Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a ja sie zawsze zatrzymywałem, heheeh

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
Zmiana położenia przełącznika modyfikacji programu w czasie jazdy nie ma negatywnego wpływu na układy skrzyni biegów. (cyt.z- www.automat.pl)

 

owszem ale nie pod pelnym obciazeniem - sam bylem swiadkiem jak kolega tak zrobil na wysokich obrotach i skrzynia sie pomylila i zredukowala sobie bieg - to obrotow braklo :shock:

Opublikowano
Witam

Mozna w czasie jazdy zmieniac tryby dzialania automatu z E na M albo S kiedy to potrzebne?

 

Pozdrawiam :modlitwa:

 

W oryginalej polskiej instrukcji do e34 nawet wyraźnie pisze że nie zależnie od przyjętego stylu jazdy gdy zachodzi potrzeba dużego przyśpieszenia należy zmienić na "S".

 

Co oznacza że jeśli jedziemy na E bardzo spokojnie... ale trzeba wyprzedzić tira, lepiej wrzucić S; podobnie jak trzeba się szybko włączyć do ruchu.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Zmiana położenia przełącznika modyfikacji programu w czasie jazdy nie ma negatywnego wpływu na układy skrzyni biegów. (cyt.z- www.automat.pl)

 

owszem ale nie pod pelnym obciazeniem - sam bylem swiadkiem jak kolega tak zrobil na wysokich obrotach i skrzynia sie pomylila i zredukowala sobie bieg - to obrotow braklo :shock:

 

No gdyby tak bylo, to BMW napewno przykleilo by obok tego przelacznika jakas naklejke z napisem "Warning!" lub raczej "Achtung!" a w ostatecznosci "Wnimanie!" :D No bo po co umieszczac przycisk samozniszczenia pojazdu bez zadnej ostrzegawczej nalepki??

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
Ja moge wrzucac na S kiedy chcę. Jedyna roznica ( bo przy kick downie na E redukuje mi biegi tam samo jak na S ) to taka ,ze dłuzej kręci na danym biegi, czyli np nie 5200 obr a na czerwone ( ok 6300) . Natomiast zauwazyłem ,ze na 1 i 2 z kick downem w trybie E kreci mi tak samo jak na S , czyli na ok 6300 . Na trojce juz wczesniej odpuszcza , jakies 5300.
Opublikowano
Mysle, ze nie odchodze od watku za daleko. Napisano wyzej, ze tryb "S" mozna wykorzystywac do szybkiego wlaczenia do ruchu. Moje pytanie czy jest jakas roznica w przyspieszeniu pomiedzy programem "A" a "S". Nie chodzi mi o to, ze w trybie "S" przeciagnie troche dluzej, lecz o dynamike przyspieszenie w poczatkowej fazie. Wydaje mi sie, ze nie ma roznicy. Czy tak?
Opublikowano
nie ma roznicy

 

u mnie przy kick downie bylo to samo na S i to samo na E - jedyna roznica byla przy jezdzie bez kick downa - wtedy na S ciagnal dluzej na danym biegu

 

no własnie u mnie w trybie E z kick downem na trójce nie chce za nic się wkrecic na czerwone pole.

Opublikowano
Mysle, ze nie odchodze od watku za daleko. Napisano wyzej, ze tryb "S" mozna wykorzystywac do szybkiego wlaczenia do ruchu. Moje pytanie czy jest jakas roznica w przyspieszeniu pomiedzy programem "A" a "S". Nie chodzi mi o to, ze w trybie "S" przeciagnie troche dluzej, lecz o dynamike przyspieszenie w poczatkowej fazie. Wydaje mi sie, ze nie ma roznicy. Czy tak?

 

To ja to napisałem, niewiem jak dokładnie w A choć jeździłem autem z trybem A, ale miałem na myśli taką sytuacje że często przy manewrach typu wyprzedzanie, włączanie się do ruchu potrzebujemy przyśpieszyć, utrzymać stałą prędkość potem zaś przyśpieszyć i potem zwolnić hamując silnikiem. Dlatego w takich przypadkach lepsze jest S bo nie będzie wrzucać biegów na wyższy aż tak wcześnie jak A czy E.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Program "A" to adaptacyjny tryb pracy.Dostosowuje on sposob pracy skrzynki do stylu jazdy kierowcy :)

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.