Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Bosy77 - jeśli chcesz zregenerować nastawnik w TDSie to tylko w Nadarzynie, kolejka jest tam dosyć spora ale facet jest naprawdę dobry, poza tym udziela 6 miesięcy gwarancji. Koszt 500zł., jeździłem rok po regeneracji i silnik chodził idealnie, teraz sprzedalem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Bosy77 - jeśli chcesz zregenerować nastawnik w TDSie to tylko w Nadarzynie, kolejka jest tam dosyć spora ale facet jest naprawdę dobry, poza tym udziela 6 miesięcy gwarancji. Koszt 500zł., jeździłem rok po regeneracji i silnik chodził idealnie, teraz sprzedalem.

 

Z tego co wiem, to nastawnika się nie regeneruje.

Ta regeneracja to podobno zwykłe czyszczenie.

Dzięki za namiary, ale ten warsztat jest bardzo znany i wiedziałem o jego istnieniu.

Jak już będę coś z tym robił to wymienie na nowy.

 

Pozdro

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dołączyłem do grona zadowolonych klientów Auto Classic Service w Raszynie. Widać i czuć, że mają serce do roboty i samochodów spod znaku śmigła.

Nareszcie trafiłem na mechaników z powołania i wiem, gdzie będę serwisował tę i kolejne BMW. W stosunku do serwisu na Burakowskiej (którego nie polecam) to niebo a ziemia.

 

Pisząc to zdaję sobie sprawę, że działam na własną szkodę - kolejki się pewnie wydłużą - ale zasługują na dobrą opinię.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Polecam warszat Mag - Pol w Piasecznie. Byłem z samochodem na sprawdzenie przed końcem gwarancji fabrycznej. Oceniono stan techniczny, sprawdzono usterki (przy okazji skasowno inspekcje fitra kabinowego, który wymieniłem samodzielnie). Koszt całości 100 zł brutto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Polecam warszat Mag - Pol w Piasecznie. Byłem z samochodem na sprawdzenie przed końcem gwarancji fabrycznej. Oceniono stan techniczny, sprawdzono usterki (przy okazji skasowno inspekcje fitra kabinowego, który wymieniłem samodzielnie). Koszt całości 100 zł brutto

 

Pierwsze słyszę o inspekcji filtra kabinowego :jawdrop:

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey

 

Zna ktos z Was wulkanizacje w warszawie/okolicach ktory wywaza kola za otwory na sruby a nie za otwor centrujacy felgi ? :)

 

dziekuje z gory

pozdr.

Piotr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sam znalazlem - biernacki : http://company.yellowpages.pl/Polska/mazowieckie/Warszawa/80717/index.html

 

koszt 80 zl/4 kola jakby ktos sie tym interesowal :)

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni właściciele i WŁŚCICIELKI BMW

 

Po przeczytaniu wszystkich postów o warsztatach pragnę zwrócić uwagę na to by przy opisie waszych opinni na temt poszczególnych warsztatów niezależnie czy POZYTYW czy NEGATYW warto podawć dokładny adres, nazwę warsztatu (to jest tylko przykład podawanie namiaru typu "warsztat przy al.Krakowskiej" lub "warsztat mieści się przy ulicy i tu są wymienione trzy nazwy ulic),ale sory przy al.Krakowskiej i nie tylko jest dużo warsztatów i tu jest problem bo albo polecamy złego fachowca albo krzywdzimy dobrego fachowca

Czy to takie trudne zapamiętać adres ,to tylko kilka liter i cyfr

Sam jak mam zamiar udać sie do warstatu z usterką to sprawdzam na forum PAMIĘTAJCIE *ULICA*NUMER*NAZWA WARSZTATU*!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Polecam warszat Mag - Pol w Piasecznie. Byłem z samochodem na sprawdzenie przed końcem gwarancji fabrycznej. Oceniono stan techniczny, sprawdzono usterki (przy okazji skasowno inspekcje fitra kabinowego, który wymieniłem samodzielnie). Koszt całości 100 zł brutto

 

ja niepolecam Mag-Pol , co ci za kity wstawili

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto Classic Service Warszawa - Raszyn

 

Polecam - jestem bardzo zadowolony - wszystko sprawnie i fachowo

 

Jestem już umówiony na kolejną wizytę - miło wiedzieć że oddaje się swoje autko w dobre ręce.

