Skocz do zawartości

jtb

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia jtb

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Smutne to co napisales. Tym bardziej, ze to siodemka. Jakbys kiedys jeszcze pokochal BMW to polecam sie na przyszlosc. Sprowadzam BMW dla ludzi od prywatny osob glownie z NIemiec. Do tej pory nie mialem reklamacji. JESLI CHCESZ KUPIC SCZEGOLNIE BMW BEZ ZBEDNYCH NERWOW I SENSACJI KUP OD PRYWATNEGO WLASCICIELA W NIEMCZECH. Handlarzy i posrednikow UNIKAJ JAK OGNIA BO ZAWSZE BEDZIESZ PISAL TAK SMUTNE POSTY. Pozdrawiam
  2. Jeszcze tu sobie poczytaj. Kazdy od razu mowi ze pompa siada lub siadla. Ale nie zawsze tak musi byc!!!!!! http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=62814&highlight=rozrzad+tds http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=62489&highlight=rozrzad+tds
  3. Ale sie napisales. Stracilbym godzine na pisanie. Jak chcesz cos wiecej wiedziec to zatelefonuj 693 29 11 25
  4. Dzieki. O wyrzynarce nie pomyslalem.
  5. Czy ktos wie czy do wymiany gum znajdujacych sie w tylnej belce E34, laczacej ja z nadwoziem jest potrzebyn jakis sciagacz?
  6. jtb

    Szarpniecia w napedzie automatu

    Czy ktos wie czy da sie cos zrobic z luzem walu wychodzacego z automatu. Dziala ok. ale ma maly luz /przegub i przekladnia glowna bez luzu/ i objawia sie to tym, ze jak zmienia bieg na wyzszy przy jednoczesnym pochyleniu drogi to czuc szarpniecie. Problem w tym ze nie zawsze owe szarpniecie wystepuje, jedynie kiedy po zmianie biegu na wyzszy kola obracaja sie troche szybciej.
  7. Ja wymienialem. Nie opisze dokladnie bo juz nie pamietam. Wiem tylko ze z pomoca drugiej osoby musialem odkrecic i wysunac zawiasy calej tylnej klapy /dosc ciezkiej/ i wtedy sie dostalem do mocowania tych amorkow. Zeby je zdjac trzeba podwarzyc duzym wkretakiem-sa na przegubach kulowych. zalozenie jest dosc upierdliwe. Powodzenia
  8. Przyczyn moze byc wiele bo zawieszenie jest dwuwachaczowe, moze tez stukac koncowka drazka stabilizatora lub ramie posrednie srodkowego drazka kierowniczego, tuleje met-gum. wachaczy, koncowki drazkow,koncowki wachaczy. ALE PO CO TAK DUZO MYSLEC. Jak jestes silny to szarp za poszczegolne elementy zawieszenia sam lub z kolega a jak nie to chyba teraz na kazdej stacji, ktora robi przeglady sa szarpaki i szybko uslyszysz co i gdzie stuka. Nie musi to byc ASO BMW. Nie kosztuje to wiele a uchroni cie przed zbednymi wydatkami. Mnie zawieszenie na szarpakach facio, u ktorego robie zawsze przeglad sprawdza gratis.
  9. jtb

    pompa

    Jesli jescze nie wymieniles pompy to jej dzialanie sprawdzasz w bardzo prosty sposob. 1. odkrecasz korek zbiornika wyrownawczego 2.wlaczasz silnik 3. czekasz az osiagnie temp. ok.90 stopni 4. patrzysz czy do zbiornika cienkim przewodem z prawej strony wlewa sie plyn jak nie to mozesz pompe kupowac a jak tak to przyczyn moze byc kilka. zawor korka, piaskownica na chlodnicy, termostat, viskoza, oslony na chlodnicy itp.
  10. UWAGA. Kilka dni temu czytajac o dokrecajacych sie srubach pompy oleju trafilem na fajny post z linkiem do strony opisujacej WYMIANE POMPY I USTAWIENIE ROZRZADU W TDS. Moze ktos wie i poda ten link lub post. Dziekuje
  11. jtb

    Rozladowuje sie akumulator...

    Ups................................. Zapomniałem akumulator masz nowy. To jednak najlepszym sposobem jak ktos tu pisał to odłączyć klemę na noc i sprawdzić prąd ładowania. UWAGA. B. WAZNE.......... to, że nie pali się czerwona lampka kontrolna w czasie pracy silnika wcale nie świadczy, że akumulator jest ładowany. Świadczy to o tym, że odbiorniki są zasilane z alternatora ale o ładowaniu dowiesz się jak sprawdzisz prąd ładowania.
  12. jtb

    Rozladowuje sie akumulator...

