Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zamierzam zakupić model 740i V8 lub 740iL V8. Prosił bym Was o sugestie oraz uwagi na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu.

Nie jest to moje pierwsze BMW, obecnie jeżdżę E36 ale seria 7 podobała mi się od zawsze. Trochę przeraża mnie spalanie w tym samochodzie. Czy warto zakładać gaz? Czego się spodziewać po tym aucie – czy będzie ono tak jak przypuszczam mieć duże przyspieszenie i palić gumę? Czy lepiej wybrać model 750i V12?

 

Z góry dzięki za uwagi.

Pozdro

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

?Czego się spodziewać po tym aucie – czy będzie ono tak jak przypuszczam mieć duże przyspieszenie i palić gumę? Czy lepiej wybrać model 750i V12?

 

 

Przeraziłeś Mnie tym mam nadzieje że napisałes tak tylko w sensie czy będzie miało wystarczającą moc żebyś się nie zawiódł dynamiką auta :?: :?:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

Usmiałam sie koncertowo :lol:

Po pierwsze "PRIMO":siódemeczki nie sa od palenia gumy...

Po drugie "PRIMO":gaz to profanacja...dla tej serii

Poza tym poszukaj na forum odpowiedzi na swoje pytanie,gdzie pełno jest postów "czy warto czy nie warto lub ile pali..."

W koncu ilu uzytkowników tej serii-tyle opinii.

Sadzac jednak po tym czym teraz jezdzisz,przesiadka na serie 7 okreslę słowami:

DYSTANS I SZACUNEK DLA MOCY 750(5 litrów,V12)

Pozdr

Sylwia374

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

No jasne że o to mi chodzi Gierap.

 

Aleś mi dużo powiedziała Sylwia :wink: . Chodzi mi o to czy nie zawiodę się na tym aucie bo nie jechałem tym jeszcze a oczekuję że mocy będzie bardzo dużo.

 

No i proszę o jakies konstruktywne opinie odnosnie pozostałych pytań.

Opublikowano
ale do palenia gumy to się nie nadaje , po pierwsze 4.0 i 5.0 wychodziły w automacie , było kilka sztuk z manualem ale bardzo rzadko , te samochody służą do szybkiego przemieszczania się w trasie...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
jeszcze jakbyś okreslij czy chodzi o E32 czy E38 to byłoby super :roll: ... a tak poza tym jezeli mówimy o paleniu gum w kontekście 7ki to ja się odłączam od dyskusji ... szkoda nerwów
marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
Ja tez zastanawiam się nad zakupem modelu siedem E38. Jak na razie jestem na etapie poszukiwań ładnego modelu, a z tym jest naprawdę trudno w naszym kraju.Tak naprawdę to nie mam sprecyzowanego modelu silnika. Tak naprawde to chciałbym 4,4 bo o tym silniku słyszałem najwięcej dobrych opinii.Ale nie pogardziłbym też 4.0d. Bo to wspaniała jednostka pod względem mocy.
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano

Niefortunnie użyłem określenia "palenie gum" nie do końca o to mi chodziło :/. Chodziło mi właśnie o tego przysłowiowego "kopa", to że auto startuje jak rakieta. Samo palenie gum nie bardzo mnie interesuje.

I chodzi mi o E-32.

Opublikowano

Wiesz ale 750i chyba będzie palić jeszcze więcej a ja samochód używam do jazdy dziennej a nie do weekendowych szaleństw na jakimś rondzie. Kwestie spalania i radochy z jazdy się ze sobą gryzą bo wiadomo że jak by mi to latało to biorę 750i i jazda a z tego co poczytałem to 740i V8 i 750 V12 maje te same osiągi więc po co brać większy silnik.

 

Przypominam że chodzi mi o E-32 :D.

Opublikowano
ale moment obrotowy jest inny i to duża różnica jakbyś pojeździł trochę jedną i drugą odczułbyś różnicę !! a jeśli chodzi o spalanie to nie różni się aż tak na korzyść 4.0 , ale jakby nie patrzał to nowocześniejsz jednostka!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Czy się zawiedziesz na tym aucie czy nie to raczej problem kupna dobrej siódemki pod wzgledem technicznym.Zapuszczona-odmówi posłuszeństwa i sporo bedzie cie kosztowało zachodu(umysłowego jak i finansowego)zeby doprowadzic auto do stanu który bedzie cie zadowalał.Siódemki maja rózne małe lub większe "bóle" i czasem duzy problem,jak np:falowanie silnikiem przy małych obrotach,ma mało skomplikowana przyczynę,ale wymaga to "pogmerania" przy niej,popytania itp...

Generalizujac umówmy sie,ze czym wiekszy silnik tym wiecej mocy,a co za tym idzie komfort jazdy psychicznej.

