Skocz do zawartości

Papikowa po virusie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Woo niezle roznice - odjezdzam Wam ;) hiihih

Ja sie zagapilem i mialem jakies 218km i sporo mocy w zapasie :)

W sumie nie mam gdzie sie rozpedzic i sprawdzic co i jak....

 

Czekaj jak zmierze po wydechu i programie :wink: napewno sie cos poprawi :D

ja mialem 225 km i juz byl maly zakret wiec trzeba bylo zwolnic:) moze by poszla dalej...:D

Opublikowano

Czekaj jak zmierze po wydechu i programie :wink: napewno sie cos poprawi :D

ja mialem 225 km i juz byl maly zakret wiec trzeba bylo zwolnic:) moze by poszla dalej...:D

 

Hmm no ciekaw jestem jak z wydechem bedzie. Chlopaki z Diagtroniku mowili,ze wydech daje niewiele i w sumie tylko to optyczny tuning :)

 

Ciekaw jestem.

Opublikowano
Hmm no ciekaw jestem jak z wydechem bedzie. Chlopaki z Diagtroniku mowili,ze wydech daje niewiele i w sumie tylko to optyczny tuning :)

 

Ciekaw jestem.

 

No to cos zle mowili:> bo robie kompletny wydech od turbiny,downpipe,wycinam katalizatory na dwoch przelotowych tlumikach.Z wydechem jest wieksza mozliwosc podniesienia bezpiecznie mocy,a na ile to sie dopiero wszystko okaze:) wiec narazie nie gdybam i trzeba czekac i ozbaczyc jak to wszystko bedzie....

Opublikowano

A skrzynie macie 5 czy 6 biegowe- do przodu oczywiście :D problem przy Vmax nie stanowi moc a właśnie owa skrzynia biegów.

Jesli dobrze pamiętam przy 210 km\h gdzieś- według licznika- miałem coś ponad 4000 rpm a wiec co z tego jak moc jest skoro przełożenia nie ma :!: :!: :!:

No chyba że ktoś lubi na czerwonym polu jeździć :!: :!: :!: Ciekawe jak długo (w odróżnieniu od benzyny) byście mogli podawac na tym Vmax? :D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
A skrzynie macie 5 czy 6 biegowe- do przodu oczywiście :D problem przy Vmax nie stanowi moc a właśnie owa skrzynia biegów.

Jesli dobrze pamiętam przy 210 km\h gdzieś- według licznika- miałem coś ponad 4000 rpm a wiec co z tego jak moc jest skoro przełożenia nie ma :!: :!: :!:

 

Niestety 5 biegowa...ja przy licznikowych 220 mam ponad 4000 rpm,ale jeszcze nie dochodzi do czerwonego pola :D

 

Ciekawe jak długo (w odróżnieniu od benzyny) byście mogli podawac na tym Vmax? :D

chyba ze zalozysz chlodnice oleju:>

Opublikowano

BTW wydaje mi się, że zrobiłeś w Diagtroniku re-wirusa. Skąd takie przypuszczenia ?

Ano....o ile mocna seria faktycznie moze podchodzić pod 160 KM, co jest czasami spotykane, to moment 370 Nm absolutnie wykluczyłbym jako seryjny. Producent deklaruje 330Nm, i nie spotkałem się aby fabryka dała gratis + 40 Nm.

Nawiasem mówiąc, w większości M47N hamowanych u Mastersa na Maha 4x4 , wychodziły wyniki albo lekko poniżej danych fabrycznych, albo lekko powyżej. Generalnie bardzo ale to bardzo rzadko zdarza się aby seria pokazała wiecej niż 350Nm i 155 KM.

U mnie było np 149 KM i 335Nm i własciwie po normalnym nie wysilonym programie udało się uzyskać 184KM i 406Nm.

Co do Diagtronika, to zawsze uważałem ich za jednych z najlepszych......aczkolwiek mógłbym mieć wątpliwości co do ich hamowni.

 

Tak czy inaczej , gratki :twisted: najważniejsze i tak pozostają wrażenia z własnej "dupo-hamowni", i włąsne odczucia po zmianie programu.

Bezawaryjnej, bezpiecznej jazdy życzę :8)

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
A skrzynie macie 5 czy 6 biegowe- do przodu oczywiście :D problem przy Vmax nie stanowi moc a właśnie owa skrzynia biegów.

Jesli dobrze pamiętam przy 210 km\h gdzieś- według licznika- miałem coś ponad 4000 rpm a wiec co z tego jak moc jest skoro przełożenia nie ma :!: :!: :!:

No chyba że ktoś lubi na czerwonym polu jeździć :!: :!: :!: Ciekawe jak długo (w odróżnieniu od benzyny) byście mogli podawac na tym Vmax? :D

 

Dokładnie tak :!:

 

5-ty bieg jest niestety zbyt krótki aby myśleć o zamknięciu szafy ( chyba że z górki :) )

 

Można byłoby odpowiednio program zestroić, by moc i moment były utrzymywane dłużej, ale niestety to jest diesel....i tutaj obroty powyżej 4000, nie służą silnikowi, turbinie itp :roll:

Dla wszystkich zawirusowanych, polecam założenie wskaźników temperatury EGT.

