Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie, niedługo dojdzie do tego, że TDs-y smigają 260 i jeszze mają zapas, powiem tak, zakłamania prędkości sa i to duże, wszystko zalezy od opon, a licznik w kilkunastoletnim aucie też może nieco kłamać, nie sądze aby jakiekolwiek autko pojechało więcej niz ma w katalogu NOWE, czyli takie kiedy mialo wszystko sprawne na tip top :)
Opublikowano
moze i jest przeklamanie. Ale polecial tyle. ale to byl max na dobrej prostej bardzo dobrej. jesli jest ktos z okolic ciechanowa to bedzie wiedzial o ktora droge moze chodzic
Opublikowano

Witam

TDS nie powinno sie katować ma Top Speed ale to swoje 205 km/h musi polecieć

Kiedyś miałem uwalony przepływomierz w TDS i prędkości max byly 200km/h ale na odcinku 5 km albo więcej, po wymianie nie było problemów a nawet 220 szybko zachodziło

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na obwodnicy Garwolina jechałem 205 i wiecej nie poszła.
003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam

TDS nie powinno sie katować ma Top Speed ale to swoje 205 km/h musi polecieć

Kiedyś miałem uwalony przepływomierz w TDS i prędkości max byly 200km/h ale na odcinku 5 km albo więcej, po wymianie nie było problemów a nawet 220 szybko zachodziło

 

ale kolega na filmie, to chyba manualem gonił, bo automat tak biegu nie zmienia i nie ciągnie do 5 tys obrotów :)

003.jpg
Opublikowano
widac nie miales automatu. jak pedal wcisniesz do konca to jest jeszcze jakby guzik pod nim i jak wpadnie jeszcze bardzoej to praktycznie do konca obrotow ciagnie
  • Członkowie klubu
Opublikowano
widac nie miales automatu. jak pedal wcisniesz do konca to jest jeszcze jakby guzik pod nim i jak wpadnie jeszcze bardzoej to praktycznie do konca obrotow ciagnie

 

Mam automat od trzech lat i wiem co jest pod pedałem gazu, ale jeszcze niegdy przy wciśnięciu gazu z przyciskiem obroty nie weszły na czerwone pole.

Może dlatego do tej pory moja skrzynia pracuje jak należy.

 

Pozdrawiam

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
widac nie miales automatu. jak pedal wcisniesz do konca to jest jeszcze jakby guzik pod nim i jak wpadnie jeszcze bardzoej to praktycznie do konca obrotow ciagnie

 

obejrzyj filmik z youtube i zwróć uwage na zmianę biegu :)

003.jpg
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
220 km/h jechales dwulitrowym dieslem.hmmm? cos mi sie wierzyc w to nie chce,chyba ze na chipie lub innego typu tunningu.pozdro.

 

Nie wiem jak E34 ale 3 E46 2.0 Diesel pieknie lata , cos szwagier mowil ze 240km/h :D sry za off top

 

ja wiem czy tak pieknie, kilka dni temu mialem spinke z taka e46 , start z 2 biegu i biedna dostala w dupke od wloszki :lol:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

525d w m pakiecie na zegarze pokazywalo 235km/h przy 4600 obrotach

opony 17" przod 235/45 tyl 255/40

ale chyba predkosciomerz cos oszukuje bo ograniczenie jest do 215 z tego co pamietam w 2,5d

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano

no ok jawor

ale posiadacze innych modeli np 2l w dieslu tez sie wypowiadali wiec czepiaj sie ich...

albo niech ktos zalozy z 10 tematow..

pyt. o prędkość maksymalną 2,0d

pyt. o prędkość maksymalną 2,5D

pyt. o prędkość maksymalną 3,0D itd...

 

 

pozdro

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
widac nie miales automatu. jak pedal wcisniesz do konca to jest jeszcze jakby guzik pod nim i jak wpadnie jeszcze bardzoej to praktycznie do konca obrotow ciagnie
Sprawdź sobie na filmiku, że wskaźnik temperatury położył się trochę na prawą stronę co by oznaczało że temperaturka poszła w górę o kilka(naście?) stopni co raczej nie powinno mieć miejsca. Ja mam swojego TDSa już jakiś czas, raz leciałem 210. Na trasie średnia 100 - 140 ale temperatura zawsze była ta sama czyli wskazówka równiutko w górze lub delikatnie przechylona w lewo. Szkoda koledzy tak silniki męczyć. Poza tym z tego co widzę to każda z tych waszych furek to średnia wieku 12- 15 latek . . . a potem zakładacie tematy że TDS to lipa, że w TDSach pękają głowice itp itd :duh: :evil:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.