 

Polecam

 

Warszawa - Raszyn

ul. 19 Kwietnia 63 (przedłużenie ul. Szkolnej)

Auto Classic Service - specjalizacja BMW

601236410, 601287516

na naszym forum występuje jako user "anjinsan"

 

 

Pozdrawiam kolegę "MArcin 850i" - miałem przyjemność go poznać i jego furkę "850i" w Auto Classic Service

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto Classic Service Warszawa - Raszyn

 

Polecam - jestem bardzo zadowolony - wszystko sprawnie i fachowo

 

Jestem już umówiony na kolejną wizytę - miło wiedzieć że oddaje się swoje autko w dobre ręce.

 

Polecam

 

Warszawa - Raszyn

ul. 19 Kwietnia 63 (przedłużenie ul. Szkolnej)

Auto Classic Service - specjalizacja BMW

601236410, 601287516

na naszym forum występuje jako user "anjinsan"

 

 

Pozdrawiam kolegę "MArcin 850i" - miałem przyjemność go poznać i jego furkę "850i" w Auto Classic Service

 

witam

szanowni klubowicze zauważyłem ,że na mazowszu polecane są trzy warsztaty tj,

Seweryn ul.Żyzna 5 Zacisze

Auto Classic Raszyn ul. 19 Kwietnia 63

Baur Raszyn ul. Finałowa 7

czy ktoś miał jakieś złe doświadczenie z tymi warsztatami ?

albo są naprawde dobrzy

Proszę nie zachwalajcie Mag Pol-u bo i tak nie uwierze mam złe doświadczenie i nawet złoty post nie zmieni mojego poglądu

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szanowni klubowicze zauważyłem ,że na mazowszu polecane są trzy warsztaty tj,

Seweryn ul.Żyzna 5 Zacisze

Auto Classic Raszyn ul. 19 Kwietnia 63

Baur Raszyn ul. Finałowa 7

Niech Cię diabeł nie pokusi, żeby jechać od Baura. Stanowczo odradzam. Jest dużo negatywnych opinii na ich temat. Mój kolega zostawił tam kiedyś auto, to odebrał je dopiero po 5 miesiącach. Brakowało migacza, to podszedł do samochodu klienta i wykręcił :!: Paranoja. Baur jest miły, ale ten jego mechanik "Madej" to zwykły burak, chłop nieokrzesany oderwany od pługa. Cham czerstwy.

 

Na innym forum ktoś opisał swoją przygodę z tym "warsztatem":

I tu się niestety naciąłem. Zostawiłem w tym "warsztacie" powyżej 12 000 zł, prosiłem o oryginalne części dostałem zamienniki (w cenie oryginalnych :twisted: ) vide lambda (zapłaciłem 600 zł) 3 x wymieniana, 3 x nie działa jak potrzeba a po raz pierwszy widziałem aby sonda oryginalna była lutowana. Za zestaw tłumików policzyli 900 zł ( miał być Bosal) wstawili najtańsze jakie są na allegro po 240-400 zł. ( tu sie wykłuciłem). Reklamacji nie uznają (stwierdzili uszkodzenie skrzyni biegów, "wymienili" NA ZAKUPIONĄ PRZEZ NICH - 2000 km obiaw ponownie DOKŁADNIE TAKI SAM - bicie na lewarku przy 5 biegu - nastąpiła wymiana "łącznika gumowego między skrzynią a wałem".... który te 2000 wcześniej podobno był wymieniany :shock: - efekt ustał. Oddany na wyciek płynu chłodniczego - przejechał po odebraniu z "warsztatu" 20 km z utratą 1,5 litra płynu - diagnoza rozszczelniona chłodnica - diagnoza innego warsztatu przecięcie opaską węża gumowego :D . O nie dokręconych śrubach.... zagubionych częściach, niechlujnej robociźnie (osłona pod tłumikami w ogóle nie została dokręcona i brzęczy) niedotrzymywaniu terminów nie wspomnę. Gwarancji do dnia dzisiejszego nie dostałem, a opis w stylu "wymiana tylnego tłumika" wiele nie mówi. O rachunku też można zapomnieć.

