Skocz do zawartości

fugess

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia fugess

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki kolego za odpowiedź. Jutro się biorę za auto. Pozdrawiam
  2. Nie wiem czy dobrze rozumiem, jeżeli uszkodzeniu uległa jedna z półosi to napęd nie powinien przełączać się np. na jedno koło ( to ze sprawną półośką ? ). Jakie jest prawdopodobieństwo uwalenia dwóch półosi ?? Jutro wskakuję pod samochodzik i popatrzę co i jak, postaram się wrzucić jakieś fotki. Na wtorek będę miał mechanika ale wolę wiedzieć co i jak bo jak mechanik widzi, że ktoś zna temat to inaczej rozmawia ( $$$ ) :wink: Może ktoś mi to wyłoży jak chłopu na miedzy :wink: Nigdy nie byłem dobry w te klocki. Pozdrawiam
  3. Dzięki za szybka odpowiedź. Czy ta część o której piszecie to coś takiego ?? http://moto.allegro.pl/item835785386_przegub_walu_bmw_e46_e39_540_525d_530d_e34_febi.html Dzisiaj sprawdzę co się dzieje pod spodem auta Pozdrawiam
  4. Witam, No i stało się ... Zaczęło się niewinnie od stukania przy wrzucaniu biegu i puszczeniu sprzęgła. Godzina 22:00, wjeżdżam w osiedlową uliczkę kierując się do domu i gruchnęło. Ruszyłem szybciej ze świateł i coś strzeliło na tyle auta. Zatrzymałem się, wrzucam 1 bieg i nic. Silnik pracuje, prędkościomierz delikatnie się ruszył ale auto stoi. 2 bieg ... to samo. 3 bieg ... dodaje gazu, prędkościomierz idzie w górę. Ściągnąłem auto pod dom i teraz myślę co mogło strzelić. Dyferencjał ?? Może krzyżaki ?? Miałem wybitą gumę na przegubie ( taka z dziurkami ) ale wątpię, że to ona jest winna sytuacji. Jeżeli ktoś miał taki problem to proszę o wskazówki. Jutro raczej nic przy aucie nie zrobię ale w poniedziałek coś zacznę grzebać. Może jakieś szacunkowe koszty ? Kurdę weekend do dupy a tu jeszcze taka niespodzianka :cry2: Aż mi się niedobrze robi na samą myśl o podróżowaniu MPK :mad2: Pozdrawiam Unieruchomiony ...
  5. Nikt nie pomoże :?: :worried:
  6. Witam :) Mój problem polega na tym, że tylna klapa w moim E34 Touring nie otwiera się tym przyciskiem, który znajduje się nad tablicą rejestracyjną. Nie otwiera się ani klapa ani sama szyba. Znajomy, który posiada E39 touring ma ten sam problem i podpowiedział mi, że problemem mogą być same przyciski do otwierania ( podobno są tam jakieś blaszki, które są bardzo czułe na błoto itp). Silniczki w klapie sprawdzone i działąją w 100 %. Czy ktoś próbował naprawiać te przyciski ? Z kluczyka klapa się otwiera. Bardzo proszę o pomoc :modlitwa: i z góry dziękuje za każdą wskazówkę. Pozdrawiam :)
  7. Witam, Mam problem. Kiedy włącze dmuchawę (włączona klimatyzacja) to co jakiś czas słychać pisk. Owy pisk zawsze słychać jak spadną mi obroty (niestety nadstawnik mi szwankuje). Na postoju i podczas jazdy objawy są takie same. Boje się żeby mi się tam coś nie urwało, chciałbym to zrobić jeszcze przed moim wyjazdem (Lublin- Holandia), długa trasa a ja wole dmuchać na zimne. Pozdrawiam.
  8. fugess

    EGR w TDS

    Witam, a ja mam taki mały problem z zaworem EGR (ERG?) - nie wiem czy się otwiera, czy prawidłowo działa. Dzisjaj miałem wolną sobotę więc zabrałem się za kolektor i właśnie oczyszczenie tego zaworu. Według mnie on się nie otwiera, jest cały czas w pozycji zamkniętej. Drugie pytanie to takie - gdzie biegnie wężyk od ERG ? Nie wiem czy w mojej buni jest wszystko dobrze podłączone (poprzedni właściciel). Za wszystkie wskazówki z góry dziękuje :P
  9. Witam, u mnie pojawia się jedno mignięcie ok 1,5 sekundy a potem 30 mignięć. Mam tabelę kodów błyskowych ale o 30 błyśnięciach nic nie piszą. Ktoś wie co to może być ? Pozdrawiam
  10. Sprawdź sobie na filmiku, że wskaźnik temperatury położył się trochę na prawą stronę co by oznaczało że temperaturka poszła w górę o kilka(naście?) stopni co raczej nie powinno mieć miejsca. Ja mam swojego TDSa już jakiś czas, raz leciałem 210. Na trasie średnia 100 - 140 ale temperatura zawsze była ta sama czyli wskazówka równiutko w górze lub delikatnie przechylona w lewo. Szkoda koledzy tak silniki męczyć. Poza tym z tego co widzę to każda z tych waszych furek to średnia wieku 12- 15 latek . . . a potem zakładacie tematy że TDS to lipa, że w TDSach pękają głowice itp itd :duh: :evil: Pozdrawiam
  11. Witam, ja swoją E34 525 TDS TOURING , 3 osoby na pokładzie, droga nie za ciekawa bo trasa Lublin- Wawa ale 205 km/h na liczniku było i jeszcze nabierał prędkości ale strach w oczach bo musiałem na trzeciego wyprzedzać :twisted: Poleciałem tak raz kilka dni po zakupie, żeby sprawdzić ile poleci a teraz 100 na trasie to max. Szkoda mi moje oczko w głowie męczyć :D W końcu to diesel więc ma być oszczędnie :8) Pozdrawiam
  12. A czemu tak ? Zamierzam się zabrać za mój nadstawnik (E34 93`), objawy już nie dają mi spać po nocach :evil:
  13. fugess

    Tempomat TDS

    Ja zapłaciłem tylko za manetke 40 zł, a reszta mi działała jak trzeba. Jak byś chciał od podstwa założyć tempomat to jest troche roboty przy tym.
  14. fugess

    Tempomat TDS

    patrzylem te schematy ale one dot. modelu bez elektronicznego pedału gazu tzw. potencjometrycznego. Jak chcesz to moge Ci je wyslac, moze sie do czegos przydadza. Co do samej manetki jest ona z 2 przewodami ale ta ktora zakupilem musze wymienic na inna bo jest jakby nie od tego modelu tzn. jak daje wajche od wycieraczek w dol to tym sposobem wylaczam tempomat bo obie manetki sa za blisko siebie :mad2: Jak znajde nr sterownika to zaraz zapodam. pozdrawiam
  15. fugess

    Kilka pytań dot tdsa

    no niestety, poprzedni właściciel olał sprawę, a ja dwa dni po zakupie wybrałem się do mechanika na diagnozę nowego nabytku no i wyszlo ze swiece spalone :evil: Ciepło jeszcze było na dworze :mrgreen: ale przy +5 to juz bym pewnie mial spore problemy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.