Skocz do zawartości

Drganie kierownicy przy 80 km/h


paolo

Rekomendowane odpowiedzi

spoko... juz to kiedys robiłem w innych samochodach także nie ma problemu ;) tylko niepamietalem czy to sie robilo na podniesionym samochodzie czy nie. Ale teraz już wiem :) Jeszcze raz dzieki za odpowiedz. :) Jak mi się uda zlikwidować te drgania to napewno napisze co i jak ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja robilem, na ziemi i z przodem w gorze, i lepiej dla mnie bylo robic na posniesionym samochodzie. Gdy podniesiesz przod i bedziesz kasowal luz to wtedy wyczujesz jak mocno skreciles przekladnie krecac kierownica, na ziemi metoda prob i bledow az do skutku. Ostatnio kupilem cala przekladnie z 30 tys przebiegu i bede wkladal :mrgreen:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

mam ten sam problem z drganiem kierownicy w mojej e39. Przy 80 km/h zaczyna wibrowac kierownica.Im szybciej jade tym szybciej problem ustaje, pozatym jak gwałtownie hamuje to moja bunia dostaje silnych drgawek i zaczyna myszkowac.W sobote jade zmienić tarcze i klocki , może to cos zmieni a pozatym i tak trzeba, pozatym juz zamówiłem u tokarza dystanse centrujace do alumek , może to pomoże?koła to 17-nastki , z przodu 235/45 a tył 245/45.pozatym swieci mi sie kontrolka airbagu, juz mi ją wykasowywali ale jak tylko przesunąłem fotel pasażera to problem powrócił.bede musiał zrobic ta sztuczkę z diodą.

Pozdrawiam Wszystkich BeeMWiarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko... powiem wam coś ciekawego... E-36 320i stuków takowych przy 80 nie było, tylko cały czas dzwonienie i walenie po karoserii i przy chamowaniu. Wszystko to ustało przy wymianie tarczy z 97 roku wraz z klockami (moja bryka z 91 roku), wszystkich wahaczy i tulei (nowych :) z przodu i z tyłu, łącznik drążka.... wydałem z 1500zł z robocizną i spoko... teraz jednak wyszły te drgania pomiędzy 80 a 90 km/h... czasami są większe a czasami lżejsze. Przy hamowaniu nic, cisza... Drgania nie przenoszą się na karoserię... Myślę, że to mogą być krzywe felgi 16". Na wyważarce tego nie wyłapią bo to mogą być krzywizby na boki.. Wcześniej tego nie czułem, bo wszystkie gumy były luźne, więc drgania były wytłumiane, ale teraz... aż zegarek na ręku dostaje wibracji :lol: Planuję wymianę felg więc naraie wstrzymuję się z diagnozą...
Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tak, ale to zawsze gołe oko... :P

 

a jak chciales inaczej to sprawdzic ? Ja mam leciutko walnieta felge od wewnetrznej strony - sam naprostowalem troche i wrzucilem na tylnia os - nic sie nie dzieje ! A przy takim biciu kiera jak piszesz to felgi musialaby byc ostro pokrzywione i kazdy normalny wulkanizator powinien Ci o tym powiedziec... Proponuje Ci test (zmiane) z tylnich na przod ewentualnie stalaki na przod i wtedy bedziesz mial sprawe jasna.

 

PZDR :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przyznam, że na razie nie miałem czasu się tym zająć... ale muszę założyć na przód zimówki i wtedy sprawdzić.

Wczoraj testowałem przy jakich szybkościach drga i tak:

80-95 km/h oraz 160-175 km/h od 180 cisza... :D

 

Moje fele trochę za bardzo wystają więc też jest większa odczuwalnośc wszelkich drgań

Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem tak od 60 do 80ciu km\h, zmienilem sworznie wachacza, zmienilem opony, dobrze je wywazylem i pojechalem na zbieznosc i teraz jest :cool2: :cool2: :cool2: ...pozostalo tylko latanie kierownicy przy hamowaniu z wiekszych predkosci, ale tutaj to klaniaja sie niestety tarcze do wymiany :mad2: :mad2:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba sie powtarzac bede ale czesto w 3kach mamy felgi z 5ki;> te drugie maja wiekszy otwor centrujacy. sam do tego problemu dlugo dochodzilem a objawy byly dokladnie takie same. wiec sprawdzcie czy flegi nie siedza za luzno jesli tak to pierscienie zakupic trza, ale to juz bylo :D
"there's more to living than only surviving"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.