jtb
Zarejestrowani-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Łódź
Osiągnięcia jtb
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Smutne to co napisales. Tym bardziej, ze to siodemka. Jakbys kiedys jeszcze pokochal BMW to polecam sie na przyszlosc. Sprowadzam BMW dla ludzi od prywatny osob glownie z NIemiec. Do tej pory nie mialem reklamacji. JESLI CHCESZ KUPIC SCZEGOLNIE BMW BEZ ZBEDNYCH NERWOW I SENSACJI KUP OD PRYWATNEGO WLASCICIELA W NIEMCZECH. Handlarzy i posrednikow UNIKAJ JAK OGNIA BO ZAWSZE BEDZIESZ PISAL TAK SMUTNE POSTY. Pozdrawiam
-
Jeszcze tu sobie poczytaj. Kazdy od razu mowi ze pompa siada lub siadla. Ale nie zawsze tak musi byc!!!!!! http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=62814&highlight=rozrzad+tds http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=62489&highlight=rozrzad+tds
-
Ale sie napisales. Stracilbym godzine na pisanie. Jak chcesz cos wiecej wiedziec to zatelefonuj 693 29 11 25
-
Dzieki. O wyrzynarce nie pomyslalem.
-
Czy ktos wie czy do wymiany gum znajdujacych sie w tylnej belce E34, laczacej ja z nadwoziem jest potrzebyn jakis sciagacz?
-
Czy ktos wie czy da sie cos zrobic z luzem walu wychodzacego z automatu. Dziala ok. ale ma maly luz /przegub i przekladnia glowna bez luzu/ i objawia sie to tym, ze jak zmienia bieg na wyzszy przy jednoczesnym pochyleniu drogi to czuc szarpniecie. Problem w tym ze nie zawsze owe szarpniecie wystepuje, jedynie kiedy po zmianie biegu na wyzszy kola obracaja sie troche szybciej.
-
Ja wymienialem. Nie opisze dokladnie bo juz nie pamietam. Wiem tylko ze z pomoca drugiej osoby musialem odkrecic i wysunac zawiasy calej tylnej klapy /dosc ciezkiej/ i wtedy sie dostalem do mocowania tych amorkow. Zeby je zdjac trzeba podwarzyc duzym wkretakiem-sa na przegubach kulowych. zalozenie jest dosc upierdliwe. Powodzenia
-
Przyczyn moze byc wiele bo zawieszenie jest dwuwachaczowe, moze tez stukac koncowka drazka stabilizatora lub ramie posrednie srodkowego drazka kierowniczego, tuleje met-gum. wachaczy, koncowki drazkow,koncowki wachaczy. ALE PO CO TAK DUZO MYSLEC. Jak jestes silny to szarp za poszczegolne elementy zawieszenia sam lub z kolega a jak nie to chyba teraz na kazdej stacji, ktora robi przeglady sa szarpaki i szybko uslyszysz co i gdzie stuka. Nie musi to byc ASO BMW. Nie kosztuje to wiele a uchroni cie przed zbednymi wydatkami. Mnie zawieszenie na szarpakach facio, u ktorego robie zawsze przeglad sprawdza gratis.
-
Jesli jescze nie wymieniles pompy to jej dzialanie sprawdzasz w bardzo prosty sposob. 1. odkrecasz korek zbiornika wyrownawczego 2.wlaczasz silnik 3. czekasz az osiagnie temp. ok.90 stopni 4. patrzysz czy do zbiornika cienkim przewodem z prawej strony wlewa sie plyn jak nie to mozesz pompe kupowac a jak tak to przyczyn moze byc kilka. zawor korka, piaskownica na chlodnicy, termostat, viskoza, oslony na chlodnicy itp.
-
UWAGA. Kilka dni temu czytajac o dokrecajacych sie srubach pompy oleju trafilem na fajny post z linkiem do strony opisujacej WYMIANE POMPY I USTAWIENIE ROZRZADU W TDS. Moze ktos wie i poda ten link lub post. Dziekuje
-
Ups................................. Zapomniałem akumulator masz nowy. To jednak najlepszym sposobem jak ktos tu pisał to odłączyć klemę na noc i sprawdzić prąd ładowania. UWAGA. B. WAZNE.......... to, że nie pali się czerwona lampka kontrolna w czasie pracy silnika wcale nie świadczy, że akumulator jest ładowany. Świadczy to o tym, że odbiorniki są zasilane z alternatora ale o ładowaniu dowiesz się jak sprawdzisz prąd ładowania.
