Skocz do zawartości

zawieszenie tył piszczący problem - pomocy!!!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu

Zwykle po zimie - jeśli gumka daje dzwięki - za chwilę konczy się jej wymianą .

Zima zapewnia nam darmowy testu korozji dla podwozia ale także dla zawieszenia

Pamiętaj , że wiele z gumek zawieszenia da się regenerować z pozytywnym skutkiem

 

Pozdro :D

 

Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mialam ten sam problem, przy jezdzie po nierównosciach cały tył skrzypił jak drzwi od starej szafy,i to byly własnie takie gumy, tuleje które są jednorazowe

ale mechanik jakos zdołal mi tam prysnąc smarem choc to jest szczelne, ale pomogło. Calą zime jezdze i juz nic sie nnie odzywa :) :cool2:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w e39 touring tez wyraznie skrzypi tyl z lewej strony, wprawdzie jak jade do tego nie slysze, ale np gdy wsiadam do samochodu to wyraznie slychac, lub gdy samochod stoi i zaczne go kiwac za relingi dachowe,

u mnie mechanik sugeruje element nr 10 z tego schematu

czyli gorny tylni wachacz, ale podjade jeszcze jutro do innego mechaniora, niech oceni czy to nie jest przypadkiem wlasnie ta plywajaca tuleja nr 2

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.