Skocz do zawartości

e46 vs e36


Gerald

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad przesiadką na e46 z e36, ktorymi zrobilem pareset tysiecy km juz i mimo ich oczywistych wad czuje sentyment do budki e36. Co uwazacie za dużą wartośc dodaną / poprawę w e46? Chodzi mi o ocene wszytskiego poza motorami bo to oddzielny temat.
Never Say Never Again!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie roznic jest sporo , przesiadlem sie z e36 i jak dla mnie jest rewelka. zaczynajac od glupiego lewarka do podnoszenia samochodu po mocowanie przednich kierunkoiw itd....inaczej reaguje np pedal gazu, z takim jakby lekkim opoznieniem nie wiem jak to opisac..

 

szczegol to np kierunki jak odbijesz kierunek to on jakby robil jedno/pol uderzenia wiecej /slychac to po dzwieku/, autko jest fajnie zrobione dobrze sie prowadzi, i np w moim silniku pali mniej niz poprzednik..

 

opisuje to co jest w moim aucie tak na szybko, jeszcze sie go ucze...

ps. doswietlanie drogi np pod domem, jak wysiadasz i puscisz zajaczka dlugimi to swiatla zostaja i po jakims czasie wylaczaja sie /szczegol a cieszy/

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim silniku pali mniej niz poprzednik..

a to ciekawe:-) To na pewno dokładnie tan sam slinik ? chyba zmienli mu troche parametry, bo nie sadze zeby sama zmiana budy zmniejszyla spalanie istotnie.

 

Z istotnych rzeczy znalazlem wyniki crash-testów i paramerty bezpieczenstwa

poprawily sie znacznie w stosunku do e36

 

A znalazl ktos cos co sie pogorszylo w e46?

Never Say Never Again!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nawet nie zastanawiał nad przesiadką z E36 do E46 jeśli miałbym taką możliwość. Poza aspektami technicznymi to po prostu E36 jest leciwym modelem, który w postaci fabrycznej stał się już mało atrakcyjny, ponadto jest tego bardzo wiele na drogach. E46 mimo, iż nie pierwszej młodości i jakości to już nieco wyższa klasa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nawet nie zastanawiał nad przesiadką z E36 do E46 jeśli miałbym taką możliwość. Poza aspektami technicznymi to po prostu E36 jest leciwym modelem, który w postaci fabrycznej stał się już mało atrakcyjny, ponadto jest tego bardzo wiele na drogach. E46 mimo, iż nie pierwszej młodości i jakości to już nieco wyższa klasa.

 

Kwestia priorytetow. Ja wolalem kupic E36 z konca produkcji niz E46 z poczatku a za roznice w cenie (pare tys. €) wymienic zawiasy, zalozyc wieksze sportowe hamulce i zostanie jeszcze na kompresor kit...

 

Po prostu wiecej zabawy widze w zaskakiwaniu lanserow szybkim starociem niz wozenie sie "szpanwagenem" w nowszej skorupie.

 

Oczywiscie, jesli byloby mnie stac na E46 M3 w super stanie to bym nie kombinowal. Ale i tak kupowalbym ze wzgledu na osiagi a nie wyglad.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nawet nie zastanawiał nad przesiadką z E36 do E46 jeśli miałbym taką możliwość. Poza aspektami technicznymi to po prostu E36 jest leciwym modelem, który w postaci fabrycznej stał się już mało atrakcyjny, ponadto jest tego bardzo wiele na drogach. E46 mimo, iż nie pierwszej młodości i jakości to już nieco wyższa klasa.

 

Kwestia priorytetow. Ja wolalem kupic E36 z konca produkcji niz E46 z poczatku a za roznice w cenie (pare tys. €) wymienic zawiasy, zalozyc wieksze sportowe hamulce i zostanie jeszcze na kompresor kit...

 

Po prostu wiecej zabawy widze w zaskakiwaniu lanserow szybkim starociem niz wozenie sie "szpanwagenem" w nowszej skorupie.

 

Oczywiscie, jesli byloby mnie stac na E46 M3 w super stanie to bym nie kombinowal. Ale i tak kupowalbym ze wzgledu na osiagi a nie wyglad.

 

Zgadzam się z Tobą, bo sam jestem posiadaczm E36 Coupe, na którego tunning przeznaczam kwotę, która powoliła by mi po dodatkowej sprzedaży obecnego auta kupić nowszy model - E46. Pomimo tych wszystkich modyfikacji to jednak nadal będzie E36, a to czy z początku czy z końca produkcji to właściwie istotne tylko dla właściciela. Gdyby nie kultowość mojego modelu oraz przyjemności jego tunningowania, nawet nie zastanawiałbym się nad wyborem E36 i E46.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wiecej zabawy widze w zaskakiwaniu lanserow szybkim starociem niz wozenie sie "szpanwagenem" w nowszej skorupie.

HE HE jak to fajnie ,ze ja mam i szpanwagena i szybkie starocie ,którym zaskakuje lanserów w szybkim bmw :twisted:

Jak masz kase bierz e-46 :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem przywczyajony do e36, który moim zdaniem mimo uplywu klikunastu lat malo się zdewaluowal wizualnie. Minusem e46jest napewno mniejszy dostep do czesci i zainteresowanie złodzieli.

 

Tez waham sie nad wymiana na e46. Przekona mnie do tego chyba tylko bezpieczenstwo, kilka lepszych rozwiazan techn i poprawione motory.

Sama linia budy e46 mnie jakos nie powala.

Never Say Never Again!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.