Skocz do zawartości

dziku750IL

Zarejestrowani
  • Postów

    199
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia dziku750IL

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. dalej nie rozumiesz ze dotyczy to holowania i ze w pozycji N i P(w przeciwienstwie np do pozycji D) jest słabe smarowanie i chłodzenie skrzyni ... postaraj sie przeczytac całosc jeszcze raz ze zrozumieniem,jak nie dasz rady popros kogos o pomoc i odsyłam tu http://www.automat.pl/readarticle.php?article_id=5 teoretycznie ze swoja skrzynia mozesz robic wszystko ... ,ale nie powinno sie podczas jazdy zmieniac N na D i odwrotnie ,podczas postoju przy wcisnietym hamulcu mozna wachlowac ile sie chce w poz. PRND
  2. Teoretycznie jest tak ze mozesz wlozyc z D na N i odwrotnie w dowolnym momecie. Wszystko czego nie mozna zrobic podczas poruszania sie auta jest zablokowane poprzez koniecznosc wciśnięcia przycisku na lewarku. Najlepszym przykladem tego ze na wszystkich pozycjach (oprócz P) jest dobre smarowanie jest fakt, że poziom oleju w skrzyni sprawdza sie na polozeniu N kiedy olej dotarl do wszystkich zakamarków skrzyni. Jak wlozysz P lub zgasisz silnik olej wraca do misy olejoweji robi sie go duzo za duzo. Dopoki chodzi silnik masz smarowanie skrzyni. Z reszta odsyłam do wikipedii http://pl.wikipedia.org/wiki/Automatyczna_skrzynia_bieg%C3%B3w#U.C5.BCytkowanie_skrzy.C5.84_automatycznych jes tu ładnie napisane ze nawet podczas holowania zaleca sie jesli to mozliwe odpalenie silnika w pozycji jałowej N dla smarowania i chłodzeni skrzyni. to co napisałes zaprzecza temu co podałes w linku,wiec odsyłasz kogos sam nie czytajac tego :cool2: przeczytaj opis D - Drive D - Drive czasem oznaczone OD, D wewnątrz O, itp. podstawowa pozycja do jazdy w przód (dyskusje o opisach i różnicach pomiędzy drive, overdrive itp. są tu nieistotne - pozycja następna za pozycją N to podstawowa pozycja jazdy w przód, niezależnie od tego jak nazywa ją producent pojazdu). Skrzynia zestawia biegi w pełnym zakresie prędkości i przełożeń (3 dla starszych skrzyń, 4 lub 5 dla typowych, po 6 do 8 dla najnowszych generacji), w zależności od położenia pedału gazu, hamulca, prędkości pojazdu, i kilku do kilkudziesięciu innych parametrów branych przez uwagę przez układ sterowania. Typowo punkty zmiany biegów zależą od agresywności operowania pedałem gazu, także redukcje odbywają się głównie w zależności od pozycji tego pedału. Przy krótkich zatrzymaniach (światła, skrzyżowania, itp) należy używać do zatrzymania wyłącznie pedału hamulca głównego, nie należy przestawiać wybieraka z pozycji D na N czy podobne - nie daje to żadnych oszczędności ani nie odciąża skrzyni czy silnika, zwiększa tylko zużycie sprzęgieł skrzyni, które spinają i rozpinają pierwszy bieg; w pozycji D układ sterowania "rozumie" sytuację kiedy pojazd stoi i należy odciążyć silnik i skrzynię, pozostając w gotowości do jazdy w przód, a przy tym w pozycji D (w przeciwieństwie do N i P) zapewnione jest znacznie lepsze chłodzenie i smarowanie
  3. Teoretycznie jest tak ze mozesz wlozyc z D na N i odwrotnie w dowolnym momecie. Wszystko czego nie mozna zrobic podczas poruszania sie auta jest zablokowane poprzez koniecznosc wciśnięcia przycisku na lewarku. Najlepszym przykladem tego ze na wszystkich pozycjach (oprócz P) jest dobre smarowanie jest fakt, że poziom oleju w skrzyni sprawdza sie na polozeniu N kiedy olej dotarl do wszystkich zakamarków skrzyni. Jak wlozysz P lub zgasisz silnik olej wraca do misy olejoweji robi sie go duzo za duzo. Dopoki chodzi silnik masz smarowanie skrzyni. Z reszta odsyłam do wikipedii http://pl.wikipedia.org/wiki/Automatyczna_skrzynia_bieg%C3%B3w#U.C5.BCytkowanie_skrzy.C5.84_automatycznych jes tu ładnie napisane ze nawet podczas holowania zaleca sie jesli to mozliwe odpalenie silnika w pozycji jałowej N dla smarowania i chłodzeni skrzyni. to co napisałes zaprzecza temu co podałes w linku,wiec odsyłasz kogos sam nie czytajac tego :cool2: przeczytaj opis D - Drive
