/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wogole sie da takim silnikiem driftowac? czekam na odpowiedzi pozdrawiam

 

Ogólnie silniczkiem 2.0 można już ładnie polatać bokami. Oczywiście łatwiej by było 2.5 lub 2.8. Ale bez SZPERY to nie jest to.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320i to jest pojemnosc wystarczająca do spokojnej nauki latania bokami

oczywiscie czym wiecej tym lepiej ale 2.0L poradzi sobie

nie ma jakies zlotej rady jak latac bokami , poprostu wpadnij kiedys na parking i jazda w koncu sam poczajisz co i jak ...jak ci sie lata najlepiej

szpera do driftu to naprawde dobrodziejstwo latwiej wejsc w poslizg i latwiej wyjsc no ale jesli jej brak to tez sobie trzeba radzic

zycze powodzenia w nauce

 

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek postaraj sie o film pt. Drift Bible - tam sa podstawy driftingu.

Potem kup E36 325i/328i (ewentualnie E30 325i), zaloz odpowiednie zawieszenie i opony (i przygotuj sie na czesta wymiane opon).

E36 320i jest za ciezkie i za slabe do driftu.

Co innego zarzucic lekko tylem w zakrecie (w dodatku na sliskiej nawierzchni), a co innego trzymac samochod w ciaglym poslizgu przy wiekszej predkosci.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

czy ktos moglby udzielic mi rady jak dobrze i w miare bezpiecznie driftowac?czy wogole sie da takim silnikiem driftowac? czekam na odpowiedzi pozdrawiam

 

Jak chcesz dirftowac, to poszukaj sobie na necie o technikach driftu. Jest chyba 6 podstawowych. Najlatwiejsza to Power-Over do ktorej niestety potrzeba mocniejszego silnika plus szpera i wtedy driftujesz korzystajac z mocy.

Jak masz dobry reczny to mozesz probowac metody E-Brake czyli zaciagajac reczny wprowadzasz auto w poslizg przed zakretem. Ale jesli nie masz hydraulicznego recznego, to Twoj dobry reczny przestanie byc szybko dobry. A raczej nie masz hydraulicznego recznego wiec nie polecam.

Dla Twojego auta podejzewam ze najlepiej bedzie wprowadzic auto w poslizg poprzez zarzucenie tylu. W tym celu zaraz przed zakretem, na moment wykonujesz ruch kierownica w kierunku przeciwnym do kierunku zakretu i potem energicznie wracasz kierownica w kierunku zakretu (nie pamietam jak sie ta technika nazywa).

Ale najlepiej to poszukaj jakis pelnych materialow co do technik driftu napisanych przez profesjonalistow, bo z tego co ja napisalem pewnie nic nikt nie zrozumie, hehe... Postudiuj troche i potem trzeba sie tego nauczyc.

 

Jak chcesz to robic bezpiecznie, to znajdz sobie miejsce w ktorym wylatujc z drogi nie zrobisz nikomu krzywdy i trenuj (autodrom, jakas nie uzywana droga, cos takiego). Duzo trenuj. Trening czyni mistrza i to Ci jest potrzebne.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najważniejsza rzecz to śmigaj na mokrym asfalcie wtedy dużo łatwiej zerwać przyczepność, ja robiłem to tak poprostu jade 60 km\h redukuje na 2 skręcam i pełny gaz, na początku trenuj na nieuczęszczanych drogach, ja tak robilem ale potem wpadłem w taki trans ze w każdy zakręt wchodziłem bokiem i zle sie to dla mnie skonczylo
........srebrne beem wjeżdża na teren........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Co innego zarzucic lekko tylem w zakrecie (w dodatku na sliskiej nawierzchni), a co innego trzymac samochod w ciaglym poslizgu przy wiekszej predkosci.

 

:cool2:

 

EDIT- ostrzezenie: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=64211

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy oplaca sie zakladac w 320 coupe szpere ? wogole mozna sie bawic w lekki drift tym autem?

Ja założyłem, ale nie po to by się bawić driftem - bo moc za mała, tylko dlatego że (jak dla mnie) o wiele łatwiej zapanować nad autem w ewentualnym poślizgu, lepsza kontrola zakrętów, oraz zimą łatwiej wyjechać z oblodzonego terenu ;-)

Kto raz spróbował szpery, to sam stwierdzi że ciężko bez niej żyć :D

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie zakladales ? ile zaplaciles za takie cos? na jakiej zasadzie to dziala ze 50 % na 50%? ty masz 320i czy da sie zazucac tylem w zakrecie ? ladnie to wyglada?

Zakładałem używkę - udało mi się dostać za 1000 PLN w dobrym stanie + transport + robocizna, choć jak się ma kanał to nie jest straszna praca, ale trzeba mieć choć trochę pojęcia o mechanice.

Co ważne mam takie samo przełożenie w dyfrze jak miałem poprzednio, czyli nie mam przekłamań na liczniku.

Jest to standardowa szpera od BMW - tj. ok 25%

Tzw. mocniejsze szpery są trudne do zdobycia i więcej się cenią ;)

Zarzucić bokiem to każde auto się da, oczywiście i tutaj da się pojechać trochę bokiem - ale nie mówmy tu o tzw. drifcie (patrz wyżej) ;)

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bmw 320 ze szpera lepiej trzyma sie drogi? a jak np.jednym kolem stane na trawie a drugim na asfalcie to bez szpery zabuksuje to jedno na trawie a w przypadku szpery jak to bedzie wygladalo (przepraszam ze tak sie pytam ale naprawde nie mam o tym zielonego pojecia a mysle bardzo powaznie nad zalozeniem szpery)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile placiles za zakladanie szpery ? czy zwykly mechanik moze cos takiego zamontowac do bmw ? czy nie mozna zaspawac mostu ? czy to tylko sie robi w polonezach?

Zapłaciłem 200 PLN mechanikowi.

Nie polecam spawania mostu, czyli tzw. elektroszpery, zbyt zblokowane koła na co dzień nie bardzo to widzę, dodając że szybko szlag trafi most no i wiadomo oponki.

Szpera daje to że drugie koło na trawie mniej się będzie ślizgać (częściowa blokada mechanizmu różnicowego) , w przypadku oblodzonej nawierzchni w skrajnym przypadku bez szpery nie zjedziesz, jak jedno koło na lodzie będzie stało (i się ślizgało) a drugie na asfalcie stało (no można popchnąć) ;)

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.