Skocz do zawartości

Adam Grabowski

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 3.0D 2004
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia Adam Grabowski

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. możesz to rozebrać : 1.podważając klimatronik z obu stron 2.odpinając kable(uważaj na zabezpieczenia wsuwek!!!) 3.poodginać zabezpieczenia 4.trzymając panel przyciskami w dół wyjąć płytkę 5.uważać aby nie potrząsać panelem bo się wszystko poprzewraca 6.wyjąć odpowiedni przycisk 7.wymienić lub skleić 8.i w odwrotnej kolejności złożyć powodzenia
  2. ja jeżdżę krajowym autkiem 3lata i zmieniam tylko filtry i oleje,o gazie zapomnij moja pali 10-11 ltr po mieście to co chcieć więcej od 2,8???
  3. podpowiedz w którym miejscu sie znajduje to go sprawdzę
  4. koledzy zamieniłem panele i rewelacja wszystko działa ok problemy zniknęły
  5. podpowiedz czy elektrozawór otwiera się impulsowo czy całkowicie na maxa po podaniu od 0-12VDC
  6. koledzy witam i dziękuję że nie jestem sam, mam ten sam problem co wy ale niedługo podmieniam panele i wtedy zobaczę,jak cośbędę wiedział to się odezwę
  7. Adam Grabowski

    padła stacyjka???

    ostatnio po wyciągnięciu kluczyka nie gasną od razu kontrolki,radio itp. tak jakby była jakaś czasówka albo coś podobnego,komuś się to trafiło????jakieś podpowiedzi który przekażnik jest za to odpowiedzialny????mam e39 528i z 1996r wszystko działa normalnie tylko jak zgaszę auto to aby odpalić muszę poczekać aż się zresetuje bo inaczej nie podaje =12V na pompę paliwa ____________________________ Mod Edit: Proszę wpisywać kod modelu przy tytule [Exx] – i zapoznać się z regulaminem forum. ____________________________
  8. kolega wyżej ma rację ostatnio też się ratowałem kluczem płaskim,gorzej jest tylko później z załapaniem jej
  9. ja też myślałem że to wiatraczek od klimy mi aku rozładowuje a była to lampka w bagażniku ,odłącz ją na tydzień a zobaczysz że będzie ok,to typowa usterka w e39
  10. padł mi wentylator chłodnicy,jak można sprawdzić i w którym miejscu zasilanie aby wiedzieć czy to silnik czy czujnik temp.??? mam e39 2,8i 96r ewentualnie który to bezpiecznik(chociaż wszystkie w schowku sprawdzałem)
  11. dzięki bardzo za link podobną miałem koncepcję i chyba tak zrobię tylko że rozgałęźnik av mam o wiele mniejszy kupiłem 2 lcd 7" bosschman są super za taką cenę
  12. pytanko : czy ktoś przepuszczał przewody do zagłówków przez fotele??? może jakieś porady??? mam e 39 528i 96r
  13. Adam Grabowski

    dziwny błąd

    ale wyczerpujące podpowiedzi czyżby nikt nie wiedział???
  14. Adam Grabowski

    dziwny błąd

    podczas diagnostyki komputerem w warsztacie pojawił się błąd: -signal CAN EGS -aktywacja zapłonu cylindra 1 Co to może być???? Nie miałem jak dotąd kłopotów z tym autem wszystko jest ok tylko mnie to drażni i chciałbym wiedzieć o co cho???No może tylko tyle że trochę dużo pali. Jest to E46 1.8i/77kw z 1999r.
  15. można dorzucić śrubę i popływać po morzu (tylko cena podskoczy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.