Skocz do zawartości

paolo

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118d, E46 320d
  • Lokalizacja
    Piekary Śląskie

Osiągnięcia paolo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. ok, temat dalej nie ogarniety. do tej pory zrobione: sprawdzona kompresja, wymienione świece czujnik temperatury powietrza w kolektorze wymienione 2 sondy z 4 (wszystkie 4 pracuja poprawnie) przekaznik pompy pompa paliwa zalana swiezym paliwem kasowane adaptacje przepływomierz efekt jest taki: jeśli wymuszę odpalanie na gazie to odpali prawie od obrotu i chodzi dosyć równo na benzynie odpala za 3,4 razem i odrazu gaśnie. Za kolejnym odpali ale "trzepie" go i dymi lekko na czarno niespalonym paliwem. Jeśli pochodzi dosłownie kilkanaście sekund silnik chodzi równo jak zegarek. I za każdym razem już tak odpala w ciągu dnia. Problem pojawia sie rano (po nocy - długim postoju i całkowitym wystygnięciu silnika poniżej ok 25 stopni)
  2. szukałem, ale nic konkretnego nie znalazłem dlatego założyłem temat (bardzo rzadko to robie) ktoś podpowie gdzie szukać przekaźnika? W bagażniku mam 2 zielone. Zamieniłem je miejscami, ale bez efektu. Po przekręceniu na zapłon odrazu wraca błąd sterowania przekaźnikiem
  3. Adaptacje juz kasowalem wczesniej i bez zmian A gdzie dokladnie znajde przekaznik ? W schowku przy bezpiecznikach sa 2 zielone. Zamienilem je miejscami ale tez bez zmian
  4. Witam, może znajdzie się ktoś kto podpowie. Dużo szukałem, ale nic konkretnego nie znalazłem. Nie odpala na benzynie po dłuższym postoju. Kręci żwawo i co jakiś czas jakby na 1,2 cylindry wskoczy i później dalej nic. Po bardzo długim kilku minutowym kręceniu odpala i dymi (zalana paliwem). Iskra jest, paliwo dostaje (zalewa), świece zalane, kompresja po 13 na każdym cylindrze CO zrobiłem nowa pompa paliwa (próba w osobnym zbiorniku i czystym paliwem aby wyeliminować benzynę która jest w zbiorniku) nowy przepływomierz (na probe) nowe świece Bez efektu. Wszystkie parametry wydają się być w normie (temperatury, vanosy, sondy itp.) Brak błędów aktywnych, po długim kręceniu wraca błąd 45 sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa Na gazie (awaryjnie) odpala po 2 obrotach (zimny silnik) i pracuje równo i nie generuje błędów
  5. Ktoś orientuję się jakie powinno być napięcie na zaworze sprężarki ? Pojawiło się i raz mam 6 V a raz 13V Niestety ciśnienie w układzie nie rośnie. Zawór w sprężarce podmieniony i dalej to samo (zawór na stole podając prąd na "krótko" odzywa się) Myślę czy by nie zmienić panelu sterowania ? nie mam już pomysłów na to auto ...
  6. Witam, mam taki problem i kończą sie pomysły. BMW E90 2007r 2.0d 163km M47 Układ uszczelniony, gaz nabity. Sprężarka wymieniona (było uszkodzone koło) Czujnik cisnienia wymieniony na nowy Bezpieczniki pod schowkiem wszystkie ok Bezpieczniki przy sterowniku silnika ok, przekaźniki przy sterowniku silnika podmienione Pod komputerem brak błędów (w sterowniku silnika, w sterowniku klimy) Panel sterowania raczej ok (po wcisnięciu jakiegokolwiek przycisku to sterownik widzi reakcje) Ciśnienie gazu 7 bar (tak widzi sterownik i takie jest na manometrze) ale nie rośnie ani troche. ciągle brak zasilania na sprężarce macie jakieś pomysły co sprawdzić? z góry dzięki za pomoc
