Skocz do zawartości

Na wolnych obrotach ,trzęsie całą furą.


Robert Zając

Rekomendowane odpowiedzi

witaj,.

nie wiem czy to może być przyczyną u Ciebie i jak mocne są te "trząsawki", ale u znajomego były odczuwalne drgania - zarówno na kierownicy i fotelach w momencie gdy miał 'wyjechane' przednie wahacze i luzy na kolumnie kierowniczej. Do tego doszły osłony na jabłkach.

Po wymianie - całkowicie inne auto, zero drgań.

Podjedź na diagnostyke niech ci sprawdzą zawieszenie.

 

Pozdr,

Małżeństwo to głupota, lepiej kupic se kota ;)

http://images.spritmonitor.de/247664_5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju również miał wibracje.

nie jestem mechanikiem i nie mam pojęcia czy i jak ma to wpływ na drgawki, ale nie zawadzi sprawdzić.

 

tak czy inaczej może coś wyjdzie przy okazji co wskaże przyczyne.

Małżeństwo to głupota, lepiej kupic se kota ;)

http://images.spritmonitor.de/247664_5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem poduszki pod silnikiem ,mocowanie skrzyni biegów ,wał i silniczek krokowy są ok.Co mogę jeszcze zrobić.

A tak z ciekawosci, jak sprawdzic wał i silniczek krokowy?

U mnie tez sie dziwnie trzesie w momencie ruszania (czyli gdy daje troche gazu i puszczam sprzeglo). Mqam takie wrazenie jakby sie silnik nie wyrabial i mial zgasnac w momencie ruszania, towarzysza temu drgania.

http://img166.imageshack.us/img166/6026/ichazq8.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam taki problem jak stoje to obroty pływaja tzn skaczą czasami mniej czasami bardziej. Mechanik powiedział ze prawdopodobnie kable. A jak nie kable to przeplywomierz Narazie jestem w trakcie robienia wiec jak zorobie to napisze co i jak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Miałem niedawko podobne przejsica. Też trzęsło mi całą tapicerą, ale tylko na niskich obrotach. Mechanik powiedział że na wolnych, pali mi na 3 gary. Wymiana świec całkowicie rozwiązała ten problem. Teraz chodzi jak nalezy. Powodzenia i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej na niskich obrotach zawsze trzęsie, no chyba że u Ciebie wali tak że korniki gubisz po drodze, co w tych rocznikach się zdarza nawet beemkom :8) to w takim razie nie słuchaj mnie tylko mądrzejszych kolegów :D ps, a może to Tobą tak trzęsie w karnawale ;) radzę przestać pić herbatę z *prondem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej e 32 jest to samo. Sprawa się wyjaśniła po podłączeniu pod kompa: sonda lambda. Efekt jest taki, że silnik dostaje zbyt dużo paliwa i nie dopala (co powoduje nierówną pracę i wibracje). Przy bardziej energicznym wciśnięciu gazu trochę się dławi ale potem ok.
7-er Fahrer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję wymienić np. filtr oleju na nowy- bo czytając większość odpowiedzi to już nic innego nie przychodzi na myśl, no ewentualnie płyn hamulcowy. Pozdrawiam życząc więcej uśmiechu na codzień przy tych tematach.!!
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
witam..nie wiem czy temat jeszcze aktualny..ale..ja miałem duze drgania w mojej e34..przy normalnych obrotach 600-700/min myslalem ze silnik wyskoczy spod maski..przyczyną bylo lewe powietrze..dostawalo sie z takiego malego dzyndzelka na kolektorze..do dzis nie wiem co to jest..ale zalepilem i maszyna chodzi jak marzenie..
tomeek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Ja tez mam duże drgania. Pod względem elektronicznym jest ok bo na kompie nie wywalilo mi żadnego błędu (poza ABS ale to nic do tego nie ma). Co musze sprawdzic? Jakie powinny byc poduszki pod silnikiem? Sztywne czy takie miekkie? Prosze o pomoc bo to jest bardzo irytujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie trzeslo calym autem , a najbardziej bylo czuc wibracje na pedale sprzegla.bylem u 2 mechanikow jeden powiedzial ze to kolo zamahowe a drugi ze to sprzeglo .okazalo sie ze faktycznie to sprzeglo poszlo i szly drgania na samochod.
Kocham moja Czarnulkę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wymiana sprzegla trzeslo okrutnie przy dokladnie 1000 obr - troche wiecej niz jalowe, czyli przy dodaniu delikatnie gazu. Na wyzszych i nizszych zero drgan. Znaczy jakis rezonans.

Po wymianie sprzegla i zawiasow trzesie bardzo delikatnie na jalowych czyli 600-700. Stawiam na kolo dwumasowe, bo nie wymienialem, a czestotliwosc rezonansu zmienila sie bo bylo grzebane w sprzegle. Ale to nic w porownaniu do wczesniejszych drgan.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.