Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam od 2 miesiecy 318 z 88r i od samego początku mam problem z temperaturą , wymieniłem uszczelke pod głowica ,pompe wodną , termostat , korek od hcłodnicy , nawet ostatnio porzyczyłem wisko od znajomka , wlalem K-2 na przeczyszczenie chłodnicy (5 razy płukałem ) no i dalej się grzeje i wywala płyn z chłodnicy wężem zwrotnym (góra chłodnicy) . :( Ręce opadają , koniec kasy bawarka stoi a przecież mamy sie tym cieszyć . POMOCY :!:
Opublikowano
mam od 2 miesiecy 318 z 88r i od samego początku mam problem z temperaturą , wymieniłem uszczelke pod głowica ,pompe wodną , termostat , korek od hcłodnicy , nawet ostatnio porzyczyłem wisko od znajomka , wlalem K-2 na przeczyszczenie chłodnicy (5 razy płukałem ) no i dalej się grzeje i wywala płyn z chłodnicy wężem zwrotnym (góra chłodnicy) . :( Ręce opadają , koniec kasy bawarka stoi a przecież mamy sie tym cieszyć . POMOCY :!:

Wymień korek chłodnicy i odpowietrznik, następnie dobrze odpowietrz układ (procedura była często opisywana na forum) I przede wszystkim używaj funkcji "search" na forum bo problem był już opisywany!

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
Tak jak już pisałem kupiłem nowy korek , odpowietrzalem kilka dziesiąt razy bez skutku . Problem powstaje dopiero podczas jazdy , podnosi się temperatura i zaczyna wywalać płyn . Na postoju może stać cały dzien i nic ,wskaznik temperatury stoi przed kreską i ani drgnie .Szkoda jest mi wywalać kase na coś co może się okazać dobre . :) .Nie udało mi sie znaleść podobnego problemu .Będe wdzięczny za pomoc co dalej z tym zrobić :!:
Opublikowano
na moj gust to masz peknieta glowice albo blok....bo jezeli wszystko zmieniles to w sumie innej mozliwosci nie ma ....

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Sprawdź czy aby nie kopci na biało podczs jazdy :roll:

Jak masz pękniętą głowice czy wywaloną uszczelkę to najprostrzy sposób na sprawdzenie :wink:

przy tych temperaturach raczej każd autko "kpoci na biało" (para) przynajmniej tak mi sie wydaje

Pomogę kupić auto w Niemczech

+48508498199

+4916098654256

Opublikowano
Sprawdź czy aby nie kopci na biało podczs jazdy :roll:

Jak masz pękniętą głowice czy wywaloną uszczelkę to najprostrzy sposób na sprawdzenie :wink:

zapomniałem dodać że ubywa przy tym płynu z chłodnicy :doh:
Opublikowano
dzięki za porady , głowica jak i blok podczas wymiany uszczelki były sprawdzone -cały silnik był sprawdzany , jest OK . Zanim temperatura zrobiła się minusowa to nie kopcił na biało . Pozostała mi jeszcze chłodnica do sprawdzenia lub do wymiany (prawdopodobnie razem z mozgiem) :evil: Jeszcze tylko jedno pytanie -jest mozliwosc sprawdzenia chlodnicy czy jest sprawna w 100 % . Z gory dzieki jesli ktos pomoze
Opublikowano

no pewnie ze jest. wyjmij nalej wody do srodka i zobacz czy z drugiej strony wylatuje cała rura :D nie zartuje wcale. milem kidys taka sytuacje w mercedesie ze jednym przewodem wode wlalem a drugim tylko kapalo.

powaga. sorry DAN, ale sprawdzaj zawsze mniej inwazyjnie od wymiany uszczelki. na korek wlewu płynu zaklada sie takie zbiorniczki z ciecza ktora reaguje na co2. ja tylko uczelka ma nawet lekki przedmch ciecz zmienia kolor. taka diagnoza kosztuje u mnie 40 zeta troche taniej niz wymienic uszczeke. jak sadzisz ze masz popsuty korek robisz bardzo prosty eksperyment jezdzisz po prosu bez korka wlewu płynu. jak jest dobrze nie grzeje sie kupujesz nowy jak nie olewasz to. termostat tez zanim wymienie wyjmuje go i jezdze bez. jak gitara zakladam nowy. no chyba ze wyjatkowo trudny dostep do niego to ryzykuje 23 zł.\:)

no dodsyc tych wymadrzan powiedz mi lepiej czy ogrzewanie dobrze grzeje?? i czy od razu jak temp zlapie to juz wali ciepłym. to wazne.

