Skocz do zawartości

przemo0411

Zarejestrowani
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    częstochowa

Osiągnięcia przemo0411

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie fajna sprawa ale niestety trochę szwankuje. Chciałbym żeby pilot kierownicy działał i tylko wyłączyć kierownicę z funkcji komfort. Widzę że to nie takie łatwe.
  2. No właśnie. jak często zapalasz auto to praktycznie kilka / kilkanaście razy na dzień kierownica góra-dół. Np w mercedesach jest to wyłączane .Naprawa praktycznie niemożliwa jedynie wymiana na lepszą używke.i kupa roboty.Chyba że ktoś zna sposób na regenerację? Może gdzieś w kompie ta funkcja jest wyłączana? byłoby super. ktoś wie?
  3. Witam ,W mojej E39 mam elektrycznie podnoszoną kierownicę po każdym wyłączeniu silnika. Niestety od jakiegoś czasu zaczęła trochę głośno chodzić tzn troszkę strzala. Działa normalnie ale strzela. Mam pytanie czy można gdzieś wyłączyć tą funkcję? Zeby nie podnosiła się po wyłączeniu zapłonu. Chciałbym żeby została w położeniu jaką sobie ustawię. Dzięki za pomoc.
  4. Witam.Miałem i nadal mam podobny problem.lekki zapach spalonego oleju. U mnie też poszla uszczelka od obudowy filtra.i pewnie nie domyty mam dokładnie blok silnika. Co do wymiany uszczelki .!!!!!!!! Kolego nowa uszczelka w ASO 19 zł nie wiem skąd masz cene 30zł. druga sprawa to wymiana nie trwa aż tak długo .ponieważ nie miałem czasu dałem do mechanika wziął 100zł . jakby nie patrzeć to 2 godziny Twojego mechanika .Nie dał bym wiecej za wymianę tej uszczelki.
  5. Witam .Posiadam BMW E39 2.8 z przebiegiem 190 tyś. Mam ją od 130 tyś do dziś autko sprawuje się idealnie .ok 2 lata temu byłem w serwisie na sprawdzeniu stanu i poziomu oleju w skrzyni ,bo chciałem profilaktycznie wymienić Poziom był Ok a olej bursztynowy, klarowny. Powiedzieli żebym nawet nie ważył się wymieniać oleju.Bo wszystko jest OK Moje pytanie jakie przebiegi robią automaty w BMW .Mam skrzynie steptronic 5PH 18. Ciekaw jestem kto zrobił na takiej skrzyni najwięcej kilometrów.na oryginalnym oleju. Piszcie jakie macie przebiegi..
  6. Witam . Miałem podobny problem tydzień temu.ubywało płynu na łączniu zbiornika Kupiłem nową uszczelkę w serwisie. chyba 8 zł wymontowałem chłodnicę i zbiorniczek. wymyłem dokładnie przy okazji wypłukałem chłodnicę. Przy zakładaniu nowej uszczelki okazało się że średnica jest nieco mniejsza. dokładnie o ok 0,3 mm to dużo Co z tego że nowa - na pewno nie będzie lepiej uszczelniać. zakupiłem dobry silikon odporny na wysoką temp. dobrze odtłuściłem schropowaciłem i wcisnąłem starą na silikon. zamontowałem chłodnicę i odczekałem 1,5 dnia bo do pełnego wyschnięcie 24h. zalałem płynem i przez tydzień cieszę się szczelnym układem. mam nadzieje że wszystko będzie ok .jak na razie nic nie ubywa płynu. Wymiana samej uszczelki raczej przyniesie marne efekty.
  7. przemo0411

    Zablokowana Maska

    dokladnie ja tak miałem niedawno,ze starości pękają.w serwisie mi mówili że często ludzie kupują. Linka zazwyczaj się urywa przy tym plastikowym uchwycie-kombinerkami otworzysz. Nowa wewnętrzna linka bo jest łączona pod maską to koszt w serwisie 70 zł.
  8. przemo0411