Do dnia dzisiejszego nie odzyskałem swoich części pozostawionych w "warsztacie" (felgi stalowe i kołpaki )

 

Reasumując samochód za każdym razem po wyjechaniu z "warsztatu" był w gorszym stanie niż przyjechał (pierwszy zaczął palić jak szatan, drugi przestał działać szyberdach, trzeci uszkodzone sterowanie klimatyzacją, czwarty brak podświetlenia w kabinie ) - koszt poprawek po "warsztacie" 2000 zł. Zaznaczam, że nigdy nie kłuciłem się o koszta i prosiłem o jak najlepsze części - zawsze słyszałem odpowiedź, że zrobią tak abym bez problemów przejechał całą Europę.

Jak macie za dużo pieniędzy, wiele czasu, i lubicie być robieni w konia - polecam ten warsztat. Jak chcecie mieć sprawny samochód omijajcie ich z daleka i szerokim łukiem

 

Warsztat znajduje się w Warszawie - Raszyn przy ulicy Finałowej 7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

witam

szanowni klubowicze zauważyłem ,że na mazowszu polecane są trzy warsztaty tj,

Seweryn ul.Żyzna 5 Zacisze

Auto Classic Raszyn ul. 19 Kwietnia 63

Baur Raszyn ul. Finałowa 7

czy ktoś miał jakieś złe doświadczenie z tymi warsztatami ?

albo są naprawde dobrzy

Proszę nie zachwalajcie Mag Pol-u bo i tak nie uwierze mam złe doświadczenie i nawet złoty post nie zmieni mojego poglądu

pozdrawiam

 

U Seweryna byłem i mam pozytywne odczucia. :cool2:

Do Auto Classic w Raszynie dopiero sie wybieram i napewno napiszę jak było.

A co do Mag-Polu, to już kiedyś opisałem swoją przygodę...nie chcę tego pamiętać bo mi sie nóż w kieszeni otwiera. :mad2: :mad2: :mad2:

 

Pozdrawiam

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szanowni klubowicze zauważyłem ,że na mazowszu polecane są trzy warsztaty tj,

Seweryn ul.Żyzna 5 Zacisze

Auto Classic Raszyn ul. 19 Kwietnia 63

Baur Raszyn ul. Finałowa 7

Niech Cię diabeł nie pokusi, żeby jechać od Baura. Stanowczo odradzam. Jest dużo negatywnych opinii na ich temat. Mój kolega zostawił tam kiedyś auto, to odebrał je dopiero po 5 miesiącach. Brakowało migacza, to podszedł do samochodu klienta i wykręcił :!: Paranoja. Baur jest miły, ale ten jego mechanik "Madej" to zwykły burak, chłop nieokrzesany oderwany od pługa. Cham czerstwy.

