Skocz do zawartości

Jakie tarcze hamulcowe ? srenica 324mm


Mlodzik18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcialbym kupic tarcze hamulcowe do mojego auta, najchetniej jakies nawiercane albo nacinane. Gdzie moge takie dostac ? Na allegro sa tylko o srednicy 296 mm czyli do e39 przed liftingiem. Jakie polecacie do e39 530d 0'2 touring. Moje sie pokrzywily i to dosc szybko, a byly oryginalne. Dzieki z gory.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

pytaj tych ludzi, ktorzy oferuja tarcze o mniejszej srednicy, maja w ofercie rowniez te wieksze

 

jakis czas temu robilem dla kolegi research odnosnie tarcz, wyszlo z niego, ze najlepiej bedzie zalozyc ate, tarcze nacinane sa ok, ale bardziej zdzieraja klocki i przydaja sie jesli jezdzisz agresywanie po miescie, na trasie naciecia sa niepotrzebne

 

ja jeszcze nie wymienialem tarcz, ile mniej wiecej wytrzymuja? ja przejechalem ok. 25 tys. km, jak poznac, ze sa do wymiany? mierzyc grubosc, czy jak?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie panowie - ja teraz zmieniam swoje tarcze i klocki - pytanie, jakie można największe obręcze wstawić do mojej e39 przed liftem?

 

standardowa średnica to 296 chyba - można większe założyć, czy to się wiąże ze zmianą zacisków??

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów

 

Odnośnie tarcz to popieram kolegę Bono. Tarcze Ate są jednymi z lepszych i jeśli kierowca nie ma zamiaru szaleć po mieście to nie ma większego sensu kupować tarcz 2 lub 3 razy droższych i nie wykorzystywać ich możliwości. Jeśli zależy komuś na wydajniejszym hamowaniu można zakupić tarcze Ate Power Disc czyli nacinane, niewątpliwie skrócą żywotność klocków ale wydajność wzrośnie.

 

Co do sprawdzenia grubości w celu zakwalifikowania tarcz do wymiany to jest podana grubość minimalna do jakiej powinno się eksploatować tarcze, tym bardziej, że w E39 są tarcze wentylowane. Grubość tarczy Ate to 22mm, czyli biorąc pod uwagę grubość kanałów wentylacyjnych to moim zdaniem tarcza o grubości 15 mm powinna być do wymiany. Mam nadzieję, że te 15 mm nie będzie zbyt cienko.

Jeśli uda mi się gdzieś znaleźć min grubość to napiszę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.Ja kupiłem sobie komplet ATE tył i przod nacinane oraz klocki.Ktos kiedys pisal ze ATE sie nie nadaja do bmw bo jest zaciezkie itp.Jestem zadowolony przejechalem ponad 8000km i nawet przy ostrym chamowaniu przy duzych predkosciach kierownica nie drzy.Koszt kompletu do kombi z przesylka wyszlo 1000zl.Wczesniej mialem tez ATE ale w E30 i przejechalem na nich okolo 25tys i bylo ok.Z tego zo zaobserwowalem to rownomiernie sie zuzywaly .Nie scieraly sie w klin.(ponoc lepiej odprowadzaja zanieczyszczenia i gazy ktore powstaja podczas hamowania)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

W mojej 330d grubość nowych tarcz ATE to 24,9mm a minimalna to 23,4mm jeśli chodzi o przód a na tył 22mm-grubość nowej i minimalna 20,4mm.

Granica oscyluje wiec w przedziale 1,5-1,6mm. 15mm to zdecydowanie za mało,że strach jechać.

A tu masz tarcze do swojej i minimalne grubości

http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=10832074&art=461433&gen=82&gru=3110101&towkod=9E0C10&zdj=0&km=0&typ=15268&wsk=O&lang_id=PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie panowie - ja teraz zmieniam swoje tarcze i klocki - pytanie, jakie można największe obręcze wstawić do mojej e39 przed liftem?

 

standardowa średnica to 296 chyba - można większe założyć, czy to się wiąże ze zmianą zacisków??

oczywiscie ze wiaze sie ze zmiana zaciskow ja bym lepiej poszukal dobrych tarcz i klockow niz zwiekszal srednice tarczy :cool2:

Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tym razem zakupię ZIMMERMANNa tarcze - klocki ferrodo. Czy ktoś już może eksperymentował taki tarcze - podobno nie ma mowy o trzepaniu kierownicą...czyli nie da się przegrzać..a to najważniejsze - za dużo latam po mieście i to z całkiem niezłą dynamiką, więc nie chcę ryzykować
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje śmigło właśnie u mechanika i zakładam Zimmermanna + Ferrodo.

W dłuuugi weekend je odbieram, bo zmieniam i łącznik stabilizatora i drążek... Jak zmielę już trochę klocków to dam Wam znać jak się ta kombinacja spisuje

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tym razem zakupię ZIMMERMANNa tarcze - klocki ferrodo. Czy ktoś już może eksperymentował taki tarcze - podobno nie ma mowy o trzepaniu kierownicą...czyli nie da się przegrzać..a to najważniejsze - za dużo latam po mieście i to z całkiem niezłą dynamiką, więc nie chcę ryzykować

zdaje ci sie ebc tg sie krzywia na pewno ciezko skrzywic taka tarcze ale mi sie udalo tyle ze ja mialem je za darmo testujac pewien uklad ale zm i ferodo premier to dobra konfigurcja za ta kase :cool2:

Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie chcecie zaraz plakac ze sie pokrzywily tarcze to brembo albo zimermany. klocki osobiscie polecam remsa. mam komplet brembo tarcze+ klocki remsa. na wszystkie 4 kola kosztowalo mnie to 900zl. znam firme ktore ma na to bardzo dobra cene. jak cos to pisac na priv. pozdrawiam...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
A ja wymieniałem w 530d po lifcie przód ATE tarcze + klocki.

Po przejechaniu ok 3tkm zaczęło się bicie. Zareklamowałem je i właśnie czekam na odp. producenta.

Więc ATE nie polecam. Ale sam zastanawiam się co kupic :doh:

Nie wierzyłem w to, ale REKLAMACJA UZNANA :norty: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam połączenie : tarcze brembo + klocki ferrodo premier.

Zwykłe a nie jakieś nacinane czy nawiercane. Sportowe tarcze żeby dobrze hamowały muszą być rozgrzane. W przypadku normalnej jazdy droga hamowania na zimnych tarczach sportowych jest większa niż na zwykłych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.