    GAZ do BMW 528i

    Jak reduktor to tylko GOLD. lepiej zeby chodził z zapasem. Ja mam Golda wtryski Valtek komp KM. Zap.....ala jak tralala Słyszałem Ze Hana są naprawdę dobre ale o wiele droższe. ostatnio kolega montował stag 300 ,wtryski hana i GOLD dał 3800zł
  9. Witam ja ostatnio wymieniłem wisko .Mam pytanko bo różnie piszą na forum. Czy ktoś kupował FEBI. Akurat BEHR-a nie było a potrzebowałem kupić szybko.Po założeniu mam wrażenie że zbyt szybko się kręci w stosunku do poprzedniego-gdy było dobre oczywiście. Na wyłączonym silniku wiatrak mozna ręcznie obrócić ale nie na tyle żeby zrobił jeden cały obrót.może z 1/4 .Po załączeniu silnika mam wrażenie że obroty wiatraka są takie jak obroty silnika. Strate mogłem ręcznie zatrzymać na zimnym włączonym silniku a na tym paluszki by połamało.-myślicie że powinienem je reklamować.?
  10. termostat wymieniałem 1,5 roku temu .A do pompy nigdy nie zaglądałem Mam coś takiego że czasem na postoju jakby leciało zimniejsze powietrze ze środkowych nawiewów. Jak tylko lekko dodam gazu i zwiększe obroty od razu leci gorące.zastanawiałem się czy to nie jest właśnie powiązane z pompą wody.Może miałeś też podobny przypadek?
  11. A witam witam. No jeśli masz jakieś cenne wskazówki to mile widziane. Myślałem żeby oprócz wymiany uszczelek dodatkowo czymś to zakleić jakimś silikonem na wysokie temperatury albo czymś podobnym.
  12. Witam ostatnio wymieniałem zawieszenie przednie w mojej E39 2.8i Wybiłem stare założyłem nowe dokręciłem i wszystko OK. Przeglądając forum wyczytałem że trzeba pamiętać aby dokręcać tuleje dopiero jak auto stoi na kołach. Czy z tego wynika że należy lekko wszystko dokręcić założyć koło opuścić auto i dopiero wszystko podokręcać.? Poprzednim razem byłem u mechanika i robił tak jak ja ,Czyli wszystko dokręcił a na koniec założyliśmy koło i odjechałem.Faktem jest że jeździłem tylko 4 miesiące i wahacze szlag trafił .ale była to jakaś tania włoszczyzna .Teraz mam wszystko TRW.
  13. Witam. Od pewnego czasu zauważyłem że ubywa mi płynu chłodniczego. Zauważyłem również że mam mały wyciek na chłodnicy a dokładnie zaraz pod zbiornikiem wyrównawczym. Dane silnika E39 M52 2.8 I. Słyszałem że to częsta awaria chłodnicy.Dowiedziałem się że jest tam uszczelka.Czy ktoś to już może wymieniał ? Czy to pomaga ? A może jedynym rozwiązaniem problemu jest kupno nowej chłodnicy. :( - wiadomo koszt.
  14. przemo0411

    rozmiar opon

    Witam jesli można dołącze się do tematu. Nadszedł czas wymiany opon.17 cali 235/45 -takie miałem 4 sztuki Chciałbym wymienić również 4 ale na 225/45/R17 Rozmawiałem kiedys z jednym oponiarzem i powiedział że przy skrzyni automatycznej a taką posiadam steptrinic nie mogę zakładać innych niż te które są polecane tj 235/45 bo w przeciwnym przypadku skrzynia może zwariować i mówił że miał juz taki przypadek. Czy ktos ma opony 225/45 R17 w automacie ? Czy wszystko OK?
  15. witam.wczoraj rozwiązałem problem.na kompie wykazało .czujnik położenia wału korbowego. wymieniłem i inne autko.w końcu jeździ.aby wymienic musiałem odkręcić osłonę wraz z filtrem oleji bo mi ręka nie wchodziła pod kolektor.później troszkę zabawy z wtyczkami ale jakoś urobiłem.pozdrowionka i dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.