pozdro.

e39 3.0D
Opublikowano
Moze zna ktos dobrego mechanika w Warszawie lub w strone Płonska ktury sprawdzil by bawarke :) Dzieki
Opublikowano
Witam wszystkich miłośnikow BMW . Szukam sposobu na sprawdzenie chlodnicy wlasnymi sposobami :lol: bez kosztownych i bezsesownych odwiedzin mechanika ktorzy twierdza ze czeba wymieniac ,wymieniac i jeszcze raz wymieniac :o znam goscia ktury mial podobny przypadek :( tylko ze w omedze :( wymienil chlodnice i jest okej :) tylko ze przedtem zrobil bezsesowny remont silnika . Z gory dziekuje za pomoc
Opublikowano
a jednak to prawda , masz zbyt duzo wolnej kasy - kup BMW (bedziesz mial wydatki) mam klopot z chlodnica i nikt nie jest w stanie mi pomuc . Pisssalem do kolesia i siara , zrobilem kapitalny remont silnika (oprucz wymiany chlodnicy) a ludziska muwia mi zebym zrobil cos co juz robilem :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: co jest grane (fuck) muzgu nie da sie wymienic "jestem na rozluzniaczu , to jest najlepszy sposob na wywalenie z siebie co cie gnebi) - a moze nie :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :?: co jest grane dzieki za pomoc pozdro
Opublikowano
dan wyaliles kase bo slabo kumasz temat.i tyle. pociesze cie ze mialem kidys w mercedesie podobny problem. i dlugo na d tym pracowałem. nie doszedlem w sumie co bylo. ale usterke usunałem.
e39 3.0D
Opublikowano

a sprawdziles juz ta chlodnice ???

 

Mozesz ja odkamienic (najprostszy sposob to wyjac chlodnice i zalac ja roztworem wrzatku z octem, potem przeplukac dobrze woda i juz....zobaczysz jaki gnoj poleci)...z jednej strony wloz waz i pusc mocno wode - jak bedzie ostro sikala z drugiej to znaczy ze jest ok ( nie wal w nia jakims Karcherem bo sie rozleci :) )

 

Swoja droga jak ostro grzeje ci sie podczas jazdy to moze termostat nie domaga - nie puszcza do konca na caly obieg (nie otwiera sie do konca) no i auto sie gotuje .... takie rozwiazanie jak zle naciagniety pasek klinowy chyba mozna odrzucic co ????

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
pompa jest nowa jak i termostat , zecz jest w tym ze wywala plyn wezem zwrotnym , wyglada to tak jak gdyby przez chlodnice nie nadazal przeplywac plyn ktury podaje pompa na wysokich obrotach , na postoju tego problemu nie ma , nawet temp jest ok , jutro mam troche luzu to wyprubuje sposub z octem , dzieki za pomoc , napisze w sobote jaki byl efekt , POZDRO :)
Opublikowano
Podziekowania dla wszystkich ktorzy dolaczyli sie do tematu i chcieli pomuc :) Wielkie dzieki dla # sama1 # ktory trafil bezblednie . Bawarke zalalem woda do tego dodalem butelke octu , auto chodzilo przez 0,5h . Razem z woda wylecialo mnostwo syfu , przy okazji okazalo sie ze chlodnica byla kiedys dziurawa i koles po prostu jo uszczelnil nie myslac o konsekwecjach . Latajac dziure zalatal kanaliki kture przepuszczaly bardzo mala ilosc plynu , na postoju to wystarcza lecz podczas jazdy auto zaczyna wywalac plyn wezem zwrotnym . :( Rada dla wszystkich ktorzy bedom miec podobny problem :silenced: sprawdz chlodnice a dopiero puzniej rozbieraj silnik :duh: Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.