Skocz do zawartości

530d Dziwne drgania podczas jazdy


kufel99

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

myslisz anjinsan, ze to to samo co boli 7mki ?

(jutro zobacze czy niemam zadnego przecieku)

Napisane jest w siódemkach a zaczyna się o piątce :lol: Poza tym w trójkach i szóstkach też się zdarza to samo :evil:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Jeżeli ten problem występuje w automacie koniecznie jedzcie do dobrego serwisu automatów.Zaniedbanie będzie wiele kosztować :cry2: a wstepnie i bardzo prawdopodobnie stawiam na K O N W E R T E R !!! Edytowane przez ops2
E46 ToUrInG M57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

problem moze znajdowac sie we wtryskiwaczach. Mialem identyczne objawy. Przy ok 2000 rpm auto zaczelo troche wibrowac, wpadac w rezonans, po przekroczeniu pewnych obrotow to ustepowalo.

To co moge poleci to: wyjmij wszystkie wtryskiwcze i zawiez do niezlaznej firmy zajmujacej sie serwisem diesli. Niech sprawdza i proownaja 6 wtryskiwczy czy wszystkie podaja tak samo. U mnie jeden podawal 15% mniej niz pozostale i to byl problem. Pozdrawiam.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegow,

 

Przychylam sie do zdania mojego przedmowcy - stawiam na wtryski. Tak sie zlozylo ze w koncu zaczely mi padac wtryski jeden po drugim. Za kazdym razem wspomniane wibracje byly coraz wieksze az wtrysk umieral calkowicie i autem ledwo dalo sie jechac. Po regeneracji wtrysku bylo zdecydowanie lepiej. Wibracje byly znikome (wynikalo to z tego ze nie robilem wszystkich wtryskow tylko ten ktory padl plus ewentualnie regulacja pozostalych). Poniewaz nasze paliwo jest jakie jest wiec przez 2 lata zdazylem zregenerowac 4 z 6 .... Troszke zaluje ze przy ostatnim nie zdecydowalem sie mimo kosztow zrobic pozostalych 2 bo pewnie i tak padna predzej czy pozniej. I wtedy pewnie zagadka z wibracjami zostalaby rozwiazana do konca :)

Mam nadzieje ze pomoglem, jesli ktos bedzie chcial/potrzebowal wymienic wtryski polecam warsztat na ul.Myslikrolika w Warszawie. Panowie maja duza wiedze na ten temat - specjalizacja silniki diesla - praktyka na moim aucie :)

 

Pozdrawiam

 

Szwed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
No nie no ja właśnie od dwóch tygodni szukam odpowiedzi co to może być a mi zaczęło się jak zrobiłem remont szkorzyni bo mi steptronik padł i od tego momentu w okolicach 900 samochód wpada w dragania , a jak jade delikatnie na piątce tak około 70 km/h to obroty falują , a raczej rosną to o 100 i przerwa i znowu rosną , a drgania to są wyczówalne cały czas tylko przy 900 obr./min najbardziej nie wiem co to może być a w warsztacie gdzie robiłem też nie wiedzą zrobiłem przy okazji wymianę osprzętu silnika i wszystkich czujników jakie są :duh: i nic dalej te przeklęte wibracje i falujące obroty :mad2: zna może ktoś z wawy kogoś kto zna się na skrzyniach bo myślę że to jest od skrzyni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie no ja właśnie od dwóch tygodni szukam odpowiedzi co to może być ...........
......spoko- ja szukalem odpowiedzi prawie 3 miesiace .........

 

Co do fachowca dalem ci namiary na priv :? .

Nie licz raczej na diagnoze bez zdjecia skrzyni i przygotuj sie na spory wydatek sadzac po podanych objawach to twoj "remont" raczel sie nie udal :duh:

Edytowane przez ops2
E46 ToUrInG M57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Też to miałem, ale czyściłem zaciski akumulatora (ok 40 min) i przeszło :jawdrop:

Może się skasowały jakieś błędy , albo jakiś cud , mało tego silnik mi się wyciszył :jawdrop:

 

Generalnie takie problemy mogą mieć wiele przyczyn , a w szczególności w takim skomplikowanym samochodzie jak BMW.

1. zawieszenie

2. koła

3. zasilanie (układ wtryskowo paliwowy

4. i wspomaganie ( dla mnie nowość, ale bardzo możliwa)

A w używanym samochodzie może wystąpić kilka naraz .

 

Dla przykładu : kiedyś miałem auto na gazie - automat , na benzynie OK , na gazie trzęsło , odpowiednia regulacja gazu i OK :mrgreen: , czyli zasilanie :8) :!:

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny problem w Vectrze C ktora wczesniej jezdzilem. Wywazalem kola moze 3 - 4 razy, w serwisie chcieli mi wymienic maglownice (4500zl). W moim przypadku byla to sprawa zwiazana z centrowaniem alu ATS ktore dokupilem do samochodu . Centrowanie bylo o wiele za duze. Stosowalem uniwersalne pierscienie centrujace, ktore i tak nie centrowaly idealnie a nadomiar wszystkiego z czasem jeszcze bardziej stracily swoje wymiary. Zauwazyl to koleszka z serwisu opon i pokazal mi na przeciwko jego zakladu zaklad tokarski, w ktorym dorabiali idealne pierscienie stalowe (alu puchnie) pod wymiar wyjscia piasty i otworu centrujacego alu. Problem wyelimiwyeliminowany w 100%. Nie mowie, ze w E39 macie to samo ale moze jakos pomoge, dodam ogniwo do sprawdzenia. :norty:
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Witam szanownych kolegow,

 

Przychylam sie do zdania mojego przedmowcy - stawiam na wtryski. Tak sie zlozylo ze w koncu zaczely mi padac wtryski jeden po drugim. Za kazdym razem wspomniane wibracje byly coraz wieksze az wtrysk umieral calkowicie i autem ledwo dalo sie jechac. Po regeneracji wtrysku bylo zdecydowanie lepiej. Wibracje byly znikome (wynikalo to z tego ze nie robilem wszystkich wtryskow tylko ten ktory padl plus ewentualnie regulacja pozostalych). Poniewaz nasze paliwo jest jakie jest wiec przez 2 lata zdazylem zregenerowac 4 z 6 .... Troszke zaluje ze przy ostatnim nie zdecydowalem sie mimo kosztow zrobic pozostalych 2 bo pewnie i tak padna predzej czy pozniej. I wtedy pewnie zagadka z wibracjami zostalaby rozwiazana do konca :)

Mam nadzieje ze pomoglem, jesli ktos bedzie chcial/potrzebowal wymienic wtryski polecam warsztat na ul.Myslikrolika w Warszawie. Panowie maja duza wiedze na ten temat - specjalizacja silniki diesla - praktyka na moim aucie :)

 

Pozdrawiam

 

Szwed

wtryski to jedna z glownych przyczyn drgan , a zeby jechal dalej to dlatego ma 6 cylindrow ;),

za drgania w/w moze odpowiedac wal i jego lozysko podporowe , konwerter o ile sie skrzynia konczy , tak czy inaczej sprawa wibracji niesie znaczace koszty za soba , najprosciej wyeliminowac wszystkie usterki to kupujac Nowe BMW , albo zmienic marke pojazdu.

 

pozdrawim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...
Ale za to jaka merytoryka wypowiedzi :lol: warto było odkopać :mrgreen:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.