Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, moze ktos wie co moze byc przyczyna slabo dzialajacego ogrzewania, na strone kierowcy leci chlodne powietrze a na strone pasazera juz calkiem zimne. Temp silnika jest oki (wskazowka na srodeczku) pokretla przekrecone na max temperature, a nadal leci zimne powietrze :mad2: . Moze ktos cos podpowie, dzieki. Pozdrawiam LK
Opublikowano
Pierwsza rzecz jaka trzeba sprawdzić to termostat.
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano
Termostat wymieniony jakies pol roku temu- przynajmniej tak twierdzil mechanik ze go wymienial. Po tym jak robil uszczelke glowicy.
Opublikowano
ja bym zobaczył ten termostat . prosto się go wyjmuje. jest z przodu silnika . Odkręcasz pokrywe z góry, później te dwie rury od powietrza z przodu( takie metalowe)i juz masz termostat na wierzchu. Jak go odkręcisz to wrzuć do gotującej wody i zobacz czy sie otworzy ( albo podgrzej jakąś suszarą).
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano
A moim skromny mzdaniem, jesli temp silnika jest ok, to i nagrzewnica powinna grzać, z tego względu ze termostat otfiera obieg płynu na chłodnicę, a silnik i nagrzewnica powietrza to mały obieg i grzeje się raze mz silnikiem. Proponuję, ale gdybam tylko, sprawdzić jesli masz klimę pokrętła, może potencjometr szwankuje, jeśli na pasażera jest ciepło a u Ciebie nie, bo może to jego wina, może też być tak, że ktoś to wcześniej rozebierał i źle podłączył,, może linka z suwaków regulacyjnych spadła, lub się odłamał pancerzyk od obudowy, i mimo że się przesuwa, nie otwiera wlotów,,,miałem taką przygodę w oplu, poprosut spadła linka i tyle,,,
Teraz to ja mam radość z jazdy :)
Opublikowano
Termostat wymieniony jakies pol roku temu- przynajmniej tak twierdzil mechanik ze go wymienial. Po tym jak robil uszczelke glowicy.
Opublikowano
Wg mnie termostat tez bedzie oki bo by wtedy wskaznik temperatury nie osiagal. Ciegna warto sprawdzic tylko dlaczego od strony kierowcy to powietrze nie leci tak cieple jak powinno? Ono jest tylko zlamane.
Opublikowano
to wina elektrozaworów nagrzewnicy które znajduja sie pod maską po lewej stronie jest to element zamocowany na wezykach pomiedzy silnikiem a nagrzewnica, jesli masz sterowanie na 2 strony (pasazer/kierowca) to sa 2 elektrozawory i one sie nie otwieraja, albo otwieraja nie do konca,
Opublikowano

wymien elektrozawory i bedzie ok

 

pozdr

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Opublikowano
Maja jakas specjalna nazwe? bo nie wiem o co pytac w sklepie. Orientacyjny koszt szt ? Dzieki

 

zamienników nie ma, w serwisie koszt 510 zl , na alegro uzywane mozna kupic za ok 100zl - 150zl , ja takie kupilem alle wydaje mi sie ze tez nie sa do konca sprawne i ze sie do konca nie otwieraja

Opublikowano

... nie wiem czy są dostępne zamienniki - pozostaje używka albo ASO , wyglądają tak jak na foto z tej aukcji :

 

http://www.allegro.pl/item150825601_zawory_ogrzewania_bmw_e32_e34_elektrozawory.html

 

to są do wersji z klimą - mają dodatkowo pompkę wymuszającą obieg , są jeszcze takie :

 

http://www.allegro.pl/item156140082_bmw_e34_elektrozawory.html

 

wersja bez pompki ...

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
u mnie za to jest inny problem. Ogrzewanie z przodu działa perfekt, ale z tyłu z tylnych kratek napiera zimne powietrze. Jaka może byc przyczyna?
Opublikowano
Z tych pomiedzy zawsze bedzie lecialo zimne powietrze bo to inny obieg nie mjacy nic wspolnego z ogrzewaniem. Taka informacje uzyskalem jakis roczek temu tu na forum bo o to samo pytalem. Podobno jest wszystko w instrukji napisane, ale ja mam ja w jezyku niemieckim :) Wiec wg mnie nie masz sie czym przejmowac tylko na zime zamykac ten obieg :)
Opublikowano

Witam miałem ten sam problem, temp. ok , a ogrzewania nie ma. Zapowietrzony układ chłodzenia, po długotrwałych próbach odpowietrzenia udało się dojść do ładu. Sprawdz poziom płynu!

POWODZENIA

BMW E34 525 TDS 96' TOURING
Opublikowano
Poziom plynu jest oki, a jak to odpowietrzyc? jesli faktycznie byl by zapowietrzony?

 

podobno td i tds same sie odpowietrzaja problem z odpowietrzaniem ukladu chlodzenia jest tylko w silnikach benzynowych. Ja mam td 2 razy spuszczony byl plyn chlodniczy po ponownym uzupelnieniu nie mialem zadnych problemów

Opublikowano
no 95 procetn lub 98 procent temrostat. Ja miael to smao w swojej e34 temrostat byl do dupy zacial sie i samochod nie przekraczal temperatury 60 stopni genrerlanie zamrazlaem w samochodzie praktycnzie non stop na ssaniu i nie do grzany silnik (duzo wieksze spalanie) . wymienilem temrostat i czujnik temp (warto pprzejrzec moze byc zardzewaily i w kiepskim stanie) warto kupic tylko termostat fimry Wahler nie kupuj Verneta!!!!!! odpowietrzyc uklad i mysle ze bedzie ok.
Opublikowano

Spróbuj odpowietrzyć układ. Ja w swoim TDS miałem coś podobnego.

Niby grzało ale słabo. Musiałem mocno motor pomęczyć aby coś pogrzał.

Problem znikł po wymianie płynu chłodniczego po zakupie samochodu.

Uzupełniając płyn wlewałem również go do przewodów idących do elektrozaworów znajdujących się po prawej stronie przy kierowcy.

W międzyczasie podpompuj uciskając grube przewody nad chłodnicą i pod.

Termostat możesz sprawdzić po dobrym zagrzaniu silnika sprawdzając czy dość ciepły jest gruby wąż na dole idący od chłodnicy. Jeżeli jest zimny to termostat się nie otwiera. Kupując nowy kup lepszy "Wheeler" czy jakoś tak, koszt około 50-60 zł. Tańsze po 30 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.