    No to raczej musisz myśleć o nowym akumulatorze. Żeby się o tym przekonać to albo musisz mieć prostownik z malejącym prądem ładowania w miarę jak się akumulator naładowuje albo pojechac do punku sprzedaży akumulatorów i facio sprawdzi SEM akumulatora specjalnym opornikiem z amperomierzem. Inaczej nie będziesz pewien. pobór prądu 80 mA to zawsze zegar, alarm i co tam jeszcze masz jakaś dioda itp. Jak wszystko odłączysz to cudów nie ma. Albo gdzieś prąd s tzn.....ucieka albo nie. A kontrolka ładowania nie żarzy Ci się w czasie jazdy??? Sprawdz też prąd ładowania z Alternatora. Na włączonych światłach mijania i innych odbiornikach prąd powinien wynosić jak pamiętam ok. 16,5 V. Z doświadczenia dwóch beemek wiem, że szczotki alternatora wytrzymują max. 300 tyś km.
  13. jtb

    remont kapitalny w E-34 524

    Aż mi żal tego słuchać. Nie wierz w to co ktoś Ci naopowiadał. Główną przyczyną wypalenia uszczelek przed ich wymianą są zbyt duże obroty na zimnym silniku bo głowica nagrzewa sie prawie natychmiast a blok potrzebuje troche czasu. A po wymianie głównym powodem uszkodzenia uszczelki jest lenistwo i niedouczenie mechaników. Śruby głowicy dokręca sie na kilka etapów i jeszcze dociaga po przejechaniu ok. 1000 km. Już parokrotnie dociągałem /czasami pojedyncze całkiem luźne śruby głowicy po wymianie uszczelki/. Więc najpierw odkręć sobie pokrywę rozrządu i całkiem spokojnie sprawdź dokręcenie śrub głowicy oczywiście kluczem dynamometrycznym. Potem dopiero - jak masz jakiś problem z mocą silnika lub tak Ci się wydaje to najprostrzym sposobem jest takie działanie: 1. Poczekaj do wiosny jak drogi bedą suche 2. Zajrzyj do instrukcji obsługi lub innego żródła i sprawdż wartosci 3. Sprawdź osiągi samochodu tzn. przyśpieszenie 0-100 km/h, prędkość maksymalną, średnie spalanie. 4. Dopiero jak będą się znacząco różnić od podanych w instrukcji to: 5. Sprawdź cisnienie sprężania w cylindrach bo 524 to dieselek i doprowadzenie paliwa a jeśli benzynka to jeszcze układ zapłonowy. Dopiero wtedy możesz mysleć o remoncie lub wymianie silnika ale niekoniecznie muszą być to tuleje - sa jeszcze pierscienie i najczęściej zawory tzn. wypalone gniazda i przylgnie. Korozja tulei obejmuje ich górną krawędź i w Actrosach /ciężarowe/ po przebiegach dochodzących mln km. od dołu dokłada się pierścień regulacyjny i tuleja idzie w górę ale tu głowica każdego cylindra jest przykręcana oddzielnie. Nie podejrzewam żeby w Twojej bemce był taki hit no chyba że BMW zaczęło produkować ciężarówki. Najlepiej więc zrób to co napisałem i odpuść sobie. Wyluzuj i freude am fahren..........
  14. jtb

    Głośny gwiazd turbiny????

    Sorry ale tą turbiną możesz już zacząć sobie herbatę mieszać. Wyjmij ją a zobaczysz że ma luz. Dobrze, że jeszcze resztki połamanych łopatek nie dostały Ci sie do cylindrów. Lepiej wymontuj ją natychmiast i myśl o nowej /innej/. Przykro mi . Współczuję
  15. jtb

    Centralny zamek

    Też tak miałem, albo jeszcze tak mam. Dzisiaj miałem. Teraz wiem, że nie domyka mi siłownik drzwi pasażera. Muszę wcisnąć zamykanie drzwi 2-3 razy i potem jest ok. Myslę, że jest to sprawa wilgoci i zamarzniętego/przymarzniętego mechanizmu zamka lub siłownika bo mimo, że są one zamknięte to czasami dostaje się do nich woda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.