Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
M52b20 w E39

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.autopower.se/begagnatguiden/bilder/m52b20.jpg

 

To jest m54 , ma bivanos. To drugie to m52.

Opublikowano
To spójrz na nazwę linku do tego obrazka... Tylko tym sie kierowałem, bo nie potrafie odróżniać R6tek wzrokowo :lol:
Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
M52b20 w E39

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.autopower.se/begagnatguiden/bilder/m52b20.jpg

 

M52b28 w E46

 

http://users.belgacom.net/ddddv/engines/2800_gr.jpg

 

Niby są inne kolektory itp ale to może kwestia wersji auta?

Ja tylko wiem, że dzisiaj słuchałem E36 2.0 i E34 2.5 i to drugie brzmi zdecydowanie lepiej :D

więc tak pierwszy silnik co pokazałeś to już jest M52B20 TU i nigdy go nie montowano w E36 , a drugi natomiast to M52 , a co do róznicy dźwięku 2,0 E36 a 2,5 E34 to pewnie trójka miała M52 a piątka M50 , a M50 ma o niebo lepszy dźwięk niż M52 które jest o wiele cichsze !!

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Kurcze, to już nieźle sie zamotałem z tymi oznaczeniami... mamy gdzieś na forum jakąś tabelke z oznaczeniami i danymi technicznymi oraz modelami w których występowały?
Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
235 km/h to predkosc, ktora pozwoli Ci odpowiedziec na pytanie czy pod maska masz cos wiecej niz 2.0,zapniesz licznik to znaczy,ze masz 2.8 :mrgreen: Szerokiej drogi :twisted2: A tak serio pojedz do mechanika, ktory robi bumy to Ci powie co masz pod maska.

http://img237.imageshack.us/img237/9199/avako1.png

Przedni napęd jest dla dziewczynek. . . :twisted2:

Opublikowano
235 km/h to predkosc, ktora pozwoli Ci odpowiedziec na pytanie czy pod maska masz cos wiecej niz 2.0,zapniesz licznik to znaczy,ze masz 2.8 :mrgreen: Szerokiej drogi :twisted2: A tak serio pojedz do mechanika, ktory robi bumy to Ci powie co masz pod maska.

Na odpowiednim dyfrze można 2,0 śmigać 235km/h , ale może łatwiej nachylić sie pod auto i popatrzeć na układ wydechowy, myśle że to bardziej rozjaśni sprawe

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
ten co widac u ciebie na foto jest na 100% silnikiem o pojemnosci 2.8 a rozniom sie na wyglad kolektorem ssacym np. dwulitrowa lub 2.5 maja je bardziej proste tylko silniki 2.8 maja te kolektory takie zaokroglone jak widac na twoim foto,a najlepiej to powinnienes wiedziec sam po osiagach bo nie ma co porownywac osiogow 2.8 do 2.0 poprostu roznica jest duza.

2.0 ma 150koni a 2.8 193koni to juz jest troche

Panowie nie wiem jakim cudem wy jesteście w stanie poznać z tej fotki że to jest silnik 2,8 :?: :shock:

Ja wiem że jest to napewno silnik M52 , a przynajmniej ma kolektor od M52 , poza tym nic więcej sie nie da z tej fotki określić i nie wiem skąd u was taka "fachowa" wiedza :?:

wiem z tad ze w swojej 2.0 wymienialem kolektor i nie ma takiej mozliwosci by do 2.0 zalozyc kolektor nawet od 2.5 choc na oko sa takie same ale duzo innych rzeczy tam nie pasuje(np wezyki do podcisnienia) a co dopiero mowic o tym co na zdjeciu!!! tam jest silnik 2.8 a jak ktos twierdzi ze tylko sam kolektor jest od 2.8 i to dalo dwulitrowce mocy tyle ze jedzie jak 2.5 to w takie cuda nie wierze a jezeli by to ktos umial jakos racjonalnie wyjasnic to jutro sam zakladam taki kolektor(ale nie jest to mozliwe!!!!!)

BMW 320 E36
Opublikowano
ten co widac u ciebie na foto jest na 100% silnikiem o pojemnosci 2.8 a rozniom sie na wyglad kolektorem ssacym np. dwulitrowa lub 2.5 maja je bardziej proste tylko silniki 2.8 maja te kolektory takie zaokroglone jak widac na twoim foto,a najlepiej to powinnienes wiedziec sam po osiagach bo nie ma co porownywac osiogow 2.8 do 2.0 poprostu roznica jest duza.

2.0 ma 150koni a 2.8 193koni to juz jest troche

Panowie nie wiem jakim cudem wy jesteście w stanie poznać z tej fotki że to jest silnik 2,8 :?: :shock:

Ja wiem że jest to napewno silnik M52 , a przynajmniej ma kolektor od M52 , poza tym nic więcej sie nie da z tej fotki określić i nie wiem skąd u was taka "fachowa" wiedza :?:

wiem z tad ze w swojej 2.0 wymienialem kolektor i nie ma takiej mozliwosci by do 2.0 zalozyc kolektor nawet od 2.5 choc na oko sa takie same ale duzo innych rzeczy tam nie pasuje(np wezyki do podcisnienia) a co dopiero mowic o tym co na zdjeciu!!! tam jest silnik 2.8 a jak ktos twierdzi ze tylko sam kolektor jest od 2.8 i to dalo dwulitrowce mocy tyle ze jedzie jak 2.5 to w takie cuda nie wierze a jezeli by to ktos umial jakos racjonalnie wyjasnic to jutro sam zakladam taki kolektor(ale nie jest to mozliwe!!!!!)