 

Na innym forum ktoś opisał swoją przygodę z tym "warsztatem":

I tu się niestety naciąłem. Zostawiłem w tym "warsztacie" powyżej 12 000 zł, prosiłem o oryginalne części dostałem zamienniki (w cenie oryginalnych :twisted: ) vide lambda (zapłaciłem 600 zł) 3 x wymieniana, 3 x nie działa jak potrzeba a po raz pierwszy widziałem aby sonda oryginalna była lutowana. Za zestaw tłumików policzyli 900 zł ( miał być Bosal) wstawili najtańsze jakie są na allegro po 240-400 zł. ( tu sie wykłuciłem). Reklamacji nie uznają (stwierdzili uszkodzenie skrzyni biegów, "wymienili" NA ZAKUPIONĄ PRZEZ NICH - 2000 km obiaw ponownie DOKŁADNIE TAKI SAM - bicie na lewarku przy 5 biegu - nastąpiła wymiana "łącznika gumowego między skrzynią a wałem".... który te 2000 wcześniej podobno był wymieniany :shock: - efekt ustał. Oddany na wyciek płynu chłodniczego - przejechał po odebraniu z "warsztatu" 20 km z utratą 1,5 litra płynu - diagnoza rozszczelniona chłodnica - diagnoza innego warsztatu przecięcie opaską węża gumowego :D . O nie dokręconych śrubach.... zagubionych częściach, niechlujnej robociźnie (osłona pod tłumikami w ogóle nie została dokręcona i brzęczy) niedotrzymywaniu terminów nie wspomnę. Gwarancji do dnia dzisiejszego nie dostałem, a opis w stylu "wymiana tylnego tłumika" wiele nie mówi. O rachunku też można zapomnieć.

Do dnia dzisiejszego nie odzyskałem swoich części pozostawionych w "warsztacie" (felgi stalowe i kołpaki )

 

Reasumując samochód za każdym razem po wyjechaniu z "warsztatu" był w gorszym stanie niż przyjechał (pierwszy zaczął palić jak szatan, drugi przestał działać szyberdach, trzeci uszkodzone sterowanie klimatyzacją, czwarty brak podświetlenia w kabinie ) - koszt poprawek po "warsztacie" 2000 zł. Zaznaczam, że nigdy nie kłuciłem się o koszta i prosiłem o jak najlepsze części - zawsze słyszałem odpowiedź, że zrobią tak abym bez problemów przejechał całą Europę.

Jak macie za dużo pieniędzy, wiele czasu, i lubicie być robieni w konia - polecam ten warsztat. Jak chcecie mieć sprawny samochód omijajcie ich z daleka i szerokim łukiem

 

Warsztat znajduje się w Warszawie - Raszyn przy ulicy Finałowej 7

 

A gdzie ty naprawiasz swoje autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szanowni klubowicze zauważyłem ,że na mazowszu polecane są trzy warsztaty tj,

Seweryn ul.Żyzna 5 Zacisze

Auto Classic Raszyn ul. 19 Kwietnia 63

Baur Raszyn ul. Finałowa 7

Niech Cię diabeł nie pokusi, żeby jechać od Baura. Stanowczo odradzam. Jest dużo negatywnych opinii na ich temat. Mój kolega zostawił tam kiedyś auto, to odebrał je dopiero po 5 miesiącach. Brakowało migacza, to podszedł do samochodu klienta i wykręcił :!: Paranoja. Baur jest miły, ale ten jego mechanik "Madej" to zwykły burak, chłop nieokrzesany oderwany od pługa. Cham czerstwy.

 

Na innym forum ktoś opisał swoją przygodę z tym "warsztatem":

I tu się niestety naciąłem. Zostawiłem w tym "warsztacie" powyżej 12 000 zł, prosiłem o oryginalne części dostałem zamienniki (w cenie oryginalnych :twisted: ) vide lambda (zapłaciłem 600 zł) 3 x wymieniana, 3 x nie działa jak potrzeba a po raz pierwszy widziałem aby sonda oryginalna była lutowana. Za zestaw tłumików policzyli 900 zł ( miał być Bosal) wstawili najtańsze jakie są na allegro po 240-400 zł. ( tu sie wykłuciłem). Reklamacji nie uznają (stwierdzili uszkodzenie skrzyni biegów, "wymienili" NA ZAKUPIONĄ PRZEZ NICH - 2000 km obiaw ponownie DOKŁADNIE TAKI SAM - bicie na lewarku przy 5 biegu - nastąpiła wymiana "łącznika gumowego między skrzynią a wałem".... który te 2000 wcześniej podobno był wymieniany :shock: - efekt ustał. Oddany na wyciek płynu chłodniczego - przejechał po odebraniu z "warsztatu" 20 km z utratą 1,5 litra płynu - diagnoza rozszczelniona chłodnica - diagnoza innego warsztatu przecięcie opaską węża gumowego :D . O nie dokręconych śrubach.... zagubionych częściach, niechlujnej robociźnie (osłona pod tłumikami w ogóle nie została dokręcona i brzęczy) niedotrzymywaniu terminów nie wspomnę. Gwarancji do dnia dzisiejszego nie dostałem, a opis w stylu "wymiana tylnego tłumika" wiele nie mówi. O rachunku też można zapomnieć.

