Skocz do zawartości

Piotr 1968

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotr 1968

  • Urodziny 08.05.1968

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 F15 25d Xdrive
  • Lokalizacja
    Tczew

Ostatnie wizyty

562 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr 1968

  1. I jakie wrażenia, soft silnika wgrany też?
  2. Właśnie dzisiaj zadzwonili i jadę w czerwcu na akcję serwisową chłodnicy spalin i zaworu EGR. Zobaczymy co będzie później po montażu i wygraniu sterowników silnika. Napiszę o spostrzeżeniach.
  3. A jeżeli będę wymieniał akumulator, to mogę podpiąć drugi pod te przyłącza pod maską, aby nie stracić wszystkich ustawień i wówczas wymienić i zarejestrować nowy akumulator?😉
  4. Dzisiaj rozpiołem tą wtyczkę i jest sucho zero oznak ON. Sprawdziłem przewody czujników temperatury i nie widać oznak uszkodzenia. Czy jak zmierzę oporność czujników w kostce czujnika to jaka powinna być oporność i czy mam pomierzyć jeszcze na kostce na dojściu?
  5. To trzeba go nacisnąć, czy wysunąć?
  6. Co do czujnika to już wiem, a w aplikacji BimmerTool weszłam w sekcję funkcje serwisowe i sterowanie klapami chłodnicy. Ustawiłem i potwierdziłem sterowanie klapami i nic się nie działo. Ciekawe co to może być, a niedawno się zamknęły. Ręcznie nie idzie ich ruszyć,byłem sprawdzić, będę musiał trochę więcej rozebrać, na parkingu przed blokiem trochę nie bardzo. Poczekam jak pojadę do rodziny.
  7. U mnie ten czujnik ciśnienia ON jest w tym samym miejscu co na filmiku?
  8. A te rolety to z jaką siłą próbować zamknąć, bo u mnie trochę jej użyłem i nic, one swobodnie chodzą wraz z silniczkiem?
  9. Oki, dziękuję za podpowiedź, muszę to sprawdzić, teraz klapy są znowu otwarte.
  10. Byłem trasie na autostradzie i pokazywało mi temperaturę od 470 do 560 stopni, tak skakała temperatura. Wypalanie ukończone, zero sadzy, 12,9 g popiołu i sprawdziłem jeszcze błędy i tu coś takiego; 2024-03-02 10:26:18 X5/F15/2017/Auto / D75BX7A0 ------------------------------------------------------------ MOTOR (!) [Silnik] 279800 Aktywna klapa powietrza chłodzącego, diagnostyczna informacja zwrotna: Otwarte zatrzymanie zostało rozpoznane zbyt wcześnie 282E00 Sonda lambda za katalizatorem, sterowanie ogrzewaniem: zwarcie do plusa 283400 Sonda lambda za katalizatorem, aktywacja grzania: przerwa
  11. Też tak myślę, ale po wypalaniu jutro jadę w trasę sprawdzę oporność czujnika tego co zaznaczyłeś na zdjęciu. Ale zawsze mam podłączony telefon z aplikacją BimmerTool i sprawdzam, zobaczę jutro i dam znać.
  12. Jak miałem wypalanie i podpięty byłem pod BimmerTool to temperatura jest w granicach od 400 do 500 stopni, nigdy nie było 600 Dzisiaj jest potwierdzenie, zaplanowane wypalanie na aplikacji, więc udam się w trasę i będę monitorował
  13. Kod silnika B47, bezpiecznik sprawdzony i profilaktyczne wymieniony,a z błędów to takie 2BA100 Particle sensor, diagnostic feedback: meander temperature measurement, electrically defective 27AB00 Internal DDE control unit (cyclical authentication): data record check not OK 2BA100 Particle sensor, diagnostic feedback: meander temperature measurement, electrically defective 27AB00 Internal DDE control unit (cyclical authentication): data record check not OK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.