Skocz do zawartości

Problemy z M70


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie zaczęło się! dziwne rzeczy dzieją się z silnikiem ! np. rano odpalam jadę do pracy wszystko OK , chociaż i tak trochę wibracje czuć , wracam z pracy też niby OK , czuć moc! ale stawiam autko pod domem schodzę za godzinkę i ruszam i tak jakby połowa silnika nie chodziła , spalanie nie wzrasta więc to chyba nie przepływomierz , sond nie mam więc następny problem odpada ! CO to może być jakiś czujnik czy co? wszystkich wtajemniczonych proszę o pomoc.... Halo MArkup750

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
tak jakby połowa silnika nie chodziła

 

rozwiń

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

wypowiedź

 

to co możesz zrobić sam i na szybko:

 

- przełożyć kable WN stronami (na kilku może być przebicie) być może w którejś kombinacji druga strona silnika zagada

 

- kupić na stacji samostart i zadać mu w doloty (ale bez przesady)

 

- dalej już tylko zmiana świec ale do tego wypadałoby mieć choć kawałek dachu nad głową no i klucz do świec na kardanie, nie zmieniaj przy tym wszystkich ale zr ob kilka prób czy sie ta jedna strona nie wzbudzi

 

szerzej opisuj co sie dzieje i walcz

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

dolot to chyba odpada bo raz działa normalnie raz nie więc dolot chyba wykluczymy bo będzie to sprawa raczej elektryki ( elektroniki silnika)...

ale świece faktycznie trzeba wymienić...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
czujnki z WN regulują iskre. zamień 2 kable po obu stronach silnika z tym czunikiem odpinając je ze świec i z cewek tak jak ci doradziłem i bedziesz wiedział czy czujniki są sprawne

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
tez tak kiedys mialem,jak odpalilem chodzil na połowie silnika mułowaty byl jak dałem w [...] albo przejechałem kawalek pracował normalnie męczylem sie tak miesiac,wkoncu kiedys padła mi pompa i jakos dziwnie sie zalal jak aku padł,zmienilem pompy i swiece,od tamtej pory chodzi normalnie... mi po tym "fachowiec" stwierdzil ze prawdopodobnie ktoras pompa zamałe cisnienie dawala bo niby powinno byc 3.5 ale niewiem czy to prawda bo wiecej mial wspulnego z kowalstwem niz mechanika hah..
Opublikowano
a ma ktoś doświadczenie z Carsoftem do diagnozowania e32? warto coś takiego kupić czy to raczej lipa?

Widziałem kiedyś jak wersja 6,5 działała z E32, tak że chyba warto.

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

Opublikowano
Mało paliwa to częsta przypadłość V12 ile byś nie nalał wiecznie mało. Ile tego paliwa miałeś, że wystąpiły takie objawy? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Mało paliwa to częsta przypadłość V12 ile byś nie nalał wiecznie mało. Ile tego paliwa miałeś, że wystąpiły takie objawy? Pozdro.

 

Temat się świetnie rozwija. :-)

Jeszcze trochę, a brak paliwa będzie usterką, albo gorzej - uszkodzeniem !!!

:-)

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano

Warto miec zawsze troche wiecej paliwa w baku - raz, zeby nie zasysac brudow ze zbiornika, a dwa, zeby powietrze w baku sie nie skraplalo.

Szczegolnie, jak sie jezdzi na LPG, warto miec samochod zatankowany Pb - to wazne tez dla pompy paliwa, zeby sie nie zatarla.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Mało paliwa to częsta przypadłość V12 ile byś nie nalał wiecznie mało.

 

 

:twisted2: :twisted2: :twisted2: Dodajmy ta wypowiedz do typowych usterek V12 :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.