Do dnia dzisiejszego nie odzyskałem swoich części pozostawionych w "warsztacie" (felgi stalowe i kołpaki )

 

Reasumując samochód za każdym razem po wyjechaniu z "warsztatu" był w gorszym stanie niż przyjechał (pierwszy zaczął palić jak szatan, drugi przestał działać szyberdach, trzeci uszkodzone sterowanie klimatyzacją, czwarty brak podświetlenia w kabinie ) - koszt poprawek po "warsztacie" 2000 zł. Zaznaczam, że nigdy nie kłuciłem się o koszta i prosiłem o jak najlepsze części - zawsze słyszałem odpowiedź, że zrobią tak abym bez problemów przejechał całą Europę.

Jak macie za dużo pieniędzy, wiele czasu, i lubicie być robieni w konia - polecam ten warsztat. Jak chcecie mieć sprawny samochód omijajcie ich z daleka i szerokim łukiem

 

Warsztat znajduje się w Warszawie - Raszyn przy ulicy Finałowej 7

 

A gdzie ty naprawiasz swoje autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szanowni klubowicze zauważyłem ,że na mazowszu polecane są trzy warsztaty tj,

Seweryn ul.Żyzna 5 Zacisze

Auto Classic Raszyn ul. 19 Kwietnia 63

Baur Raszyn ul. Finałowa 7

Niech Cię diabeł nie pokusi, żeby jechać od Baura. Stanowczo odradzam. Jest dużo negatywnych opinii na ich temat. Mój kolega zostawił tam kiedyś auto, to odebrał je dopiero po 5 miesiącach. Brakowało migacza, to podszedł do samochodu klienta i wykręcił :!: Paranoja. Baur jest miły, ale ten jego mechanik "Madej" to zwykły burak, chłop nieokrzesany oderwany od pługa. Cham czerstwy.

 

Na innym forum ktoś opisał swoją przygodę z tym "warsztatem":

I tu się niestety naciąłem. Zostawiłem w tym "warsztacie" powyżej 12 000 zł, prosiłem o oryginalne części dostałem zamienniki (w cenie oryginalnych :twisted: ) vide lambda (zapłaciłem 600 zł) 3 x wymieniana, 3 x nie działa jak potrzeba a po raz pierwszy widziałem aby sonda oryginalna była lutowana. Za zestaw tłumików policzyli 900 zł ( miał być Bosal) wstawili najtańsze jakie są na allegro po 240-400 zł. ( tu sie wykłuciłem). Reklamacji nie uznają (stwierdzili uszkodzenie skrzyni biegów, "wymienili" NA ZAKUPIONĄ PRZEZ NICH - 2000 km obiaw ponownie DOKŁADNIE TAKI SAM - bicie na lewarku przy 5 biegu - nastąpiła wymiana "łącznika gumowego między skrzynią a wałem".... który te 2000 wcześniej podobno był wymieniany :shock: - efekt ustał. Oddany na wyciek płynu chłodniczego - przejechał po odebraniu z "warsztatu" 20 km z utratą 1,5 litra płynu - diagnoza rozszczelniona chłodnica - diagnoza innego warsztatu przecięcie opaską węża gumowego :D . O nie dokręconych śrubach.... zagubionych częściach, niechlujnej robociźnie (osłona pod tłumikami w ogóle nie została dokręcona i brzęczy) niedotrzymywaniu terminów nie wspomnę. Gwarancji do dnia dzisiejszego nie dostałem, a opis w stylu "wymiana tylnego tłumika" wiele nie mówi. O rachunku też można zapomnieć.