Pionieer sorry ale bzdury piszesz albo ja ciebie nie moge pojąć :duh: .

nie da sie rozpoznać pojemności silnika M52 po wyglądzie kolektora ssącego ponieważ czy 2,0 czy 2,8 kolektor będzie taki sam :!: :!: :!: Jeśli dalej ni wierzysz to spójrz na te rysunki

kolektor M52B28 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG11&mospid=47431&btnr=11_1492&hg=11&fg=40

kolektor M52B20 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BJ31&mospid=47418&btnr=11_1492&hg=11&fg=40

 

są identyczne :!: :!: :!:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
jakie tu bzdury w tym temacie to szok, ktos zauwazyl kolektro silnika m52 i od razu ze to jest 2.8,nie wiem jak sie ma 2.8 do 2.5, ale 2.0ma duzo mniejszy przeplywomierz od 2.5 z tego zdjecia nie jestem w stanie powiedziec co to za silni poza tym ze to jest m52 z przed wrzesnia 95r
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano
Sprawa sie wyjasnilaw w serwisie ten silnik co pokazalem to M52 2.0 produkowany od 01.09.1994 do 31.08.1995 fakt jest taki ze wizualnie niczym sie nie rozni od 2.8 i potwierdzeniem bylo zaczepienie kolesia co ma wlasnie 328 moj silnik przy jego to szuszarka
Opublikowano
Sprawa sie wyjasnilaw w serwisie ten silnik co pokazalem to M52 2.0 produkowany od 01.09.1994 do 31.08.1995 fakt jest taki ze wizualnie niczym sie nie rozni od 2.8 i potwierdzeniem bylo zaczepienie kolesia co ma wlasnie 328 moj silnik przy jego to szuszarka

 

Prawda was wyzwoli... nawet jak czasem boli :wink:

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Sprawa sie wyjasnilaw w serwisie ten silnik co pokazalem to M52 2.0 produkowany od 01.09.1994 do 31.08.1995 fakt jest taki ze wizualnie niczym sie nie rozni od 2.8 i potwierdzeniem bylo zaczepienie kolesia co ma wlasnie 328 moj silnik przy jego to szuszarka

 

Wizualnie może niczym, ale wystarczyło zmierzyć średnicę kolektora ssącego i by się wszystko wyjaśniło(przynajmniej w M50 między 2.5 a 2.0 jest znaczna różnica)

Opublikowano

Po przeczytaniu całego tematu dodam tylko ze to prawda ze pierwsze M52 na pojedynczym vanosie miały pokrywy zaworów aluminiowe ale już z korkiem z przodu tak jak w plastikowych.

 

Ktoś tam zapytał czy M50 vanos posiadały ASC więc odpowiem że tak, bo sam mam obecnie taki silnik w aucie a ASC w nim różni się od ASC stosowanych w M52 tym ze nie ma dodatkowej nakładki z drugą przepustnicą a system steruje tą samą przepustnicą która służy do dodawania gazu.

 

Nastepna uwaga dotyczy wypowiedzi Kujona: w E36 nie było stosowanych silników z podwójnym vanosem pod warunkiem że nie mówimy o Z3 które też jest wersją E36 a stosowane były w nim silniki M52, M52TU a nawet M54 i wiele innych.

 

W ogóle to M52TU różnią sie od M54 szczegółami a podstawowe różnice polegają na powiększeniu pojemności skokowej.

I tak M52TU (podwójny vanos) miały pojemnosći 2,0 2,3(2,5) i 2,8 a zastąpiły je potem silniki M54 2,2 2,5 i 3,0. Były też silniki 2,3 o pojemności 2,4 a nie 2,5 ale u nas są rzadko spotykane.

Podobna ewolucja odbywała się z silnikami M-power ale to już osobny temat.

Opublikowano
Racja Kowal Z3 to przecież E36 :!: i tam był m.in M52TU wprowadzonyw 98 roku, ja napisałem że nie było w E36 ponieważ potocznie ludzie zaliczają do tego modelu sedana, coupe, turinga, compact i cabrio a w nich M52TU nie występowały .

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Sorry za OT ale tak czytam ten wątek i jestem pełen podziwu dla wiedzy jaką tutaj prezentujecie... naprawdę coś :) pozdrawiam :modlitwa:

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Opublikowano
:wink: Mam identyczny silnik,kiedy kupiłem samochód tez mi sie wydawało ze nie jest to 2.0 ale 323 nie mogło być z powodu pokrywy lauminiowej a do 2.8 sporo brakowało.Faktycznie przejechałem się z kolegą który posiada M50b20 i jest róznica.Dzwięk o wiele ładniejszy ale dynamika odbiega zupełnie,M-52 cichrzy,dynamiczny.M-50 pięknie brzmi ale coś za coś,silnik starszej generacji no i cięzszy od M-52 :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.