Skocz do zawartości

Drgania kierownicy przy 120km:(


PiotrBMW3

Rekomendowane odpowiedzi

A ja bym stawial na drazek stabilizatora albo łaczniki drazka cos mi sie tak wydaje.opony calkowiecie odpoadaja bo mam nowki :mrgreen: co wy na to :?:

Hmmm jest to prawdopodone...jakby bylo cos z kolami, albo felga to czul bys to tylko gdzies tak od 60-80 km\h powyzej to cos z zawiecha...oczywiscie nie zawsze, ale tak jest to rozpoznawane...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jedz na stacje kontroli pojazdów,niech ci sprawdza zawieszenie przednie na tzw szarpakach.U mnie też się tak działo i miałem do wymiany główki na wachaczach przednich,z regóły siadają te od środka,tzw długie.Jak zdemontujesz wachacz to zobaczysz,które mają luz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Wiec mam drgania kierownicy powyzej 120km ale tylko jak wchodze w zakret na wprost nie moge jechac ile fabryka dala i nic.Ponizej 120km nic nie drgnie jedzie sie elegancko.Co to moze byc?

Pozdrawiam :wink:

 

Mogą być:

- OPONY

- DRĄŻKI REAKCYJNE

- SWORZNIE

- ŁACZNIKI STABILIZATORA

- GUMY STABILIZATORA

- MAGLOWNICA

itd itd itd.......

 

Nie radze jechać na szarpawkę bo Ci nic nie powiedzą - byłem pare razy i NIKT nie wspomniał o mocno wyrobionych łącznikach stabilizatora, za to powiedzieli mi że tuleje wewn. wahacza są źle zamontowane (2 razy mi to powtórzono). A okazało się że były OK :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
PIOTRBM3 !! ..... mialem dokladnie to samo przy skrecaniu przy wyzszych predkociach samochod nie reagowal i trzepotalo keirownica ... wymienilem sworznie i tuleje w wahaczach przod i samochod jak nowy ... a za sciagnie przy wyzszych predkosciach odpowiedzialne są same tuleje, ale ja wymienilem wszystko bo nie bylo w dobrym stanie .. pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo Poczatkowo od predkosci 120 przy skrecie w lewo a po pewnym czasie juz o 60 U wielu specow bylem i kazdy chcial polowe zawieszenia wymienic ba nawet na stacji diagnostycznej bylem i mowi ze to geometria i zbieznosc jednym slowem ile warsztatow tyle wersji Okazalo sie ze to swozen prawy krotki Wymienilem i autko prowadzi sie jak ta lala :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.