Do dnia dzisiejszego nie odzyskałem swoich części pozostawionych w "warsztacie" (felgi stalowe i kołpaki )

 

Reasumując samochód za każdym razem po wyjechaniu z "warsztatu" był w gorszym stanie niż przyjechał (pierwszy zaczął palić jak szatan, drugi przestał działać szyberdach, trzeci uszkodzone sterowanie klimatyzacją, czwarty brak podświetlenia w kabinie ) - koszt poprawek po "warsztacie" 2000 zł. Zaznaczam, że nigdy nie kłuciłem się o koszta i prosiłem o jak najlepsze części - zawsze słyszałem odpowiedź, że zrobią tak abym bez problemów przejechał całą Europę.

Jak macie za dużo pieniędzy, wiele czasu, i lubicie być robieni w konia - polecam ten warsztat. Jak chcecie mieć sprawny samochód omijajcie ich z daleka i szerokim łukiem

 

Warsztat znajduje się w Warszawie - Raszyn przy ulicy Finałowej 7

a gdzie naprawiasz swoje autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szanowni klubowicze zauważyłem ,że na mazowszu polecane są trzy warsztaty tj,

Seweryn ul.Żyzna 5 Zacisze

Auto Classic Raszyn ul. 19 Kwietnia 63

Baur Raszyn ul. Finałowa 7

czy ktoś miał jakieś złe doświadczenie z tymi warsztatami ?

albo są naprawde dobrzy

Proszę nie zachwalajcie Mag Pol-u bo i tak nie uwierze mam złe doświadczenie i nawet złoty post nie zmieni mojego poglądu

pozdrawiam

 

U Seweryna byłem i mam pozytywne odczucia. :cool2:

Do Auto Classic w Raszynie dopiero sie wybieram i napewno napiszę jak było.

A co do Mag-Polu, to już kiedyś opisałem swoją przygodę...nie chcę tego pamiętać bo mi sie nóż w kieszeni otwiera. :mad2: :mad2: :mad2:

 

Pozdrawiam

 

z konkretnym problemem czy ogólnie przegląd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Poszukuję bardzo dobrego lakiernika na terenie Warszawy, który najlepiej lakieruje w komorze lakierniczej i naprawdę robi to dobrze.

Zależy mi na polakierowaniu dwóch błotników zbliżoną jakością do Bmw.

 

 

Pozdrawiam

WEJDŹ I ZOBACZ - FORUM TYLKO O BMW E28


WWW.BMWE28.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Witam.

 

Wczoraj byłem w Auto Classic Service i jestem bardzo zadowolony z wizyty. Nie będę się rozpisywał, ale widać że to uczciwy człowiek.

Mógł mnie skasować o wiele więcej ale nie zrobił tego.

POLECAM :cool2:

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez bosy
003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj oddałem i dzisiaj odebrałem po naprawie moje auto

ustawienie Vanosa-wydawałoby się rzecz banalna a jednak trzy warsztaty w Warszawie nie potrafiły tego zrobić

dopiero p.Adam i jego Auto Clasic Serwice uporał się z tą usterką

jestem mile zaskoczony kulturą fachowością i podejściem do klijenta P.Adama a nie jestem już młodzieniaszkiem i widziałem wiele warsztatów i mechaników -brawo P.Adamie i szacunek odemnie

Koledzy!

szczerze polecam ten warsztat

Auto Clasic Serwice

warszawa-Raszyn

ul. 19kwietnia 63

tel.601-236-410

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.