Co do gazu:ja osobiscie jestem na nie :nienie: i z tego co mozesz przeczytac na forum,wiekszosc bedzie na NIE.Rozpisywac sie nie ma sensu bo jest na forum sporo na ten temat i spokojnie znajdziesz odpowiedz.Ja trzymam sie zdania iz wersja 7 nie jest i nie była przystosowana aby zakładac jej gaz,nawet jesli zwolennicy(nieliczni mam nadzieje)gazowania będa twierdzic iz dzisiejsze instalacje sa bardzo dobre.Ja w kazdym razie mówie,ze to profanacja.

Trzymanie sie podstawowych wymian pewnych rzeczy co okreslona ilosc kilometrów to podstawa.Wymiana swiec,filtrów powietrza i paliwa,sprawdzanie czy auto nie zasysa lewego powietrza,dobre sądy,sprawne przepustnice to tylko niektóre z rzeczy o które trzeba bardzo dbac aby silnik sprawował sie dobrze....Do tego dochodzi elektryka która tez lubi płatac figle.

Zanim wiec kupisz,dobrze szukaj.W Polsce ciezko trafic dobra siódemkę,wiec raczej polecam Niemcy lub dopiero co sprowadzoną.

Chyba ,ze którys z forumowiczów sprzedaje swoją,to wtedy masz wieksza pewnosc,ze samochód bedzie zadbany technicznie i blacharsko :wink:

Pozdr

Sylwia 374

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano (edytowane)

Niestety moją piękna 750iA znalazła szczęśliwego nabywce wczoraj, miałem ją równo tydzień, Stare baby pod Biedronką gadały ,że ten co to auto odemnie kupił ponoć zeszłej nocy w niej spał, a chłop też jeździł E38 tyle, że TDSem. tak więc widzicie jaką wode z mózgu robi E38 750iA z 2000r. Auto naprawde jest piekne ale żeby w aucie sypiać, ja tam wole łózio.

http://www.marek760i.republika.pl/ma1.jpg

http://www.marek760i.republika.pl/ma3.jpg

 

http://www.marek760i.republika.pl/ma2.jpg

http://www.marek760i.republika.pl/ma5.jpg

Edytowane przez marek760i
BMW sie nie psuje
Opublikowano
napewno v8 pali mniej ,jest to nowocześniejsza jednostka napędowa od v12,ale wiesz ....ja bym brał v12 :cool2: ,tylko właśnie musisz trafić na porządne zadbane autko ,to napewno cię nie zawiedzie.bo inaczej koszta będą duuuuuże :cry:
Opublikowano
Piękna vdwunastka , śliczna. Ile taka w niemczech kosztuje z 2000roku?Może by kupił cuś takiego.
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano
Moglibyście uzasadnić skąd tak stanowczy sprzeciw dla gazu i czy ktoś z was jeździł na gazie?
Opublikowano

Jezeli E32, to polecam 740i z konca produkcji, w jak najlepszym stanie.

Co do gazu: sekwencyjna instalacja Prins, jezeli zostanie prawidlowo zamontowana i wystrojona, nie powinna generowac w silnikach M60 zadnych klopotow.

Spore problemy sa z prawidlowym zagazowaniem E32 750i, sekwencyjne instalacje gazowe srednio z M70 wspolpracuja, a instalacje II generacji to z kolei morderstwo dla tak zaawansowanego silnika.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
A powiedzcie mi jakie są seryjne opony do E-32 740i (zimówki i letnie)? I czy 15-tki z E-36 318i bedą mi pasować?
Opublikowano

Witam

Nie jeżdżę 7er ale nie szalej może z tym V12 bo jak jeździsz 1.8 to czasem możesz zostawić auto w parę dni na drzewie pamiętaj że nawet 730 E-38 jest od ciebie duuuzo szybsza a moment jaki generuje V12 czy V8 przy kickdown na śliskiej nawierzchni może cię źle zaskoczyć

Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Dzięki za ostrzeżenie ale jestem rozsądnym kierowcą i doskonale wiem przed czym mnie przestrzegasz. V12 raczej mnie nie interesuje przede wszystkim ze wgledu na spalanie.
Opublikowano
:pray: uuuuuuuuuu pamiętam to jak dziś ,jak 1,5 roku temu przesiadłem się z dużego fiata ,na v12 tak tak z dużego fiata,normalnie szok.Przez tydzień czasu uczyłem się operować pedałem gazu :mrgreen:
Opublikowano
No i co z tymi oponami? Jakie zimówka tam wchodzą według instrukcji?

 

Na pewno nie takie jak w E36. Sam miałem na przodzie jak kupiłem auto koła z E36 i troche za małe były. To z 4% różnicy... jeździć się da. Oryginalne zimówki do 730 to chyba 195/70/15... a 750 mniej więcej 225/60/15. To tak z pamięci... poszukaj sobie w danych technicznych na stronie klubu.

 

A ile chcesz przeznaczyć na zakup?

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.