Skocz do zawartości

wojteke32

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 M30B35 1990
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia wojteke32

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam Jaki warsztat zajmujący się instalacjami LPG (sekwencja KME) możecie polecić we Wrocławiu?
  2. wojteke32

    OBC "miesza" języki

    Witam Problem polega na tym, że OBC miesza różne jęzuki. Tzn. ustwiam np. english us i wszystkie funkcje są w języku angielskim ale gdy wyskakuje jakiś komunikat (np o żarówce, otwartych drzwiach itp) to po niemiecku. English uk jest z koleii wymieszany z włoskim i to zarówno przy funkcjach jak i komunikatach. :shock: :shock: :shock:
  3. A czy ktoś w Kielcach korzystał może z MS BIS przy ściegiennego? Są pod jednym szyldem ze sklepem z karczówkowskiej. Jeśli chodzi o sklep to polecam. Chłopaki robią dobre ceny, a i co do jakości produktów też złego słowa nie mogę powiedzieć.
  4. wojteke32

    e32 na czesci

    całość odpada, resztę mam ok bo idzie kupić ale ten środkowy nieosiągalny (chyba, że oryginał)
  5. wojteke32

    e32 na czesci

    Witam Interesuje mnie tłumik środkowy (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB31&mospid=47344&btnr=18_0071&hg=18&fg=20 nr 1 na schemacie). W jakim jest stanie i jekie koszta. Pozdrawiam
  6. Czujnik położenie wału, czujniki temperatury silnika..... nie wiem co jeszcze
  7. Witam Po pierwsze należałoby wyczyścić EML (zarówno sam przelot powietrza z klapką jak również rozebrać całość, wyczyścić pył ze szczotek, którego będzie sporo, oceńić stan potencjometru, nasmarować). Po drugie taki poziom kompresji wg mnie to niepokojący sygnał. Może on jednak oznaczać konieczność regulacji zaworów (jak to się mówi "siedzą", czyli się niedomykają). Co do przepływomierza to jedynym sposobem na jego sprawdzenie jest pomiar napięcia i oporu. Poszukaj na forum, było o tym trochę. Jeśli chodzi o ASC to skoro tak jak mówisz w czasie jazdy przerywa, to powinna zapalać Ci się wówczas kontrolka ASC między zegarami. Pozdrawiam
  8. Witam Jestem świeżo po montażu takiego sterownika. Długo się zastanawiałem czy wydać te kasiorkę bo nie byłem pewny czy sobie poradzę. No ale klamka zapadła i teraz żałuję, że tak późno się zdecydowałem :) Wreszcie mogę otwierać i zamykać 7-er jak biały człowiek :) Temat jest naprawdę prosty, kwestia podłączenia kilku (8) kabelków, a gdy chcemy aby domykały się szyby i ryglowały drzwi konieczne będzie dokupienie przekaźniczka. Co do jakości sprzętów z allegro (np mój) to nie powala. Zwłaszcza kluczyki typu scyzoryk rażą tandetą. Konieczność dokupienia przekaźnika, którego nie ma w zestawie, który to sprzedawca reklamuje jako dedykowany do bmw serii e32 pozostawia niesmak... Nie liczyłbym także na pomoc/radę odnośnie montażu od sprzedawcy (na maila z zapytaniem nie otrzymałem odpowiedzi do dziś tj. 5 dni). JEDNAK MIMO WSZYSTKO POLECAM TEN GADŻET : Pozdrawiam
  9. Bezpieczniki ok. Włączniki, hm.. czy gdyby nie działały to czy światełko z przodu zapalałoby się? Poza tym wyświetlałby się chyba komunikat o otwartych drzwiach... Co do modułów to będzie problem z podmianką :( wokoło same e36...
  10. Witam Chciałbym odświeżyć temat. U mnie podobny problem (brak światła w słupkach tył i drzwiach). Czy kolega polos mógłby podesłać mi rzeczony schemacik?
  11. WItam wszystkich. Po przeczytaniu pozytywnych opinii na temat Auto-Serwisu na Szczecińskiej wybieram się do nich w piątek. Zobaczymy co są warci. W moim mieście nikt u kogo byłem nie był w stanie mi pomóc...
  12. Problem rozwiązany. Dla wszystkich zainteresowanych, na przyszłość. Są jeszcze dwa przekaźniki pod plastikową osłoną na pompie....
  13. Tzn., że nie przestaje pompować. Jak zahamujesz i jedno lub więcej kół wpadnie w poślizg abs zmniejsza ciśnienie w obwodzie tego koła/tych kół aby zmniejszyć siłę hamowania. Następnie ciśnienie trzeba przywrócić i wtedy właśnie załącza się pompa. Tylko, że u mnie pompuje bez przerwy.
  14. Witam Panowie problem polega na tym, że pompa od abs pracuje bez przerwy! :shock: Gasiłem silnik, wyjąłem kluczyk, a pompa chodzi. Wyjąłem bezpiecznik-pompa chodzi. Wyjąłem wszystkie przekaźniki (w tym te spod kanapy)-pompa chodzi. Jedynie ratuje mnie odpięcie klemy. Pomocy :modlitwa: P.S. abs oczywiście nie działa
  15. Witam Panowie ekspert ze mnie żaden ale proponuje przyjżeć się zębatkom. Może któraś pękła lub ułamał się ząbek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.