-
No to raczej musisz myśleć o nowym akumulatorze. Żeby się o tym przekonać to albo musisz mieć prostownik z malejącym prądem ładowania w miarę jak się akumulator naładowuje albo pojechac do punku sprzedaży akumulatorów i facio sprawdzi SEM akumulatora specjalnym opornikiem z amperomierzem. Inaczej nie będziesz pewien. pobór prądu 80 mA to zawsze zegar, alarm i co tam jeszcze masz jakaś dioda itp. Jak wszystko odłączysz to cudów nie ma. Albo gdzieś prąd s tzn.....ucieka albo nie. A kontrolka ładowania nie żarzy Ci się w czasie jazdy??? Sprawdz też prąd ładowania z Alternatora. Na włączonych światłach mijania i innych odbiornikach prąd powinien wynosić jak pamiętam ok. 16,5 V. Z doświadczenia dwóch beemek wiem, że szczotki alternatora wytrzymują max. 300 tyś km.
-
Aż mi żal tego słuchać. Nie wierz w to co ktoś Ci naopowiadał. Główną przyczyną wypalenia uszczelek przed ich wymianą są zbyt duże obroty na zimnym silniku bo głowica nagrzewa sie prawie natychmiast a blok potrzebuje troche czasu. A po wymianie głównym powodem uszkodzenia uszczelki jest lenistwo i niedouczenie mechaników. Śruby głowicy dokręca sie na kilka etapów i jeszcze dociaga po przejechaniu ok. 1000 km. Już parokrotnie dociągałem /czasami pojedyncze całkiem luźne śruby głowicy po wymianie uszczelki/. Więc najpierw odkręć sobie pokrywę rozrządu i całkiem spokojnie sprawdź dokręcenie śrub głowicy oczywiście kluczem dynamometrycznym. Potem dopiero - jak masz jakiś problem z mocą silnika lub tak Ci się wydaje to najprostrzym sposobem jest takie działanie: 1. Poczekaj do wiosny jak drogi bedą suche 2. Zajrzyj do instrukcji obsługi lub innego żródła i sprawdż wartosci 3. Sprawdź osiągi samochodu tzn. przyśpieszenie 0-100 km/h, prędkość maksymalną, średnie spalanie. 4. Dopiero jak będą się znacząco różnić od podanych w instrukcji to: 5. Sprawdź cisnienie sprężania w cylindrach bo 524 to dieselek i doprowadzenie paliwa a jeśli benzynka to jeszcze układ zapłonowy. Dopiero wtedy możesz mysleć o remoncie lub wymianie silnika ale niekoniecznie muszą być to tuleje - sa jeszcze pierscienie i najczęściej zawory tzn. wypalone gniazda i przylgnie. Korozja tulei obejmuje ich górną krawędź i w Actrosach /ciężarowe/ po przebiegach dochodzących mln km. od dołu dokłada się pierścień regulacyjny i tuleja idzie w górę ale tu głowica każdego cylindra jest przykręcana oddzielnie. Nie podejrzewam żeby w Twojej bemce był taki hit no chyba że BMW zaczęło produkować ciężarówki. Najlepiej więc zrób to co napisałem i odpuść sobie. Wyluzuj i freude am fahren..........
-
Sorry ale tą turbiną możesz już zacząć sobie herbatę mieszać. Wyjmij ją a zobaczysz że ma luz. Dobrze, że jeszcze resztki połamanych łopatek nie dostały Ci sie do cylindrów. Lepiej wymontuj ją natychmiast i myśl o nowej /innej/. Przykro mi . Współczuję
-
Też tak miałem, albo jeszcze tak mam. Dzisiaj miałem. Teraz wiem, że nie domyka mi siłownik drzwi pasażera. Muszę wcisnąć zamykanie drzwi 2-3 razy i potem jest ok. Myslę, że jest to sprawa wilgoci i zamarzniętego/przymarzniętego mechanizmu zamka lub siłownika bo mimo, że są one zamknięte to czasami dostaje się do nich woda.