Skocz do zawartości

318i - Czy te silniki chodzą głośno?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kupiłem niedawno e36 zdziwiło mnie ze silnik mi dziwnie stuka :( .Wyieniłem wałek rozrządu dzwigienki i popychacze,a silnik nadal wydobywa stuk przy obrotach 1,5 tys.Prosze o porady
Opublikowano
W warsztacie gdzie robiono mi silnik gosciu powiedzial mi ze te silniki tak chodza.Jest to dzwiek tzw rozregulowanych zaworów.Występuje to przy obrotach między 1 a 2 tyś
Opublikowano
W warsztacie gdzie robiono mi silnik gosciu powiedzial mi ze te silniki tak chodza.Jest to dzwiek tzw rozregulowanych zaworów.Występuje to przy obrotach między 1 a 2 tyś

 

ten typ tak ma

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Moje betka z 91r też miała podobny problem, stukało coś tam w silniku, ale zmieniłem olej na Mobil pół-syntetyk i cisza..... :lol:
Opublikowano
Obejrz dokładnie osłony metalowe przy rozrządzie. One mogą powodować dziwne hałasy przy silniku.Inną opcją jest hałasujący wydech który słychać właśnie z okolic silnika( przewężenie na rurze)
Opublikowano
niesłuchaj wywodów ten typ tak ma jezeli jest wszystko ok jest cisza i spokuj, sam jeżdze e 36 316 z przebiegiem 200 tys i nic mi nie puka jest bardzo cicha,
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

mam pytanie u mnie silnik głośniej pracuje przy 4000 tyś obr dopatruje się winny w katalizatorze

czy zapchany lub pusty katalizator może mieć wpływ na głośną pracę? chcę go wywalić i wstawić tłumik przelotowy jak myślicie coś pomoże ?

a może to odczegoś innego głośniejsza praca?

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mialem taka sytuacje. Przywiozłem fure...e36 318i..i była cichutka...zmieniłem olej na półsyntetyk..(nie wiedziałem co niemiec lał wczesniej) i stopniowo zaczeło cos stukac w zaworach...jestem na 99 % pewny ze to układ rozrządu ..mechanicy twierdza ze to szklanka (lub szklanki) stukają...jednak czytajac forum i słuchajac opini mechaników zmieniłem olej na mineralny...ze niby za rzadki był tamten...no i niestety cos nie zanika to stukanie...nie wiem na co mam sie szykowac jesli oddam fure do naprawy...co to moze byc..czy o kwestia popychaczy....1 czy wszytkich...nie mam pojecia...a wiem ze to drogie jest raczej...prosze o wasze sugestie...mzoe komus sparwa oleju tesh jush zaszkodziła...napomne ze mam instalacje azowa..niesądze aby ona miła wpływa na to..ale moze sie myle..pozdro
Opublikowano
ja mam 318i z 91/82 roku i pracuje bardzo cicho :!: I ma przebieg 200tys. :!: Może poprzedni właściciel był niegrzeczny... :?:
0 261 200 520 ;-)
Opublikowano

Wycięcie katalizatora nie zwiększa bardzo poziomu hałasu układu wydechowego.

Mam tłumik dedykowany ultera i wycięty katalizator (który był razem z tłumikiem środkowym)- wspawana jest tylko rura i jest ok.

U mnie układ wydechowy składa się z rury i ostatniego wydechu Ultera.

Naprawdę dźwięk jest ok. Sam się bałem, żeby nie budzić całego osiedla.

Problemem może się okazać sonda lambda, bo w e36 jest chyba przed katem i za......

ale w tym już się nie orientuję

ps. wycięcie katalizatora i tłumik przelotowy to już chyba przesada

ostatnio zdjąłem ultera i huk był taki jakby samolot na pełnym gazie startował

JUST HT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.