Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zastanawiam się nad przesiadką na e46 z e36, ktorymi zrobilem pareset tysiecy km juz i mimo ich oczywistych wad czuje sentyment do budki e36. Co uwazacie za dużą wartośc dodaną / poprawę w e46? Chodzi mi o ocene wszytskiego poza motorami bo to oddzielny temat.
Never Say Never Again!
Opublikowano

na + w e46: jakość wykonania, jakość materiałów, komfort, wyciszenie, zazwyczaj lepsze wyposażenie, wiek konstrukcji, chyba trochę lepsze prowadzenie.

 

jest po prostu nowsza i lepsza.

Opublikowano

ogolnie roznic jest sporo , przesiadlem sie z e36 i jak dla mnie jest rewelka. zaczynajac od glupiego lewarka do podnoszenia samochodu po mocowanie przednich kierunkoiw itd....inaczej reaguje np pedal gazu, z takim jakby lekkim opoznieniem nie wiem jak to opisac..

 

szczegol to np kierunki jak odbijesz kierunek to on jakby robil jedno/pol uderzenia wiecej /slychac to po dzwieku/, autko jest fajnie zrobione dobrze sie prowadzi, i np w moim silniku pali mniej niz poprzednik..

 

opisuje to co jest w moim aucie tak na szybko, jeszcze sie go ucze...

ps. doswietlanie drogi np pod domem, jak wysiadasz i puscisz zajaczka dlugimi to swiatla zostaja i po jakims czasie wylaczaja sie /szczegol a cieszy/

Pozdro

Opublikowano
w moim silniku pali mniej niz poprzednik..

a to ciekawe:-) To na pewno dokładnie tan sam slinik ? chyba zmienli mu troche parametry, bo nie sadze zeby sama zmiana budy zmniejszyla spalanie istotnie.

 

Z istotnych rzeczy znalazlem wyniki crash-testów i paramerty bezpieczenstwa

poprawily sie znacznie w stosunku do e36

 

A znalazl ktos cos co sie pogorszylo w e46?

Never Say Never Again!
Opublikowano

sorry moze malo precyzyjnie to napisalem.

poprzednia e36 323i pojedynczy vanos

aktualnie e46 323i podwojny vanos

silnik jest bardziej elastyczny i latwo wkreca sie na obroty..

Opublikowano
Ja bym się nawet nie zastanawiał nad przesiadką z E36 do E46 jeśli miałbym taką możliwość. Poza aspektami technicznymi to po prostu E36 jest leciwym modelem, który w postaci fabrycznej stał się już mało atrakcyjny, ponadto jest tego bardzo wiele na drogach. E46 mimo, iż nie pierwszej młodości i jakości to już nieco wyższa klasa.
Opublikowano
Ja bym się nawet nie zastanawiał nad przesiadką z E36 do E46 jeśli miałbym taką możliwość. Poza aspektami technicznymi to po prostu E36 jest leciwym modelem, który w postaci fabrycznej stał się już mało atrakcyjny, ponadto jest tego bardzo wiele na drogach. E46 mimo, iż nie pierwszej młodości i jakości to już nieco wyższa klasa.

 

Kwestia priorytetow. Ja wolalem kupic E36 z konca produkcji niz E46 z poczatku a za roznice w cenie (pare tys. €) wymienic zawiasy, zalozyc wieksze sportowe hamulce i zostanie jeszcze na kompresor kit...

 

Po prostu wiecej zabawy widze w zaskakiwaniu lanserow szybkim starociem niz wozenie sie "szpanwagenem" w nowszej skorupie.

 

Oczywiscie, jesli byloby mnie stac na E46 M3 w super stanie to bym nie kombinowal. Ale i tak kupowalbym ze wzgledu na osiagi a nie wyglad.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Ja bym się nawet nie zastanawiał nad przesiadką z E36 do E46 jeśli miałbym taką możliwość. Poza aspektami technicznymi to po prostu E36 jest leciwym modelem, który w postaci fabrycznej stał się już mało atrakcyjny, ponadto jest tego bardzo wiele na drogach. E46 mimo, iż nie pierwszej młodości i jakości to już nieco wyższa klasa.

 

Kwestia priorytetow. Ja wolalem kupic E36 z konca produkcji niz E46 z poczatku a za roznice w cenie (pare tys. €) wymienic zawiasy, zalozyc wieksze sportowe hamulce i zostanie jeszcze na kompresor kit...

 

Po prostu wiecej zabawy widze w zaskakiwaniu lanserow szybkim starociem niz wozenie sie "szpanwagenem" w nowszej skorupie.

 

Oczywiscie, jesli byloby mnie stac na E46 M3 w super stanie to bym nie kombinowal. Ale i tak kupowalbym ze wzgledu na osiagi a nie wyglad.

 

Zgadzam się z Tobą, bo sam jestem posiadaczm E36 Coupe, na którego tunning przeznaczam kwotę, która powoliła by mi po dodatkowej sprzedaży obecnego auta kupić nowszy model - E46. Pomimo tych wszystkich modyfikacji to jednak nadal będzie E36, a to czy z początku czy z końca produkcji to właściwie istotne tylko dla właściciela. Gdyby nie kultowość mojego modelu oraz przyjemności jego tunningowania, nawet nie zastanawiałbym się nad wyborem E36 i E46.

Opublikowano
Po prostu wiecej zabawy widze w zaskakiwaniu lanserow szybkim starociem niz wozenie sie "szpanwagenem" w nowszej skorupie.

HE HE jak to fajnie ,ze ja mam i szpanwagena i szybkie starocie ,którym zaskakuje lanserów w szybkim bmw :twisted:

Jak masz kase bierz e-46 :cool2:

Opublikowano

A ja jestem przywczyajony do e36, który moim zdaniem mimo uplywu klikunastu lat malo się zdewaluowal wizualnie. Minusem e46jest napewno mniejszy dostep do czesci i zainteresowanie złodzieli.

 

Tez waham sie nad wymiana na e46. Przekona mnie do tego chyba tylko bezpieczenstwo, kilka lepszych rozwiazan techn i poprawione motory.

Sama linia budy e46 mnie jakos nie powala.

Never Say Never Again!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.