Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od jakiegoś czasu wystepuje u mnie w e32 problem z obrotami. Na zimnym silniku, np rano ciężko odpala i ma bardzo niskie obroty - ok 500 na minutę. Buja budą, trzęsie i ma tragiczny dźwięk. Przy hamowaniu na skrzyżowaniu gdy temperatura nie wzrośnie ponad niebieskie pole zdarza się, że motor gaśnie. Podobnie jest próbie ruszania, trzeba uważać na pedał bo przygasa. Na ciepłym silniku jest wszystko dobrze. Obroty ciutkę za niskie ale to już tak nie przeszkadza. Mam sekwencję.

 

Czy ktoś może ma jakieś ciekawe pomysły ?

 

Pozdrawiam,

Marcin

Opublikowano
Witam.

 

Od jakiegoś czasu wystepuje u mnie w e32 problem z obrotami. Na zimnym silniku, np rano ciężko odpala i ma bardzo niskie obroty - ok 500 na minutę. Buja budą, trzęsie i ma tragiczny dźwięk. Przy hamowaniu na skrzyżowaniu gdy temperatura nie wzrośnie ponad niebieskie pole zdarza się, że motor gaśnie. Podobnie jest próbie ruszania, trzeba uważać na pedał bo przygasa. Na ciepłym silniku jest wszystko dobrze. Obroty ciutkę za niskie ale to już tak nie przeszkadza. Mam sekwencję.

 

Czy ktoś może ma jakieś ciekawe pomysły ?

 

Pozdrawiam,

Marcin

 

Jaką masz sekwencje? Czy musisz długo kręcić rozrusznikiem by odpalić auto?

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Gorszy scenariusz to: zbyt niskie ciśnienie paliwa warto sprawdzić, spróbuj odłączyć ten czujnik gdy jest zimny, o ile pamiętam jeśli to jego wina powinien chodzić lepiej jeśli nie zmierz ciśnienie paliwa powinno wynosić 3.0+/- 0.05 (bar)
Opublikowano
Gorszy scenariusz to: zbyt niskie ciśnienie paliwa warto sprawdzić, spróbuj odłączyć ten czujnik gdy jest zimny, o ile pamiętam jeśli to jego wina powinien chodzić lepiej jeśli nie zmierz ciśnienie paliwa powinno wynosić 3.0+/- 0.05 (bar)

jak wina ciśnienia skoro kolega jeździ na lpg.... :duh:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Odma!!!!Nie zapominjacie o niej-u mnie byl ten sam probelm w E32, identyko objawy i tez tylko na zimnym motorze, dignoza-popekana odma i lewe powietrze.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
całkiem możliwe , a te wężyki po tylu latach lubią pękać ! ostatnio wymieniam praktycznie każdy po kolei bo pękają , ale czy to ma wpływ na pracę silnika to nie wiem.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

jak wina ciśnienia skoro kolega jeździ na lpg....

Pisze że ma sekwencję.... To musi być ciekawa kombinacja skoro odpala na LPG.... Skoro faktycznie tak jest to nie zostało mi nic innego jak pogratulować właścicielowi takiej eksploatacji :mad2: Dalszy mój wywód na temat skutków uruchamiania zimnego silnika na LPG niema sensu :hand:

Opublikowano
A kto Państwu powiedział, że odpalam na LPG ? Nigdy nie odpalałem na zimnym silniku z LPG, nawet nie próbowałem... wiec nie wiem o co dyskusja taka poboczna. Napisałem, że mam sekwencje bo moze to ma jakis wplyw - nic więcej :-)
Opublikowano
Nikt nie powiedział Marcinie ze odpalasz zimny silnik na LPG,moja wypowiedz była skierowana wyłącznie do TC. A poprzednią tylko zasugerowałem przyczynę takiego stanu rzeczy w twoim aucie, sam miałem BMW z sekwencyjną LPG i takie objawy... było to M60. Nieszczelności o których piszą tutaj koledzy powodowały by prędzej "falowanie" obrotów.
Opublikowano
Nieszczelności o których piszą tutaj koledzy powodowały by prędzej "falowanie" obrotów.

 

Przy dziurawej, nieszczelnej odmie na benzie bedzie sie dusil, gasl, bujal cala buda itp, az do momentu osiagniecia wlasciwej temperatury pracy, wtedy sie uspokoi troche, ale nie bedzie trzymal wlasciwych obrotow na jalowym, beda w okolicach 500. Natomiast w momencie gdy czujnik temperatury od gazowni pozwoli przelaczyc na gaz, objawy praktycznie ustawaly u mnie, wiec propopnuje zaczac od tego. Auto bylo chyba w 4 czy 5 roznyuch warsztatach i nikt nie wpadl, zeby spr. odme, wiec ktoregos dnia sam zajrzalem i problem okazal sie b.prosty, wlasnie odma.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
Sprawdz tez gumowy przewód od przepływki do przepustnicy. Miałem podobny objaw, rurka wygladała ok, meczylem sie ze 2 miechy zanim przypadkiem zauwazylem ze od spodu praktycznie nie istnieje. Doraźne uszczelnienie taśmą izolacyjną (zanim znalazłem rurkę w sklepie), czyszczenie silniczka krokowego pomogło. Dziwiłem się że po pół roku pracy filtr powietrza jest czyściutki :) nic dziwnego skoro jeździłem bez filtra i przepływki :)
CB: 161BD221

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.