Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item151292649_felgi_17_do_bmw_e39.html

 

Jak myslicie bedzie pasowala do e36 coupe? Czy ktos juz probowal zamontowac felgi o takich wymiarach do e36 ? Napiszcie co o nich sadzicie i ile zabawy jest z blotnikami zeby pasowaly, czy wogole wejda. Mysle ze z przodem nie bylo by problemu, gorzej tyl. Kto mial juz takie wyzwanie prosze piszcie . Jak wam sie wogole ta felga widzi w e36

Opublikowano
ładne, tylko skręcane felgi mają swoje wady i zalety, o zaletach się nie będę rozpisywal bo jest ich sporo, ale wadę maja jedną: z daleka ta 17'' wygląda jak 15'' za sprawą powierzchni do skręcania, takie jest moje zdanie
...tylko BMW
Opublikowano

Felfi ładne ale moje zdanie na temat montowania 17ek przy stanie polskich dróg juz znacie (było w innym poście) :mad2:

Ogólnie ładne i to że są skręcane to akurat (dla mnie) wizualny plus!!

Mimo tego że może i wyglądaj na mniejsze ale ta ich pomniejszająca masywności ma coś w sobie :cool2:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

jezeli sa to typowe do E39 to sprawdz jakie jest ich ET . BO mnie sie wydaje ze nie beda pasowac do E36. Moga zabardzo wystawac i obcierac o nadkola.

 

A swoja droga ja mam 17 " i wcale nie zaluje ze je mam . bardzo dobrze sie na nich jezdzi nawet na polskich drogach. Trzeba uwazac na dziury jak w kazdej feldze i bedzie wszystko ok.

Opublikowano
W sumie masz racje, ja patrze se swojego pkt. widzenia. W moim wypadku zamontowanie 17tek łączy sie z niskim profilem a to juz jak dla mojego autka za dużo
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Niech Ci facet poda jakie ET maja te felgi, bo mozliwe ze beda pasowac, skoro ma do nich dystanse, to musialy zle wygladac w E39. ET powinno byc w okolicy 35-40 o ile sie nie myle, to wowczas nie beda obcieraly o nadkola. Mialem ten bol kiedy felgi 10cali nie chcialy sie miescic z tylu, okazalo sie potem ze ET bylo za male (chyba 13 to bylo) i nic z tym nie dalo sie zrobic. 235 to najwezsza opona jaka wejdzie na felge 9,5cala, takze to tez miej na uwadze. Moim zdaniem 8 no 8,5 cala to maks i oponki 225.

PS. Fele wygladaja bosko! :jawdrop:

Opublikowano

pibulas: 17-tki w PL na E36 to nie tragedia :!: to tak jak 16-tki na E30, kwestia wprawy/w miare wysokiego profilu i jezdzi sie bez problemowo...

 

BrzeszczoT: co miales na mysli ?? piszac: "235 to najwezsza opona jaka wejdzie na felge 9,5cala, takze to tez miej na uwadze", ja na 9-tce mialem kiedys 205 wiec nie jest to tak jak piszesz, tylko nie kazdy zaklad wulkanizacyjny umie "wszczelic" taka oponke.

 

Wracajac do tematu: jezeli ET jest 5-tkowe to zapomnij o tych felgach.

Opublikowano
Niech Ci facet poda jakie ET maja te felgi, bo mozliwe ze beda pasowac, skoro ma do nich dystanse, to musialy zle wygladac w E39. ET powinno byc w okolicy 35-40 o ile sie nie myle, to wowczas nie beda obcieraly o nadkola. Mialem ten bol kiedy felgi 10cali nie chcialy sie miescic z tylu, okazalo sie potem ze ET bylo za male (chyba 13 to bylo) i nic z tym nie dalo sie zrobic. 235 to najwezsza opona jaka wejdzie na felge 9,5cala, takze to tez miej na uwadze. Moim zdaniem 8 no 8,5 cala to maks i oponki 225.