Nie jednemu na autostradzie noga zmięknie :twisted:

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
BTW wydaje mi się, że zrobiłeś w Diagtroniku re-wirusa. Skąd takie przypuszczenia ?

 

Eee odpada revirus :) Po pierwsze, komputer byl nietkniety i wewnetrznie, oryginalnie zalakowany etc.

Po drugie 2 lata mlodszy compakt mial na tej samej hamowni bardzo zblizony wynik przed virusem. Po trzecie obstawiam mimo wszystko na hamownie, ktora moze nieco zawyzac. Jednak wiem, ze roznice wahaja sie w granicach +/- 2KM w porownaniu do innych hamowni w stolicy. (sprawdzone wlasnie z 2 lata mlodszym compaktem :) )

Opublikowano
BTW wydaje mi się, że zrobiłeś w Diagtroniku re-wirusa. Skąd takie przypuszczenia ?

 

Eee odpada revirus :) Po pierwsze, komputer byl nietkniety i wewnetrznie, oryginalnie zalakowany etc.

Po drugie 2 lata mlodszy compakt mial na tej samej hamowni bardzo zblizony wynik przed virusem. Po trzecie obstawiam mimo wszystko na hamownie, ktora moze nieco zawyzac. Jednak wiem, ze roznice wahaja sie w granicach +/- 2KM w porownaniu do innych hamowni w stolicy. (sprawdzone wlasnie z 2 lata mlodszym compaktem :) )

 

 

Papik, EDC16 robi się bez problemu "po kabelku", stąd wcale niekoniecznie musiał go ktoś wyciągać :wink:

Podjedź koniecznie do Mastersa na Maha`ę , ona naprawdę jest wiarygodna.

 

BTW może zrobimy jakiegoś mini-spota dla zawirusowanych 320d z okolic Wawy ?? :twisted: możnaby było skonfrontować wyniki na kresce :twisted:

 

sorki za mały OT

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
BTW może zrobimy jakiegoś mini-spota dla zawirusowanych 320d z okolic Wawy ?? :twisted: możnaby było skonfrontować wyniki na kresce :twisted:

 

Cholera... sam bym wpadł do Wawy obejrzeć 320d w akcji :D

Oczywiście jeśli termin by mi pasował i wyrazilibyście zgodę :wink:

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
BTW wydaje mi się, że zrobiłeś w Diagtroniku re-wirusa. Skąd takie przypuszczenia ?

 

Papik, EDC16 robi się bez problemu "po kabelku", stąd wcale niekoniecznie musiał go ktoś wyciągać :wink:

Podjedź koniecznie do Mastersa na Maha`ę , ona naprawdę jest wiarygodna.

 

BTW może zrobimy jakiegoś mini-spota dla zawirusowanych 320d z okolic Wawy ?? :twisted: możnaby było skonfrontować wyniki na kresce :twisted:

 

sorki za mały OT

 

Sie GENERALNIE robi ale nasze compacty nie chcialy i basta.

Nie ma co tu dyskutowac bo kolejne INNE E46 poszly po kabelku bez wyciagania kompa.

 

No moznaby - pytanie kiedy etc/itd :)

Opublikowano
wez prosze zmierz 60-100 na 3 biegu 80-120 na 4 biegu

 

OK, wiec 3 pomiary dla kazdego:

60-100 wyszlo mi:

 

4,7s , 4,2s i 4,5s

Srednia: 4,45s

 

80-120 :

6,2s , 6,5 i 6,9

Srednia: 6,53s

 

Niech mi teraz ktos powie czy to zle czy dobrze i jak mieli "inni" :D

 

Wynik OK , taki sam jak u mnie przy tiptroniku :twisted2: nie bałeś się zostawić autka w rękach v-tech ? u nich zawsze moc jest większa od serii :lol: lubią wykresy tuningować - robiłem u nich A4 1.8T i nigdy więcej - strach było auto odpalać ale na szczęście sprzedałem zanim coś padło

Opublikowano

Hihi ja poki co smigam 136tka na 146 KM i 370 Nm, ale jeszcze mam nikla nadzieje na wiecej ciutke :oops: .

 

Na takim setupie 80-120 km/h na IV biegu = 8.1 sek (dokladnie 8.14s i 8.13s w dwoch pomiarach) ;) .

 

Na spocie chipowanych 320d chyba nie mialbym szansy hehe :cry2: .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.