Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich

Jestem nowym użytkownikiem forum, oraz nowym użytkownikiem BMW F10 2010 rok 2.0 163 KM

Auto posiada bo xenony skrętne i zastanawia mnie takie zagadnienie podczas odpalenia światła poruszają się góra dół 

Tak samo podczas skrętu Obie lampy działają tak samo

Różnica pojawia się podczas włączenia świateł długich 

Lewa lampa idzie do osi auta a prawa nie zmienia położenia  

I teraz pytanie czy tak ma być? Jak z lewym opuszczającym się lusterkiem podczas cofania 

Czy jest to uszkodzenie lampy ewentualnie innego podzespołu

Z góry dziękuję za odpowidz

 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lampy tak właśnie działają. Wszystko ok

Opublikowano

Dziękuję bardzo za odpowiedź 

Myślałem że coś jest nie tak z prawa lampą

Bo dziwne mi się to wydawało😁

Ale skoro tak jest to ok nie będę szukał przyczyny 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Począwszy od e60lci tak jest. Prawa lampa świeci bardziej w bok w zależności od prędkości auta. Na autostradzie światła się unoszą i świecą dalej …

Opublikowano

Naprawdę dziwne to auto 

I chyba nie trafił mi się dobry egzemplarz

Same problemy z nim 😁😁

Ale bardzo dziękuję za wyjaśnienie kwestii świecenia lamp 

Opublikowano
W dniu 24.02.2024 o 17:28, Wojtek3321 napisał(a):

Jak z lewym opuszczającym się lusterkiem podczas cofania 

Prawe powinno się opuszczać no chyba że masz Anglika...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 26.02.2024 o 09:25, SIEKIERA_666 napisał(a):

Prawe powinno się opuszczać no chyba że masz Anglika...

Moze Wojtek ma duzo kobiecego pierwiastka w sobie i jest lewa strona i ta druga lewa. :)))

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Czy ktoś wie jak zdemontować przednie lampy od BMW X5 F15, czy trzeba zdejmować zderzak? Może jakiś filmik?   Pozdrawiam 

Opublikowano
2 godziny temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

 

A Wiesz może gdzie powinien być zamontowany czujnik temperatury zewnętrznej? U mnie nie ma kanałów chłodzących tarcze.

21_46_56_3_max.jpg

Opublikowano
4 minuty temu, Piotr 1968 napisał(a):

Dziękuję bardzo 

A Wiesz może gdzie powinien być zamontowany czujnik temperatury zewnętrznej? U mnie nie ma kanałów chłodzących tarcze.

Opublikowano
52 minuty temu, mmw napisał(a):

Screenshot 2024-05-10 at 13-50-19 51 11 156 Removing and installing front bumper panel.png

Screenshot 2024-05-10 at 13-50-55 63 12 015 Removing and installing (replacing) left headlight.png

A Wiesz może gdzie powinien być zamontowany czujnik temperatury zewnętrznej? U mnie nie ma kanałów chłodzących tarcze.

21_46_56_3_max.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

image.png.cbb73de4602cf24143393ff2ae6a10ae.png

lewa strona

Skoro u Ciebie nie ma kanalow chlodzacych tarcze, to znaczy ze auto jest po przygodzie i ktos ich nie zamontowal i dlatego nie mozesz znalezc miejsca zamontowania czujnika.

Opublikowano (edytowane)

Może być, ale nic na ten temat nie znalazłem, i jest tak zaślepki są oryginalne. Mam silnik B47, 2.0 , 231 KM

IMG_20240505_123549.thumb.jpg.54288e7c86bbecb46576e4027f49ab3a.jpgIMG_20240505_123604.thumb.jpg.4e31f5a88ff000976382e103efc99fc6.jpg

Edytowane przez Piotr 1968
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No faktycznie wyglada, ze oryginalnie tego nie masz. Ciekawe, bo dokumentacja BMW nie przewiduje takiego przypadku. 🙂

Ale powiem Ci, ze teraz sobie przypomnialem, ze ostatnio wymienialem zderzak i troche innych pierdol w Mini Countryman i tez miejsce mocowania tego nie zgadzalo sie zbytnio z opisem w dokumentacji. Znalazlem to po dlugich poszukiwaniach. Zobacz w takim wypadku czy nie ma tej dziury gdzies we wlotach powietrza na chlodnice.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witka,

Panowie, zbliżam się do limitu 😔. Mam F11 z 2013 ze skrętnymi biksenonami.

Kupiłem auto nie wiedząc o tym, bo to miała niezainicjowaną komunikację z prawą lampą i nic nie działało z tych skrętnych, poprawiłem sobie tylko "martwe" lampy imbusem wysokość i ok. Później kablem ENET i ISTA po przeprowadzeniu inicjacji i kalibracji nagle wszystko ożyło - lampa lewa wgląda, że działa zgodnie z oczekiwaniem czyli wychyla się adekwatnie do skrętu kierownicą😇.

Natomiast prawa 🤪- z postoju patrzy prawie prosto - po ruszeniu zaczyna chodzić ale to skrajnie na boki - lewy<-> prawy, potrafi zostać na skrajnym prawym. Powyżej 140 km/h bardziej się centruje trochę, ale nadal świeci w prawo. Góra i dół prawa również chodzi sobie zupełnie randomowo.

Lampa nerwowo lata na boki, czasem na dłużej przystanie maksymalnie w prawo. Nawet myślałem, że to jakiś "inteligentny" program szukania i doświetlania potencjalnych problemów w super "rądrym" samochodzie, ale to nie to. Nie idzie jeździć w nocy.

Jakieś tropy ktoś ma, jak to uspokoić i doprowadzić do stanu używalności? Co steruje takim zachowaniem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kalibracja przeszla bez problemu? Sa jakies bledy?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.