  4. No to selber schuld Kolego, bo kto normalny kupuje do 7-mki stalówki!? :shock: . Co to kuźwa Ford jakiś czy co? Przecież na Allegro całe stada dobrych, oryginalnych alusów sprzedają... tak sie składa ze potrzebowałem stalówki (nie bój sie stac mnie było takze na alu) !!! akurat w twoich okol.blizej granicy własnie widywałem najwiecej 7 na stalówkach (twoja pewnie tez :twisted2: ) , chyba z tego powodu ze fajnie sie woziło faje w takich kołach bo troche ich tam wchodziło... pytasz kto normalny kupuje stalówki do 7 ??? a kto normalny pyta o to !!!
  5. nie prawda - kolega banol ma 750 i takie zaciski - i robił testa i pasuja felgi 15'... wchodza 15" ale.... nie wszystkie kupiłem swoja 750iL (z zaciskami o jakich mowa) na fabrycznych 15" alu BMW , kupiłem stalówki 15" (na zime) od 735 E32 załozyłem 4 zimowe kapcie wywazyłem koła chcem zakładac i.... wał tył pasował przód nie ,felga dotykała tego duzego zacisku zabrakło 1,5 - 2 cm
  6. i pewnie bedzie jak napisałes,ze chodzi o samopoz.zaw.NIVO tylko ciekawe czy wszystkie E32 z org.xenonami posiadały NIVO ??? z tego co widze chyba nie warto sie tym zabardzo przejmowac i nie ma po co rozkodowywac VIN-U itd. po to zeby udowadniac miskowi ze sa org. xenony... bo wynika to z jego nie wiedzy lub głupoty :duh:
  7. DC napewno nie ma bo przez pół godz. ogladałem te szkła, znowu sie zgarbiłem bo sam nie wiem co mam ,diagnosta obejrzał te refl.i stwierdził ze sa samopoziomowane dlatego nie mam pokretła przy kier. o którym wspomniałes wyzej,sam nie wiem jak jest bo jak wjezdzam do garazu na podjezdzie ok 15 cm to nie podbija swiatla tylko cały czas oswietla glebe ... :shock:
  8. z 10 fot tylko na tej cos widac ,aparat mam do d.... jutro przyjze sie reflektorowi,na przetwornicy tez cos jest napisane logo Hella znaczek BMW itd ,jakies cyfry itd ,byłem u diagnosty to znowu sie zgarbiłem bo twierdzi ze wystarczy ze jest E1 na lampie + samopoziomowanie refl. + spryskiwacze ,miska podsumował odpowiednio ale niezacutuje na forum :mrgreen: %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img118.imageshack.us/img118/1051/obraz3011.jpg
  9. nie wiem to jego film... nie mogłem z nim dłuzej gadac bo jeszcze troche i by mu czapka spadła,jutro wrzuce foty i czego szukac na tym reflektorze jakiegos symbolu czy napisu?
  10. nie mam pokretła od regulacji i mam nivo tez tak myslałem ale mis zaczał szczerzyc kły ze wg. niego nie ma nawet poziomowania refl. wiec napewno nie było org.xenonów jego zdaniem ... misiek wkrecił film ze lampa przystosowana pod xenon musi posiadac gładkie szklo nie takie jak ja mam własnie tylko gdzie??? zebym wiedział na przyszłosc bo niepolubilismy sei zabardzo i czuje ze niedługo bedzie ripley (zabardzo polubil moja 7-ke) i jak udowodnic (lub narysowac) dla takiego inteligenta ze fabrycznie były xenony i ze lampy maja homologacje itd....
  11. mam takie same lampy hella jak thor88 i tez nic nie ma z prawej str.foty wrzuce jutro ... mam pytanie odnosnie tych ksenonów ,miskom bardzo spodobał sie dzis chyba mój dowód bo chcieli mi go zabrac,dowalili sie do folii na przednich szybach ale zerwałem ,po chwili słysze ze i tak mi zabiora za to ze mam xenony bez homologacjii,tłumaczac to brzeczał ze szkło powinno byc gładkie a nie jest,po dłuuuuugiej dyskusji (cały czas wkrecałem film ze fabrycznie tak jest) ,ale okazał sie niedowiarek i zapytał w takim razie gdzie jest pokretło regulacji poziomowania.refl. :duh: 750 E32 z 93r. org.lampy hella i ksenony,spryskiwacze refl. ,pokretła od poziomowania nie ma bo chyba niemusi byc :shock: ? wiec jak to wkoncu jest ???
  12. Dokładnie jak napisał maslo_82 bedzie słychac jak bys jechał Fiatem 125p ale biorac pod uwage strzały o których wspomniałes mozez o tym pomarzyc bo tak nie bedzie ... bedzie jeszcze gorzej ,bedzie słychac jak bys jechał Skarpeta 105 ,zostaw strumienice i inne wynalazki dla wiejskich tunerów :duh: ... lepiej wspawac kawałek rury
  13. hah a to dobre :mrgreen: musisz znalezc lepszego mechanika a najlepiej spawacza 4 razy miałem spawane zbiorniki w tym 2 razy w ciezarówie 600 L zbiornik ok 3 lat mineło i jeszcze spaw nie odpadł :mrgreen: p.s. omijaj szerokim łukiem tego doswiadczonego mechanika...
  14. pomóz sobie młotkiem uderz pare razy w klucz ,naciagnij mocniej pasek...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.