Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pojeździłem trochę moja 318 i po jakimś czasie silnik zaczoł mi chodzić jak disel a to przecież benzyna mił ktoś taki sam problem ?

moze ktoś wie co mu dolega

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
mam dokłądnie to samo. Auto chodzi jak disel. Nieraz na chwile przestanie stukac. Podobno to zawory stukają. Nie wiem do konca jak to jest bo nie znam sie na tym ale E30 ma jakąś chydrauliczną regulacje zaworów czy jakoś i jak Ci to walnie to zaczyna klekotać.
Opublikowano
ja mam podobny problem jak troszke pojezdze swoja bmw 324 to chodzi jak 320 albo 325 wogole nie slychac ze to diesel na zimny poterkocze troiche ;) :lol:
Opublikowano
a ja mam nówkę wałek, koniki i wszystkie popychacze, wczoraj wszystko dopieszczone. Nie mówiąc o remoncie glowicy i nowych zaworach. Do tego silniczek zalany Valvoline VR-1 10W60 i autko chodzi jak kasztanka Piułsudskiego :D:D:D

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
tak jak juz kiedys pisalem - silniki M40 najlepiej wszystkie zebrac do kupy i zrzucic pod brama w Monachium - moze dostaniecie po nowce :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Miałem ten sam problem, szczególnie na zimnym silniku. Wymieniłem popychacze i problem znikł. Niestety to jest największa bolączka tego silnika.
Opublikowano
los23 a mozesz napisac na jakim jezdzisz oleju tzn czy mineral czy syntetyl i kiedy ci chodzi jak diesel ? Przez caly czas czy tylko jak jest zimny. Bo M40 maja hydrauliczne popychacze ktore slychac jesli jezdzisz np na mineralnym oleju zwlaszcza jak jest zimno. Ja akurat jezdze na mineralce i jajk bylo w jakis dzien bardzo zimno a bumetka stala kilka dni bez rozruchu to po odpaleniu slyszalem zaworki ale tylko przez jakis czas po rozgrzaniu wszystko wrocilo do normy. Dlatego duzo osob leje do tego silnika syntetyki albo polsyntetyki ze wzgledu wlasnie na te popychacze i ich wrazliwosc. :D :D :D :D

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

moje 316i E 36 tez klekotalo jak disel! diagnoza byla walek rozrzdu, popychacze!

trafil mi sie E34 tds wiec 316 pogonilem i teraz nowemu wlascicielowi klekocze jak disel ale nie wiem co on z tym zrobi :D

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

witam, nie chcialem zakladac nowego tematu, mam pytanie odnosnie m40, jesli sa padniete popychacze(tudież szklanki, hydropopychacze, hydroregulatory) to jaki dzwiek zawory wydają, chodzi mi o to ze jak kumpel mial padniety hydropopychacz to mu tak ostro stukało, natomiast u mnie słychac żaby (prawie rechotanie zaworów hehe) zwlaszcza w przedziale 1500-3000rpm, mniej slychac zawory na rozgrzanym silniku (prawie w ogole, ale musi byc rozgrzany dobrze), krzywki na wałku są ok, wlasnie wymieniłem olej na mobila minerał, pasek rozrządu nowy... aha czy zeby zmienic popychacz trzeba zdejmowac glowice??

 

dzieki za odp. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.