Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
witam mam pytanie czy z powodu popsutej pompy, wody moze sie tworzyc cisnienie w chłodnicy ze az czasami wywala płyn przez korek.

Oczywiście.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Pewnie urwał ci sie wirnik , pompa nie tworzy obiegu i silnik sie gotuje weze puchna wyrzuca wode korkiem . Jak dłuzej bedziesz eksperymentował to za niedługo zamiast kupić sobie pompe wody kupisz sobie silnik :duh:
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano
witam wskazówke od temperatury mam w pionie cały czas ale nieraz tez sie zdarza ze jak zgasze silnik i za jakies5 minut przekrece zaplon to wskazówka jest za połowa a jak odpale to wraca do normy
Opublikowano
ja miałem taki przypadek też mi wywalało wodę korkiem i tak samo wskazówka w pionie co sie pużniej okazało że w reduktorze gazu pękła membrana i gaz walił mi do obiegu i jak po jakimś czasie przewody twardniały i kałuża pod autem jeżeli masz gaz oczywiście to pojedz do gazowników i niech sprawdzi czujnikiem gazu czy niema go w płynie jeżeli go niema to pewnie pompa
Opublikowano

nowa SKF kolo 160-180 zl,

jakies zamnienniki to nawet po 80zl sa

pozdro

Opublikowano
dzieki jutro spróbóje pompe wykrecic jak na razie to niemoge odkrecic viska jest zapieczone uderzałem młotkiem i nic jak przyblokowac pompe
Opublikowano

no ja jestem swiezo po wymianie,

zlozylem na silikon i uszczelke

 

pompe mozna zablokowac wkretakiem, jedna osoba wklada go pomiedzy dwie sruby trzymajace kolo do paska a druga napier.... mlotkiem w klucz 32 od viska, jakbys dobrze poszukal to nawet na forum widzialem rysunek :wink:

 

powodzenia

 

P.S uwazaj na sruby trzymajace pompe, nie podmien z innymi bo tam jest rzadki gwint (chyba 8x1)

Opublikowano
Jak masz zamiar kupć pompę wody,to zainwestuj w nówke i to tą z metalowym wirnikiem,inaczej nie ma to sensu,a nie chcesz przecież ugotować silnika,dobra pompa dla BMW to jak dobre paliwko,zawsze czujesz się bezpiecznie :mrgreen:
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

Jesli jescze nie wymieniles pompy to jej dzialanie sprawdzasz w bardzo prosty sposob.

1. odkrecasz korek zbiornika wyrownawczego

2.wlaczasz silnik

3. czekasz az osiagnie temp. ok.90 stopni

4. patrzysz czy do zbiornika cienkim przewodem z prawej strony wlewa sie plyn jak nie to mozesz pompe kupowac a jak tak to przyczyn moze byc kilka.

zawor korka, piaskownica na chlodnicy, termostat, viskoza, oslony na chlodnicy itp.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no ja jestem swiezo po wymianie,

zlozylem na silikon i uszczelke

 

pompe mozna zablokowac wkretakiem, jedna osoba wklada go pomiedzy dwie sruby trzymajace kolo do paska a druga napier.... mlotkiem w klucz 32 od viska, jakbys dobrze poszukal to nawet na forum widzialem rysunek :wink:

 

powodzenia

 

P.S uwazaj na sruby trzymajace pompe, nie podmien z innymi bo tam jest rzadki gwint (chyba 8x1)

 

na co ten silikon?

Opublikowano
no ja jestem swiezo po wymianie,

zlozylem na silikon i uszczelke

 

pompe mozna zablokowac wkretakiem, jedna osoba wklada go pomiedzy dwie sruby trzymajace kolo do paska a druga napier.... mlotkiem w klucz 32 od viska, jakbys dobrze poszukal to nawet na forum widzialem rysunek :wink:

 

powodzenia

 

P.S uwazaj na sruby trzymajace pompe, nie podmien z innymi bo tam jest rzadki gwint (chyba 8x1)

 

na co ten silikon?

 

Moim zdaniem zbędna profilaktyka - nowy o-ring i nie ma problemu. Z dugiej strony - pewnie nie zaszkodzi. Pozdro :)

Opublikowano
Jesli jescze nie wymieniles pompy to jej dzialanie sprawdzasz w bardzo prosty sposob.

1. odkrecasz korek zbiornika wyrownawczego

2.wlaczasz silnik

3. czekasz az osiagnie temp. ok.90 stopni

4. patrzysz czy do zbiornika cienkim przewodem z prawej strony wlewa sie plyn jak nie to mozesz pompe kupowac a jak tak to przyczyn moze byc kilka.

zawor korka, piaskownica na chlodnicy, termostat, viskoza, oslony na chlodnicy itp.

 

hmm możesz opisać o co chodzi z :

- zawor korka,

- piaskownica na chlodnicy

- oslony na chlodnicy

 

mam problem z grzaniem sie auta (opiswałem w innym poście) i pozostałe czyli wisko, pompę i termostat mam nowe a nadal grzeje sie ale podczas jazdy..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.