PS. Fele wygladaja bosko! :jawdrop:

na 9,5 cala to 225/45/17 wchodzi bez problemu, ale ładnie to ona zaczyna wyglądać dopiero od 215/45/17 :mrgreen: , a co do tych felg z ogłoszenia to o ile sie nie myle te RH mają ET 13 i do seryjnej E36 nawet nie zakręcisz tych kół bo po spuszczeniu auta z podnośnika koła "rozerwą" tylne nadkola....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Akurat raczej nie ma to wpływu czy przy 1.6 są 16 czy 17, nie jest tak że 1.6 przy 17kach nie będzie jeździło, to raczej uzależnia szerokość opony. Jak bym montował np. 205/...r17 do swojego to czmu nie.....bo 1.6....a co to ma do rzecz?! Wiadomo 225 (szerokość opony) to nawet na 14stce spowolni auto i zwiększy spalanie (1.6).

Ogólnie chodzi mi o to że w moim przypadku (podkreślam) montarz 17 łączy sie z niskim profilem...wiadomo wygląd bardzo ok, ale właściwości jezdne.....zawieszenie dostaje po pupie, a i przyczepność wcale nie jest super bo opona (niski profil) nie ma czym amortyzować kolein, dziur i wszystkiego co nam nasze polskie drogi oferują, dlatego jestem tak sceptycznie nastawiony. Gdyby drogi były lepsze wiadoma sprawa niski profil+duża felga=lepsze hamowanie, przyczepność, przyspieszenie, ale jest jak jest.

Co innego przy większych modelach przy któryych montaż nawet 18 pozwala na profil 50.

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Pibulas i o to mi chodzilo :cool2: Moim zdaniem do E30 to maxymalnie 16-tka :mrgreen: Tak jak pisalem wyzej 17-tka w E36 to tak jak 16-tka w E30. Przy 17-tce w E30 lub 18-tce w E36 jazda jest juz extremalna na naszych "drogach" :roll:
Opublikowano
:roll2: :dance: aczkolwiek 17 mnie kuszą :oops: Te są bardzo fajne, lecz dla mnie ideał do skręcane bbs z m3 e30 :jawdrop:
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
jedynie to w tych felach z allegro rant mi sie podoba ..reszta jest obrzydliwa... :jawdrop:

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano

mialem w e-30 325 89rok

17" 225/35 potem zmienilem na 215/45 i wszystko gralo a na nowych oponach nawet koleiny nie byly straszne

Opublikowano
mialem w e-30 325 89rok

17" 225/35 potem zmienilem na 215/45 i wszystko gralo a na nowych oponach nawet koleiny nie byly straszne

 

 

Powiem Ci szczerze że jest mi ciężko uwierzyć żeby na profilu 35 jeździło sie dobrze! Ja rozumiem na authobanie, na autostradzie itp jak najbardziej ale.......chodciaż może i tak jest skoro tak miałeś i mówisz że tak było :worried:

Aczkolwiek moje zdanie jest inne

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano (edytowane)
nie sa za piekne. Et powinno byc 42 dla 17 w e-36.

 

mozna bawic sie pierscieniami dystansowymi.

jakie pierścienie :shock: :?: , przecież te felgi mają ET rzędu 10-20 , pierścienie to sobie można na palce w tym przpadku zakładać.... :wink:

chyba chodziło ci o dystatne , które też tutaj mijają sie z celem

Edytowane przez KUJON

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
nie sa za piekne. Et powinno byc 42 dla 17 w e-36.

 

mozna bawic sie pierscieniami dystansowymi.

 

Pierscienie :lol: :lol: Moze podzielisz sie tym "patentem" z nami ??

Opublikowano
chyba nic z tego chlopaki. Te felgi maja et 15 czyli klapa. Kto wie ile beda wystawac poza obrys auta prz et15 i 9,5 cali? moze jakas przerobka blotnikow? Co jeszcze stoi na przeszkodzie? od strony zawieszenia nie beda chyba ocierac? koles chce za nie 1800 zl pytalem. Mysle ze jakby w jakis sposob je umiescic w e36 to swietnie by to wygladalo. Macie jakies pomysly??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.