  7. Witam, kupiłem BMW X3 3.0 d automat byłem pewien, że bedzie to już ZF....po zakupie zasiadłem na forum i okazało sie GM... Ogólnie może lepsze pewne GM niż zajechany ZF ale do czego zmierzam, auto 220 tys. km, ogladałem miske olejowa i śruby nie dotykane a więc olej nie wymieniany. Wkoncu 100% serwisowane w BMW :) skrzynia działa perfekcyjnie na ciepłym czy zimnym nie szarpie, nie przeciąga, po wrzuceniu R czy D rusza niemal natychmiast. i teraz nie wiem wymieniać nie wymieniać? Dla mnie nie ma wiecznego oleju, a tutaj mamy jeszcze do czynienia z minerałem Nic jutro wymieniam olej...mam nadzieje, że skrzynia jeszcze wytrzyma kilkadziesiąt tysięcy km :)
  8. Witam, Szwagrowi wpadła oko taka E61 Mamy ok 400 km w jedna stronę, a więc nie chcemy sobie robić wycieczki. Zdjęcia retuszowane i zrobione tak, że zawiele nie widać. Przód na zdjęciach średnio pasuje, ale to tylko wróżenie ze zdjęć :) Może ktoś widział lub zna ten samochód? Gość przez telefon to typowy handlarz: nic nie puka, nie stuka, bez wkładu finansowego, bezwypadkowa, oryginalny przebieg. Książki chyba nie ma bo na pytanie czy ma to odrazu powiedział, że podeśle nr VIN Najważniejsze to nie jest to Niemiec ale Italianiec - a biały Italianiec zawsze mi śmierdzi ex TAXI :) Cena 33900 do opłat, ale już przez telefon powiedział, że może zrobić super cene 34 tys. z opłatami.
  9. pisze post pod postem, aby temat się odświeżył... PROBLEM ROZWIĄZANY W skrócie było zrobione m.in. 2x odma 3 x turbo wszelkie podciśnienia 4 x nowe wtryskiwacze BOSCH przepływomierz Pierburg i BOSCH wycięte katalizatory zaślepiony i wyłączony EGR Przetwornik ciśnienia (potocznie elektor zawór turbiny) Wgrany oryginalny soft do sterownika (jak się okazało ktoś zrobił fatalny program) Efektu brak, wszyscy rozkładali już ręce... w końcu ściągnęliśmy pokrywę zaworów i jak się okazało "maź" i nagar zatkały wejscie do domy od spodu jest taki kwadrat z otworem i ślimakiem. Było to zalepione mazią. Wszystko wypłukane, wymyte i auto chodzi... Dodam, że ani spod korka wlewu oleju ani z bagnetu nie było przedmuchów. Auto zaczeło pracować poprawnie, ma moc i nie traci (nie "puchnie") Może komuś sie porada przyda na przyszłość
  10. pierwszy raz była od razu założona. Za drugim razem najpierw sprawdzona vacumetrem i była ok. Turbo słychać od 2000 obr/min i jest doładowanie, ale auto nie ma 100% mocy (jednak mocniejsze niż za 1. razem przed regulowaniem turbiny) pomimo wszystkiego zostaje "cykanie" jakby vacu pompca lub wtryski
  11. Witam, mam identyczny problem. Samochód kupiony z uszkodzoną turbina. Turbo zregenerowane, założone + kpl. nowych filtrów, przepływka, odma kpl, - brak mocy dymienie i najgorsze - metaliczne cykanie Wyciągnięte wtryskiwacze, sprawdzone (są ok), turbo drugi raz zregenerowane (przeregulowane) Wszystko poskładane i moc jako tako ma (ale nadal powyżej 3000 obr/min wyższa) po odpięciu EGR dymienie ustąpiło ale "cykanie" pozostało Jeśli któryś z nas pierwszy rozwiąże problem to proszę o info :)
  12. turbo odebrane, wyregulowane na nowo (podobno profilaktycznie :D ) na maszynie według parametrowi producenta (taka teoria firmy) gruchę sprawdziłem vacumetrem i sztanga chodzi prawidłowo. Czas zakładać i testować. Dam znać czy jest jakaś poprawa
  13. nie ma obawy żeby się wkręcił :) dolot, intercooler suchy, a turbo szczelne nie puszcza oleju. Czarny dym ewidentnie z doładowania a nie palonego oleju Wtryski ok turbina spowrotem w regeneracji zaraz po nią jadę bo PODOBNO dobra, ale na wszelki wypadek ją przeregulowali... także dam znać czy jakieś zmiany nastąpiły.
  14. paolo

    potrzebuje pomocy!

    tutaj nr 607 216 164 gość jest z Chorzowa i dorobi Ci wkładkę pod Twój stary klucz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.